Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

W tej chwili nie można sprecyzować, które błędy powstały w wyniku prac warsztatu do którego oddałeś auto - dlatego po skasowaniu błędów, spróbuj przejechać się jeszcze raz a następnie zapnij VAG-a, sprawdź błędy i wklej aktualną listę...

Albo masz mega syf w układzie hydraulicznym albo posypało się wszystko co można - sterownik elektryczny, hydrauliczny...

Wklej aktualną listę błędów (po skasowaniu), wtedy będe mógł powiedzieć więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bartku samochod nie nadaje sie do jazdy :( nie moge nawet ruszyc z miejsca, skrzynia zaczyna wyć po wrzuceniu biegu.

PS ja go kupilem w takim stanie.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 00:54_________________________________________________po skasowaniu bledow jest czystko nawet jak odpalilem auto i zmienialem biegi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak

[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 16:08_________________________________________________Właściwie to wyje jak tylko wrzucę bieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia na stół - masz na miejscu kogoś kto ogarnie Ci temat CVT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno co może sie przydać. Jak kupowalem auto to na wstecznym troszkę jechał do tylu ale bardzo słabo do przodu wogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym stanie nawet nie próbuj jeździć - rozwalisz przekładnię do końca, a tak zawsze jest jakaś szansa na uratowanie jej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale laikiem nie jestem i jak rozbiore to i zloze :) Jak rozbiore to wstawie zdjecia na forum.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2011, 16:15_________________________________________________Dzis wkacu wyciagnelem skrzynie z auta. Mam maly problem zeby dostac sie lancuch zeby sprawdzic jego stan i stan biezni. Na zalaczonych zdjeciach nie widac zadnych uszkodzen mechanicznych, lamele wygladaja dobrze... Najbardziej przeraza mnie stan oleju w skrzyni ktory jest prawie czarny i strasznie smierdzi jak zepsute kiszone ogorki....

Zdj_cie0041.jpg

Zdj_cie0042.jpg

Zdj_cie0043.jpg

Zdj_cie0044.jpg

Zdj_cie0045.jpg

Zdj_cie0046.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej na pewno do wymiany. Całkiem możliwe, że wyje jedno z łożysk wariatora - problem w tym, że nie wszystkie da się wymienić...

Nie napisałeś, jaki przebieg tego auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na liczniku 180 tys km ale sprawdzalem w sterowniku silnika jest 260 tys km[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 08:05_________________________________________________Mozliwe ze skrzynia nie dziala przez ten olej? Czy rozbierac skrzynie dalej do lancucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest to wina sprzęgła albo pompy oleju w skrzyni?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest to wina sprzęgła albo pompy oleju w skrzyni?!

to samo chciałem zapytać.... pompa oleju dawała ciśnienie ? przewody olejowe są drożne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie to chcialbym wiedziec czy pompa nie padla. Przewody sa drozne. Ale dla pewnosci dzis sprawdze jeszcze chlodnice i przedmucham powietrzem filtr.

PS jak sie dostac do tej pompy? Odkrecilem wszystkie sruby ale niechce zejsc.. A sprzeglo sprawdze dzis po pracy...[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 09:30_________________________________________________A pomocne moze byc jeszcze ze jak podnioslem samochod to jak wzucilem D to kola sie kreciily do predkosci 10km/h i spadalo do zera i tak w kólko a na R doszlo do 10-15km/h i tak trzymalo.[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 09:33_________________________________________________Znalazlem bardzo przydatny linka jak wyglada skrzynia w srodku. Moze komus sie przyda

http://multitronic-box.com/category/gallery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - olej nie może być powodem wycia (chyba, że nie było go wcale...).

Rozbieranie skrzynki zaworów nie jest dobrym pomysłem - sam jej nie naprawisz. Filtr zewn. może mieć trochę syfu ale parametry wskazują na to, że układ hydrauliczny jest OK. Moim zdaniem to usterka mechaniczna...

Mam trochę zajęć teraz - napiszę więcej wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czekam z niecerpliwoscia....[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 11:38_________________________________________________z nudow zaczolem szukac co tak wyje i znalazlem.

[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 22:13_________________________________________________to chyba nie powinno miec takiego luzu?

PS jak dobrac sie do lameli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Lunio666 - pisaliśmy już o tym ale muszę się upewnić na 100% czy to koło sygnałowe (impulsator) które zaznaczyłem

na Twoim zdjęciu ma u Ciebie jakiś luz (przód/tył)? U mnie wysuwa się jakieś 0,5cm i możliwe, że dlatego czujnik

ze sterownika gubi sygnał. Muszę być tego pewny zanim ponownie rozbiorę skrzynie.

Mam też prośbę - czy możesz zrobić zdjęcie tej części skrzyni(co na zdjęciu) od drugiej strony i zamieścić na forum?

Do tego momentu sterownik elektroniczny i hydrauliczny wyjmowałem na kanale z zamontowanej w aucie skrzyni.

Czy możliwe będzie rozebranie kolejnej części (tej z zdjęcia) w taki sam sposób?

Czy nic nie będzie jej trzymać od drugiej strony, od silnika?

Będę wdzięczny za pomoc i wszystkie sugestie.

zdjcie00412.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Lunio666 - pisaliśmy już o tym ale muszę się upewnić na 100% czy to koło sygnałowe (impulsator) które zaznaczyłem

na Twoim zdjęciu ma u Ciebie jakiś luz (przód/tył)? U mnie wysuwa się jakieś 0,5cm i możliwe, że dlatego czujnik

ze sterownika gubi sygnał. Muszę być tego pewny zanim ponownie rozbiorę skrzynie.

Mam też prośbę - czy możesz zrobić zdjęcie tej części skrzyni(co na zdjęciu) od drugiej strony i zamieścić na forum?

Do tego momentu sterownik elektroniczny i hydrauliczny wyjmowałem na kanale z zamontowanej w aucie skrzyni.

Czy możliwe będzie rozebranie kolejnej części (tej z zdjęcia) w taki sam sposób?

Czy nic nie będzie jej trzymać od drugiej strony, od silnika?

Będę wdzięczny za pomoc i wszystkie sugestie.

zdjcie00412.jpg

tak ja ci pisalem wczoraj umnie niema zadnego luzu na tym kole...

DSC_0004.jpg

DSC_0005.jpg

DSC_0006.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ... Jestem właśnie po naprawie sterownika skrzyni !!! Naprawy dokonał nasz kolega Bart-S !!!! i od wczoraj znów jestem szcześliwym posiadaczem Audi a4 w Multitroniku :) Naprawa wykonana bardzo fachowo i w przyjaznej atmosferze !! Brawa dla Bartka i wielkie podziękowania . Warto było przejechać 516 km :) Polecam wszystkim potrzebującym pomocy przy naprawie Multitronica i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...