Kozi Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Tak to się prezentuje: Załączam poniżej wykresik: Czekam na komentarze:)
Rogalotti Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 W Twoim podpisie z 7 sierpnia nic nie wspominasz o wewnętrznych doznaniach :> Jak sie jezdzi ?
KENOiX Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 mało bo chyba tylko dmuchawka wymieniona...
Kozi Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 Tak, dmuchawka oraz brak kata. Wrażenia z jazdy? DUŻY kop od dołu i tak trwa i trwa... aż nagle czerwone pole i tylko ten kolor na obrotomierzu skłania do zmiany biegu, no i tu niespodzianka. Bum i znów mamy więcej mocy. Ciągnie aż miło. no dobra, trochę mnie poniosło... ale jeździ się elastycznie i cały czas z zapasem mocy. Ostatnio z pod świateł 2,5 B5 dostało lanie
Jarol Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Dlaczego zmieniłeś turbo z AWX na BRD?? Lepszy wymik mogłeś uzyskać wymieniają wtryski na 216 bo to nie turbo cie ograniczało. Turbo z AWX jak najbardziej wystarczy do AFN jeśli nie masz zamiaru wymieniać pompy na 11mm. Po za tym BRD jest gorsza z dołu od AWX więc według mnie taka wymiana była bez sensu.
sokolnh Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 troche niekonsekwetnie zrobiona modyfikacja ale mam nadzieje ze pojawi sie pompa 11 i 230 - tki
Kozi Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 Taka kolejność była podyktowana padem turba od AWX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się