Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów ( uzupełnione o brakujące logi i nowe logii)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W statycznych jest dobrze.

Jesli rozrzad byl zmieniany niedawno to trzeba bedzie wyregulowac kat synchronizacji...

Uzupelnij dynamiczne jak napisano wyzej.. :)

Opublikowano

Dzięki za analizę logów.

Pozostałe logi dynamiczne grup 004 i grupy 008 postaram się zrobić i wrzucić nie wcześniej niż pod koniec następnego tygodnia.

A co do rozrzadu to będę wymieniał za jakieś 10000 km bo był wymieniany przy 126000 km ( wpis z książki serwisowej), a teraz mam "niby" 180000 km. Auto mam sprowadzone z Niemcowni i na jego stan myslę że ma te kilometry choć kto wie ... :gwizdanie:

Jeszcze raz dzięki za rzucenie oka na logii i pozdrawiam.

Opublikowano

Rozrząd juz do wymiany ... nie zwlekaj ... dobrze radze...

Opublikowano

OK. Dzięki za wyrozumiałość i postaram się wymienić rozrząd w krótszym czasie niż te 10000 km. Jak wymienię to zrobię ponownie loggii do wszystkich grup łącznie z brakującymi i zamieszczę na forum do ponownej analizy.

PS. A przepływka i turbo to w miarę dobrym stanie są?? Bo turbina trochę sobie pogwizduje jak mocno depnę na gaz? Ale co czytałem na forum to gdzieniektóre tak mają tzn sobie pogwizdują.

Jeszcze raz wielkie dzięki za analizę i pozdrawiam. :hi:

Opublikowano

Oki. Tak też myślałem że turbina jest OK bo jak depnę na 2-gim biegu gaz do spodu to lubi czasami się ESP włączyć. Serdeczne dzięki kolego rafaello79197917 i kolego przemik za analizę logów i odpowiedź na moje pytanie. A co do brakujących lggów to zrobię tak jak obiecałem pod koniec tygodnia lub jak nie da mi to spokoju to jeszcze w tym tygodniu. Zrobię jeszcze przed wymianą rozrządu i po wymianie rozrzadu powtórzę jeszcze raz dla porównania.

Jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam. :hi[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 20:19_________________________________________________Tak jak obiecałem zrobiłem wszystkie logii jeszcze raz z tym że wcześniej ustawiłem kąt synchronizacji.

O to te logii:

Statyczne

Gr 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fdb8f1bb848233c.html

Gr 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2b078201fdc33d8.html

Gr 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82a85728ec8f233e.html

Gr 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78f953b9fbfe0114.html

Gr 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a40be7a6586460d.html

Gr 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a29a7c07446ab137.html

Gr 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8748a3a47d281391.html

Gr 013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84f6deb5ee1a4738.html

Gr 023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/596dc74bb114b50e.html

Basic Setting

Gr 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c501f59a9a011b.html

Gr 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f27e6d59447ad28.html

Gr 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd3f74dbb68d449d.html

DYNAMICZNE

Gr 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4c17a935b0874fc.html

Gr 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4ba7a7931aae20e.html

Gr 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8efea373cdf75d7.html

Gr 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d5bda618463719e.html

Gr 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34bbe1ec87a125c1.html

Gr 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/428dcd69e5916968.html

Bardzo proszę o ponowną analizę w/w logów i ocene stanu silnika.

PS. Dodam tylko iż nie wyskakują mi blędy w module silnika.

Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

Opublikowano

jest super ... !!!

p.s na sile mozna sie przyczepic do BIP-ow [na dwoch pompkach],ale daj sobie spokoj i ciesz sie zdrowym TDI ...

Opublikowano

jest super ... !!!

p.s na sile mozna sie przyczepic do BIP-ow [na dwoch pompkach],ale daj sobie spokoj i ciesz sie zdrowym TDI ...

Dzięki kolego spanky za odpowiedź.

A o co chodzi z tymi BIP-ami na dwóch pompkach??

Chodzi o pewnie o grupę 023 w statycznych logach i kolumny 2 i 4 że wartosci są większe niż w kolumnie 1-ej i 3-iej.

Czym to może być spowodowane? :mysli:

Oki. Dam sobie spokój ale chcę za wczasu wiedzieć.

Jak wiadomo przezorny zawsze ubezpieczony. :kox:

Pozdro.

Opublikowano

U mnie bipy nie przekraczaja 10,za to korekcje gorsze.

Opublikowano

U mnie bipy nie przekraczaja 10,za to korekcje gorsze.

Oki. Dzięki za odpowiedź.

Poczytałem o tej grupie 023 w wyszukiwarce Google.pl a dokładniej na forum vw-passata i dowiedziłem się iż ta grupa ukazuje nam stan pompowtrysków i nalepsza wartość jest około +/- 30 (najgorsza około 127) na każdym pompowtrusku ale też trzeba patrzeć na grupę 013, jak napisał wyżej kolega marewel na kolelacje na poszczególnych pompkach czy się mieszczą w normie t.j. w wartościach -2,8 do +2,8 ale najlepiej aby było 0,00 tak jak przy badaniu trzeźwości :kox:

Jeszcze raz dzięki za analizę moich logów i wątek uważam za zamknięty.

PS. Następne logii po wymianie rozrządu.

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...