medik 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Dzisiaj wracając z pracy coś narobiło się w moim aucie. Najpierw zgasł zaraz po odpaleniu ( pierwszy raz odkąd go mam ), a potem w czasie jazdy znacząco spadła moc silnika. Pedał w podłodze a ledwo ciągnie, szarpie. Pojechałem na komputer i wyskoczyło słaby aku ( juz się prostuje) i lambda, ale za chwilę lambda zgasła, że niby jest ok. Auto nadal szarpie i nie ma mocy. Gdzie szukać przyczyny ? Aha i obroty delikatnie falują na biegu jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooo25 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek_ja Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam moższ szukać przyczyny najpier w przepustnicy pewnie sie przypchała trzeba wyczyścić i zaadoptować i dlatego falują obroty a jak nie pomoże to zaślep zawór recyrkulacji spalin i zobacz czy bedzie poprawa pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Dzięki za pomoc, a co znaczy zaadoptować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Wpisz w wyszukiwarce "adaptacja przepustnicy" i wszystko stanie się jaśniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajuss 0 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A ja tez borykalem sie z tym problemem,nawymienialem troche rzeczy i nic.... az w koncu spedzilem troche czasu zaglebiajac sie w internet i znalazlem trzy warianty dlaczego tak sie dzieje. Pierwszy to problem z cewka zaczyna wariowac gdy dostaje temperatury, Drugi to czujnik prędkości obrotowej wału silnika G28 a ostatni natomiast to czujnik Halla. W moim przypadku wymienilem najpierw cewke nie pomoglo a po wymianie czujnika G28 wszytko pracuje jak nalezy silnik wrocil do zycia odzyskal elastycznosc i smiga jak szalony wiec moze warto sprobowac... Tu masz linka jak to wyglada: http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?subaction=hunt&style=b&mode=and&code=0&comProvince=nolimit&order=0&word=06A906433C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Zacząłem o przeczyszczenia przepustnicy i nic. Następnie wykręciłem ten właśnie czujnik G28. I odpalił :> Kupiłem, założyłem, podjechałem pod kompa i śmiga jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 witam ile kosztuje ten czujnik? jest może na allegro? jeżeli tak to prosiłbym o linka a gdzie dokładnie znajduje sie ten czyjnik, prosiłbym o fotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy1406837913 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ma ktos moze zdjecie w którym miejscu znajduje sie ten czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 w adp jest on na bloku zaraz obok filtra oleju..a jego kostka pod zbiorniczkiem,szara..ja tez mam problemy z moca..co ten czujnik ma wspolnego z moca?u mnie po odpieciu aku wraca moc,ale tylko na pare dni..poten znow zamula..co daje odpiecie aku temu czujnikowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 ale odpinasz ten czujnik od aku? czy odpinasz tylko sam aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 odpinam aku..na okolo 30 min.potem adoptuje przepustnice i auto ozywa...co jest grane?dlaczego po paru dniach ma mula??czy cos niezapamietuje ustawien adaptacji czy co,,chyba ze jakis czujnik nawala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 a nie wiesz moze ile moze kosztować ten czujnik? na allegro jakoś nie mogłem znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 http://e-autoparts.pl/catalog/czujnik-impulsow-korbowy-p-196616.html?cPath=2200_2204 Boscha.170zl.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 czy ten czujnik ma coś wspólnego z tymi szarpnięciami i brakiem mocy na rozgrzanym silniku?ja odpiąłem na chwile aku i podłączyłem i wszystko było ok...[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 14:43_________________________________________________? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 niestety niewiem co ten czujnik ma wspolnego z moca,,byc moze podaje zle polozenie walu i komp swiruje,,no niewiem ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 do czajussa...długo już masz ten nowy czujnik? wszystko jest ok? nie przerywa już na ciepłym silniku? a przed wymianą tego czujnika czyściłeś przepustnicę? sam podłączałeś ten czujnik?[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2009, 03:58_________________________________________________?[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 17:28_________________________________________________panowie dziś zrobiłem diagnozę vagiem i wyskoczyły mi nastepujace błedy: 18010 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny 17735 - Kontrola spalania stukowego cylindra 3: przekroczona granica regulacji P1327 - 35-10 - - - Sporadyczny 17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny 17978 - Start silnika uniemożliwiony przez Immobiliser P1570 - 35-10 - - - Sporadyczny 17734 - Kontrola spalania stukowego cylindra 2: przekroczona granica regulacji P1326 - 35-10 - - - Sporadyczny 17733 - Kontrola spalania stukowego cylindra 1: przekroczona granica regulacji P1325 - 35-10 - - - Sporadyczny czy któryś z nich może powodować lekkie szarpnięcia na ciepłym silniku? powtarzam że kiedy odłacze aku na 5-10 min wszystko wraca do normy autko nawet nie zajeknie, nic nie szarpie auto ma moc...ale to tylko na jakiś czas[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 16:31_________________________________________________panowie, miałem zamair wymienić ten czujnik G28 ale po podłaczeniu vaga wyskoczyły mi błedy jak widać wyżej, związane są chyba one bardziej z czujnikiem spalania stukowego, a wiec pytam czy ten czujnk moze spowodować lekkie szarpniecia i brak mocy na rozgrzanym silnku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiras 0 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 raz mi się zdarzyło coś podobnego, był deszczowy dzień i samochód cały czas stał pod chmurką, gdy chciałem zrobić kurs samochód jechał jakby chciał a nie mógł, gasł, nie chciał zapalić, szarpało, pedał w podłodze i mulił się potwornie. Zdegustowany odstawiłem go. Następnego dnia pojechałem służbowym samochodem, po powrocie zajrzałem do strupka i wszystko działało jak przed incydentem z poprzedniego wieczoru. Może układ zapłonowy mi siada przy dużej wilgotności powietrza . Oby nie powróciły objawy bo będę naprawiać go młotkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 może ktoś skomentowac moje błedy wyżej?? zebym mógł zlikwidować objawy szarpania i braku mocy czy te błedy to wina czyjnika spalania stukowego?[br]Dopisany: 13 Październik 2009, 11:43_________________________________________________?[br]Dopisany: 01 Listopad 2009, 18:53_________________________________________________pomoze ktoś?[br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 18:15_________________________________________________nikt nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterra 0 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 może ktoś skomentowac moje błedy wyżej?? zebym mógł zlikwidować objawy szarpania i braku mocy czy te błedy to wina czyjnika spalania stukowego?[br]Dopisany: 13 Październik 2009, 11:43_________________________________________________?[br]Dopisany: 01 Listopad 2009, 18:53_________________________________________________pomoze ktoś?[br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 18:15_________________________________________________nikt nie pomoże? a kiedy były wymieniane przewody wysokiego napięcia? może trzeba kopułkę wyczyścić bo mogła zaśniedzieć (ja tak miałem) a może świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się