mlodyy Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Witam, mam bardzo dziwny problem z hamulcami a mianowicie dzisiaj wymienialem klocki i jarzma i gmy od zaciskow tylnych,wszystko poszlo ok wymienilem odrazu plyn hamulcowy tak jak bylo opisane na forum odpowietrzylem tylne zaciski, ale pedal hamulca wpada mi caly czas do podlogi na zimni po nacisnieciu 3 razy robi sie twardy ale jak odpale i nacisnie to wpada pompuje robi sie twardy i powoli znow spada,nigdzie plyn nie wycieka wszystko jest zlozone ok nie dopuscilem zeby w zbiorniczku zabraklo plynu calyy czas sprawie max byl,rece mi opadaja bo juz nie wiem co moze byc wczesniej bylo ok, przeczytalem na google ze trzeba odpowietrzyc pompe abs czy to prawda,moze ktos spotkal sie juz z czyms takim
Dev Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 czy aby nie zapowietrzyłeś układu? gdy miałeś zdjęte zaciski z przewodu ciekł płyn ? jaki płyn wlałeś?
mlodyy Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 plyn wyciekal powoli ale caly czas dolewalem, plyn jaki dolewalem to dot-4 ,uklad odpowietrzalem caly poszlo mi 2l plynu przy odpowietrzaniu i nie przeszlo mu
Doman13 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 jak ja wymieniałem gumę na cylinderku (trzeba było rozebrać zacisk) to dopiero drugie odpowietrznie poskutkowało. Z tym że nie dopuściłem do spłynięcia płynu z układu przez zatkanie przewodu hamulcowego. Moim zdaniem to trzeba pojeździć i co dzień odpowietrzać układ. O odpowietrzaniu pompy ABS nie słyszałem.
Dev Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 przy pomocy Vaga odpowietrza sie pompę ABS i ESP pod warunkiem ze to drugie jest w aucie mozna spróbowa odpowietrzac ABS odkręcając przewody zaraz za ABS-em ale trzeba na to położyc jakąś szmate żeby nie narobic bałaganu
mlodyy Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 dzieki za pomoc problem rozwiazalem wczoraj ,przyczyn bylo pare 1 jarzmo kupione w IC bylo wieksze niz powinn klocek obejmowal pol tarczy,2odpowietrzniki w zaciskach tylnich nie trzymaly plynu lekko sie saczylo, tak na marginesie straszna padaczka z tym po odkreceniu kilku krotnym gwint sie wyrabia i juz po zacisku musialem gwintowac i cos dorabiac,3 przewod hamulcowy byl pekniety ten stalowy czy to aluminiowy ale nie widac bylo bo pekniety byl w tej gumie co trzyma go przy samochodzie,wszystko uszczelnilem i udalo sie odpowietrzyc leko trzyma prawe kolo ale zajme sie tym w poniedzialek
Doman13 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Rany, chłopie rób gruntowny remont hamulców. A na pewno wymieniaj przewody hamulcowe, wszystkie gumy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się