Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2.0tfsi b7 okolice 320-330hp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale to zupełnie inna bajka modowanie diesla a benzyny no i robienie 300 KM a 200KM to też trochę inna rozmowa. Podnoszenie o 85KM aby uzyskać w AJMie 200KM nie wymaga wymiany tylu komponentów. Mody na 300KM wymają wymiany ori gratów które nie podołają takiej mocy.

P.S. Przypomnę że w tym temacie mówimy o modowniu benzyn :wink4:

Opublikowano

oscyluje w granicach 13-15 tyś zł

Opublikowano

oscyluje w granicach 13-15 tyś zł

:kox:

żartujesz chyba :wink4: To jest mega promocja. Dolicz duperele, i będzie taka kwota jak trzeba czyli około 20k.

Opublikowano

to bardziej sie oplaca kupic s4 :evil:

S4 B7 to wolna padaka.

Opublikowano

oscyluje w granicach 13-15 tyś zł

:kox:

żartujesz chyba :wink4: To jest mega promocja. Dolicz duperele, i będzie taka kwota jak trzeba czyli około 20k.

no to niech będzie 20 tyś zł :)

Opublikowano

S4 B7 to wolna padaka.

Mógłbym podyskutować :gwizdanie:

Możesz ale nie w tym wątku. Zapraszam do działu na każdy temat.

Opublikowano

oscyluje w granicach 13-15 tyś zł

:kox:

żartujesz chyba :wink4: To jest mega promocja. Dolicz duperele, i będzie taka kwota jak trzeba czyli około 20k.

A nawet i więcej :kox:

Opublikowano

troche sie rozczarowalem , liczylem na mniejsza kase. za 20 koła to można zrobic w aucie N/a turbo i silniczek do wyboru do koloru sobie wybrać, chyba poszedl byl bardziej w turbo v6 niz w tjuningowanie 1.8t.

Bardziej nie oplacalo by sie np B6 3.0 i do tego jakis turbo sofcik ? widzialem juz kilka ofert firm ktore oferuja turbo soft w okolicach 7-8 tys wiec pewnie za 12-13 tys moze sie myle odnosnie aut V6 czy w klubie jest jakas 3.0 N/a uturbiona?

Opublikowano

troche sie rozczarowalem , liczylem na mniejsza kase. za 20 koła to można zrobic w aucie N/a turbo i silniczek do wyboru do koloru sobie wybrać, chyba poszedl byl bardziej w turbo v6 niz w tjuningowanie 1.8t.

Bardziej nie oplacalo by sie np B6 3.0 i do tego jakis turbo sofcik ? widzialem juz kilka ofert firm ktore oferuja turbo soft w okolicach 7-8 tys wiec pewnie za 12-13 tys moze sie myle odnosnie aut V6 czy w klubie jest jakas 3.0 N/a uturbiona?

20k to kasa za modyfikacje z głową. Wyliczę tutaj tak luźno:

1. Turbo ~ 3300

2. Wydech ~2500

3. FMIC ~ 2000

4. Wtryski - nie znam dokładnych cen wtrysków do FSI ale nie można przyjąć około 1500

5. Pompa paliwa w USA kosztuje 1000$ tj 3000 plus transport

6. Dolot ok 500

7. Zawór DV 400

8. Program 2500

9. Hamulce około 2000

10. Wskaźniki boost, egt, temp oleju zależy jakiej firmy od 1100 do nawet 3000

11. Świece jakieś zimniejsze 200zł

12. Sprzęgło porządne około 1200 zł

plus złożenie wszystkiego, poprawki (zawsze się przytrafiają, zaffffsze) uszczelki, podkładki, wywalone po miesiącu jazdy poduszki silnika, wymiany pierdółki liczę górką 2000-3000 tysiace

razem na dzień dobry uśredniając cenę wskaźników i robocizny

21100 zł

To cena bez kucizny ale akurat w USA robią bez kucia 400KM więc luz

[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2009, 16:50_________________________________________________

Bardziej nie oplacalo by sie np B6 3.0 i do tego jakis turbo sofcik ? widzialem juz kilka ofert firm ktore oferuja turbo soft w okolicach 7-8 tys wiec pewnie za 12-13 tys moze sie myle odnosnie aut V6 czy w klubie jest jakas 3.0 N/a uturbiona?

Nie ma w klubie auta uturbionego.

Jeżeli chodzi o koszty to też się mylisz. Spójrz na moją wyliczankę dodaj do tego spawanie kolektorów wydechowych pod to turbo, spawanie nowych downpipów plus rzeźbę to może zmieścisz się w 25/27k.

Najtaniej jest rezać auta turbo a silniki takie jak 1.8T czy 2.0TFSI nadają się do tego rezania najlepiej.

Opublikowano

troche sie rozczarowalem , liczylem na mniejsza kase. za 20 koła to można zrobic w aucie N/a turbo i silniczek do wyboru do koloru sobie wybrać, chyba poszedl byl bardziej w turbo v6 niz w tjuningowanie 1.8t.

Bardziej nie oplacalo by sie np B6 3.0 i do tego jakis turbo sofcik ?

Kolego widzę, że jesteś świerzak w dziedzinie tuningu. Zastanów się do czego ci będzie auto służyć, czy do wyjechania na tor od czasu do czasu, czy do jazdy na codzień?

