pirsi Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Zobacz najpierw przewody podcisnieniowe zanim zaczniesz cokolwiek rozkręcać bo się przecierają przerabiałem to juz w trzech samochodach tylko zrób to dokładnie :-) ostatnio w swojej A4 miałem przetarty przy samej puszce od sterowania turbiny i na 3 samochody które miałem dwa to bylo to a trzeci to były zatarte łopatki sterowania turbiną , wyciągnąłem ja rozebrałem wyczysciłem cały ten syf ze srodka (robi sie tam cos w rodzaju kamienia :-) ) złożyłem i hulało , tak ze szkoda od razu wydawac kaske :-)
boseron Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 dokładnie czasem zamiast wykręcać turbo moze wytarczy wymiana zawóru N75 lub wezy podciśnienia mozna je kupić w sklepie na metry odporne na temp wychodzi taniej niz w ASO a różnicy nie ma żadnej tylko trzeba je przyciąc na odpowiednią długość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się