grzesu3 Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 a jak to sprawdzić jaki jest jego stan i czy przy wycięciu i wstawieniu strumienicy będzie się coś złego działo Strumienice sobie odpuść. Wstaw tłumik przelotowy w kształcie kata. Ja wstawiłem tłumik przelotowy nie ma żadnej różnicy.
gronczo Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 miałem ten sam problem pojawił sie jak wpadłem na głupi pomysł wycięcia kata i zastąpienie go rurką został całkowicie wyeliminowany ale teraz zamiast kata mam wspawany środkowy tłumik od audi 80 (tak poradził koleś z kliniki tłumika i podziałało) stanowczo odradzam wycinanie w ADR-kach katalizatora jeśli nie chcecie mieć poloneza
krych3 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam wszystkich forumowiczów. W moim aucie mam także, jak to zostało określone polonezowate brzmienie wydechu. W związku z tym mam pytanie do kolegi gronczo pytanie o tłumik,który wstawił u siebie czy był z audi 80 B3czy B4.
gronczo Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 hmm a tego akurat mi nie powiedział a ja się nie dopytywałem o szczegóły
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 i jak?? rozwiązał ktoś ten problem z pierdzeniem auta na zimym silniku??
roberts88 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 no u mnie taksamo pierdzi z okolic kata ostatnio zerknołem pod auto i zobaczyłem że plecionka sie przerywa wiec u mnie będzie do wymiany
Radziu Audi A4 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 a u mnie włąśnie sprawdzałem, i plecionka i kat są wporządku. pierdzenie jest gdzieś bardziej z góry, ale patrząc nie widziałem jakiegokolwiek przedmuchu....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się