Idąc dalej, uturbianie auta jeżdżącego na codzień które ma być w miare bezawaryjne ma sens, jeśli się je konkretnie przygotuje i wystroi, a do tego potrzebny jest komputer S.A. taki jak np. Autronic, czy inny, którego koszt można dopisać do listy ~10k zł. Można oczywiście uturbic jakieś N/A jakie sobie wymarzysz tańszym kosztem "na kolanie" ale jak to będzie jeździło i czy więcej będziesz stał w warsztacie czy jeździł to raczej pytanie do tego na górze tam :gwizdanie:

Przykładowo przy podkręconym 1.8T będziesz miał już troszkę problemów które wynikną w trakcie eksploatacji i ich nie unikniesz, czasem można odnieść wrażenie że silnik/napęd robi ci na złość bo zdarzają się czasem niezłe paradoksy, a silnik 1.8T fabrycznie był przystosowany pod Turbo. Z wydumkami zawsze są problemy.

Z innej beczki jeśli ktoś uparłby się na uturbianie, a chciałby na prawdę się bawić i dużo mocy, a miałby na to za tyle siana to ja wybrałbym 3.2 V6 który występował w A3 i był też montowany w golfach R32, oczywiście z nieco innym wydechem i osprzętem. Na samym starcie ma się wolnossące 250KM które ciągnie z samego dołu, a dmuchnięty to będzie wymiatać niesamowicie. No i ten dzwięk, muzyka dla moich uszu :slina:

Opublikowano

wystarczy poszukać na necie bądź youtube, uturbione R32 ~600KM z tym, że koszty kosmiczne... a koledze chyba nie o to chodzi. Wracając do tematu weź 2.0TFSi albo 1.8T i modź. Zapomnij o wolnossakach i uturbianiu. Zawsze możesz modzić etapami.

dla przykładu biturbo 650km http://www.mototube.pl/film/1048/vw-golf-r32-bi-turbo-vtg-650km/

Opublikowano

szczerze przyznam ze ciazko mi znaleść zloty srodek chodzi glównie o budzet ktory jest ograniczony.

Najbardziej pewnie rs4 bylo by git majac tyle powera osiusialbym to ze auto fatalnie sie trzyma na zakręcie z tytułu kartofli.

Natomiast niema co marzyc.Na chwile obecna pomykalem r6 na pelnym przelocie ze szpera.

Na tor nigdy sie nie wybieram.Lubie szybkie zakręty i zachcialo mi sie 4x4.Natomiast w zime chętnie bym posmigał 4x4.

Chcialbym aby auto bylo nieco szybsze od obecnej buni celuje w okolice 300hp i ok 5,5 do paki.

Osobiscie boje sie ze beda zalowal przejscia z r6 w r4.....

Z drugiej strony cholernie jest krytykowane s4 4.2 w sumie zbiera sie podobnie do m3 mowia ze jest wolna.

Czy on ma w sobie cos ukrytego co bedzie bardzo drazniło kierownika??

A może po prostu zamiast dlubac i wymieniac caly osprzet w 1.8t to moze , spojrzec od strony kupic sobie 1.8 a4 b5 i miec 25-30 tys na tuning ?? w sumie jak mialbym np cale turbo i osprzet wymieniac to 1.8 moglo by byc mniej wyzylowane a chyba to ten sam motor ? czy 1.8 b5 wystepuje z quattro?

Opublikowano

a chyba to ten sam motor

to kompletnie inny motor...poza pojemnością różni się wszystkim...

tak czytam twoje wpisy i już wiem, że nic nie czytałeś na forum o modyfikacjach :thumbdown:

Opublikowano

Tutaj w lepszej rozdzielczości, fajny ten filmik jest:

ben_sage zapomnij o wolnossącym 1.8 bo osiwiejesz. Widzę, że budżet skromny więc to co powyżej pisałem o 3.2 jedynie w swerze marzeń. Jeśli chodzi o niższe koszta i w miarę łatwą moc to tylko 1.8T albo 2.0TFSI.

Opublikowano

wystarczy poszukać na necie bądź youtube, uturbione R32 ~600KM z tym, że koszty kosmiczne... a koledze chyba nie o to chodzi. Wracając do tematu weź 2.0TFSi albo 1.8T i modź. Zapomnij o wolnossakach i uturbianiu. Zawsze możesz modzić etapami.

dla przykładu biturbo 650km http://www.mototube.pl/film/1048/vw-golf-r32-bi-turbo-vtg-650km/

Wracajac do twojego prawie ostatniego zdania.

To ktory z tych 2 ?? zucac monetą ? B6 1.8T Q czy 2.0tfsi Q b7.

Ktory lepszy do modowania.Pytam o to bo juz wstepnie wiem ze na seri bedzie dla mnie slabo i od razu zaraz po kupnie obadam fure i jazda np do compsport...

Jeżeli dobrze pisza na stronach to ten b6 1.8T wazy o ponad 100kg mniej od tego 2.0tfsi a to chyba spory pozytyw w zakrętach?

Opublikowano

Jeżeli dobrze pisza na stronach to ten b6 1.8T wazy o ponad 100kg mniej od tego 2.0tfsi a to chyba spory pozytyw w zakrętach?

Ale już ci pisałem, że jak chcesz auto do zakrętów to kup sobie impreze albo evo... A4 nie skręca bo jest ciężkim tapczanem.

Owszem możesz wymienić stabilizatory i zapodac poliuretany ale to i tak nie będzie skręcało tak dobrze jak subaru czy mitsu.

Taniej w modyfikacjach wyjdzie cie 1.8T. Poza tym szlak jest już mocno przetarty.

Opublikowano

I Poziek właśnie wyczerpał temat :)

Opublikowano

chcialem troche sie tu podpiac bo tez mam ten sam silnik, tylko nie mam takiej duzej kwoty do przeznaczenia :)

myslalem nad wymiana turbiny, ewentualnie cos jeszcze, tak zeby moze sie zmiescic do 5 tys zl,

jak by to moglo wygladac i ile mocy by Mi tak przybylo ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...