ciahciah Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam Proszę o analizę logów. Przy obrotach 2400-2700 łapie małą zadyszkę, mam nadzieję że moje pierwsze logi pomogą znaleźć przyczynę. Dodam że kat jeszcze jest(przebieg 211tys) i że jeżdżę bardzo dynamicznie. Dynamiczne: Statyczne: Basic Settings:
przemik Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Przycinające sie zaluzje VTG w sprezarce są przyczyną tej zadyszki o ktorej wspomniales. Zresztą pokazują to pogrubione przez Ciebie wartosci. Masz dwa wyjscia - jezdzic dynamicznie i znow zalogowac 3 proby 011 dyn lub wyrwac turbine i wyczyscic. Dodatkowo (kolejnosc nie przypadkowa) - wymienic termostat - wymienic czujnik temperatury paliwa - czy w pamięci ECU byly jakies błedy ? - sprawdzic ew. wyregulowac statyczny kąt wtrysku Reszta OK.
ciahciah Opublikowano 11 Września 2009 Autor Opublikowano 11 Września 2009 nie ma i nigdy nie było błędów w pamięci ECU, już bardziej dynamicznie jeździć się nie da jest tak że jak jadę w 5 osób jest żwawszy niż jeżdżąc samemu, po takiej jeździe w 5 osób samochód robi się mocniejszy na kilkaset kilometrów po czym znowu uciekają te koniki, tak jakby jazda nie dociążonym samochodem go zamulała, a po jeździe dociążonym jest mocniejszy, od niedawna po takiej ostrej przejażdżce zatrzymam się i z rury śmierdzi za bardzo spaliny, wcześniej nic nie śmierdziała, spalanie też podskoczyło o 0,2L tak z niczego przy delikatnej jeździe, a przy ostrej teraz pali o 1L więcej.
przemik Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 statyczny kąt wtrysku to grupa 000 pozycja 2? Jest około 56, chodzi o zmniejszenie do zalecanych 49-54?(Czy może chodzi o pozycje 2 w grupie 000 basic setting?) Ta sprawa to w tej chwili Twój najmniejszy problem. Skupilbym sie na przycinajacych sie kierownicach VTG, czujniku temperatury paliwa i termostatcie. Zaplon ustawisz o po ich wymianie. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 Ostatnio zauważyłem że gumowa rura idąca od filtra do turbiny jest luźna, zsunęła się z turbo, turbina zasysała sobie powietrze nie z filtra tylko z tej dziury :gwizdanie: Po wytarciu rury w środku bo była zaolejona trochę i nałożeniu troszkę syczenie turbiny przy niskich obrotach ucichło, i trochę dynamika silnika się zmieniła, chyba ciut wolniej się teraz zbiera ale jest równiejsze przyspieszania w całym zakresie obrotów, wcześniej powyżej 3000obr jakby był mocniejszy. Zaobserwowałem że olej leci z rury wydechowej, a oleju nie bierze silnik wiec to musi być ten 1L na 100km którego silnik przy ostrej jeździe nie może spalić i wypluwa na turbo, katalizator, tłumiki i na trawę gdzie to ładnie widać. Jak zakładałem rurę na turbo pokręciłem turbina i luzu zero, w każdym kierunku nic, a kręci się średnio ledko, pchnięta palcem nic sama się nie pokręci, do tego ma opór co kawałek obrotu jak by była scentrowana tak ma być? Czy czujnik temp. płynu chłodzącego G2 w grupie 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments na zimnym silniku ma zawsze 45C? inne czujniki w silniku maja po 11C, na dworze też 11C.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się