marek222 Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 cześć mam problem ze swoim autkiem tego typu że od czasu do czasu spada mu moc do 2500 ob. i poza miastem nie mogę wyprzedzić żadnego auta po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika na chwile mogę jechać ile fabryka dała wiem że podobne tematy były opisywane na forum ale żaden nie jest taki jak mój dzięki za pomoc [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 03-05-2007, 10:38 ] regulamin (1 i 2 punkt) [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 03-05-2007, 14:49 ] odblokowany, zmieniłem też temat (stosuj 2 punkt regulaminu)
artur28 Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 A ja k to już zrobić to pzretestuj auto vagiem zrób logo dynamiczne wrzut to na forum.Przyczyn może być kilka.Zrób logi i będzie wszystko jasne. Pozdro
pre_pl Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=10483 inny silnik, ale na 99% przyczyna ta sama...
arkolek Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=675&postdays=0&postorder=asc&start=45
marcys Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 MAREK222 jak będziesz miał problem z vagiem to daj znać, mój kumpel ma oryginalny sprzęt VW AUDI.
marek222 Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 marcys jak się można z tobą skontaktować ? [ Dodano: 03-05-2007, 23:43 ] zauważyłem że bez żadnego problemu się rozpędza auto do 150 ale gdy puszcze pedał gazu zaczyna się mulenie i tak do wyłączenia silnika po odpaleniu wszystko mija [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 04-05-2007, 07:54 ] PW wyślij przecież do niego...
marcys Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 jutro jak masz czas to podjedz na statoil ok.16 tej to pogadamy [ Dodano: 05-05-2007, 01:15 ] bede czekał do 16:10 a jak Ci nie pasuje to napisz gdzie i kiedy.pozdro [ Dodano: 05-05-2007, 01:41 ] chyba że zadzwoń pod taki numer i poproś mnie to mnie zawołają ale tak po 15:30.Marcin [ Dodano: 05-05-2007, 01:42 ] 512627128
marek222 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Opublikowano 5 Maja 2007 sory marcin ale jutro jadę na mazury i wracam we wtorek może w śierode sie spotkamy ? pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 kolejny AFN z niepełnosprawną turbawką :twisted:
krg1 Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 A ja bym stawiał na przepływomierz mam ten sam silniczek tez avant i tak samo mi sie robiło do 3 tyś obrotów targał jak sie przekroczyło to muł gorzej niz maluch po wyłaczniu silniczka i zapaleniu wszystko ok i tak w kolko. Po wymianie przeplywomierz jak ręką odioł.
wojtek26 Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 gdyby przepływka siedziała to auto całyczas jeżdziłoby kulawo. Po 3000 ma notlauf i dlatego po zgaszeniu znowu jedzie ok. Najpierw sprawdzić trzeba N75 i kierowniczki na próbach dynamicznych wyjdzie co sie dzieje
Gość Murzyn Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 gdyby przepływka siedziała to auto całyczas jeżdziłoby kulawo tutaj akurat niekoniecznie. Moze byc efekt ze do 3000/3500 jedzie, a pozniej wogole nie przyspiesza, ale w tym przypadku ewidentnie wpada w tryb awaryjny, wiec moim zdaniem tez bedzie to wina N75
Loucast Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 U mnie objawy były identyczne i wystarczyło przeczyścić turbine. Krzywki się blokowały co sprawiało iż turbina przeładowywała. Skutkiem tego było wejście w tryb awaryjny.
spanky Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 same wrozki na tym forum .... :twisted: marek222 podepnij Vaga i zrob diagnoze .... brak moczuw Twoim TDI bedzie wyłożony na patelnii .... :twisted:
krg1 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 gdyby przepływka siedziała to auto całyczas jeżdziłoby kulawo własnie że nie koniecznie ja miałem identycznie wyłaczyłem silnik i znow ile fabryka dala ale do 3000 tys. po przekroczniu 3000 juz nie chciał isc nawet przy nizszych obrotach nawet jedynki jak ruszałem to ledwo zarolował po wymianie przeplywki jezdze juz roki i wszystko ok.
wojtek26 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 zawsze taki objaw był przy trybie awaryjnym przy przeładowaniu zrób logi dynamiczne i sprawdzisz sobie czy czasem nadal nie przeładowywuje
Wihajster Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 wojtek26 napisał/a:gdyby przepływka siedziała to auto całyczas jeżdziłoby kulawo własnie że nie koniecznie ja miałem identycznie wyłaczyłem silnik i znow ile fabryka dala ale do 3000 tys. po przekroczniu 3000 juz nie chciał isc nawet przy nizszych obrotach nawet jedynki jak ruszałem to ledwo zarolował po wymianie przeplywki jezdze juz roki i wszystko ok. az nie moge w to uwierzyc bo przepływka nigdy nie powoduje notlaufu :twisted:
wojtek26 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 właśnie tryb awaryjny jest po przeładowaniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się