KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Witam Niedawno zmieniłem(własnoręcznie) końcówki wtrysków o mniejszym przebiegu i lepszym stanie technicznym. Silnik pracuje równo ale nie ma takiej mocy jak wcześniej. Co muszę zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 wrzuc jakies bledy jakies logi a origni wymieniles ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 chodzi o te miedziane??? jesli te to tak. podpinałem pod kąpa i nie ma blędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 to wrzuc jeszcze logi zobaczmy co tam sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jutro bede działał ale chciałbym mieć pewność ze nie jest to wina wtrysków. pytalem u jakiegos goscia który niby sie na tym zna i powiedzial ze wtryskow sie nie reguluje i ze trzeba kąt i ciśnienie sprawdzic. tylko nie wiem jakie powinny tam byc wartosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 a jak autko pracuje ? rowno czy trzesie cos jak odpala ?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 jak jest zimny to 2 razy musi zakrecic i wtedy troche przykopci i zabuja ale jak 3 sekundy pochodzi to chodzi rowniutko i wogule nie kopci. jak jest cieply to pali na dotyk i rowniez nie kopci. kąt wtrysku ma wartość 116 na wolnych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 powiem tyle przy wymianie trzeba sprawdzić ciśnienie otwarcia(190/300bar), po złożeniu wtrysków trzeba było je sprawdzić czy nie leją, nigdy nie będziesz miał gwarancji że używane końcówki są w 100% dobre bez ich sprawdzenia na maszynie , potem vagiem trzeba by było sprawdzić kąt wtrysku powinien wynosić 49-51 jeśli dobrze pamiętam a tu masz linka jak się to sprawdza i ustawia http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85t+wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Późny w h... powinno być w okolicach 51,a dlapoczemu Ty wtryski wymieniał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 bo jeden lał a to juz prawie 300 tysi. ale mial kopa i nie jak 90. a teraz flak. przestawie kat i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Gdzieś czytałem że dwusprężynkowe to tylko na maszynce się ustawia,ale żeby tak od samych końcówek sie mu ześwirowało?,mam nadzeje że takie same założyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 koncówki sa z tymi samymi numerami;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ale tak dla pełnej jasności zrobił byś logi ,może z jakiegoś powodu Ci teraz tnie dawkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ok postaram sie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 ] To się stało jednemu po wymianie wtrysków. http://rtnet.pl/vaglog/mg67_1741.html Może przy wymianie zdechłeś sterujący............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamSztum 0 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 no lipa troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Kto wymienia stare na stare końcówki bez regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 bo jeden lał a to juz prawie 300 tysi. a byłeś u pompiarza że jesteś pewien że wtrysk leje, wniosek nasuwa się sam zakładaj z powrotem stare wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się