Kaktus Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Witam. Mam problemy ze swoją niunią...kiedyś wyłączało mi turbo przy ok. 2500 obr., i po kolejnym uruchomieniu silnika problem ginął, od kilku tygodni nie ma tego problemu, lecz czuć dziury w mocy...proszę o pomoc... VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 Coding: 00040 Shop #: WSC 24694 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0257254 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ End ------------------------------------------------------- _L_O_G_I_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SebMis Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 co to za logi :eek: zrób pożadne logi dynamiczne grupy przede wszystkim 010 i 011 575 to jakieś problemy z ciśnieniem doładowania, być może kierownice, ale po zrobieniu ww. logów wzystko się wyjaśni
Kaktus Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Opublikowano 5 Maja 2007 ok. zrobię inne logi to były moje pierwsze, więc się zastanawiałem, które będą odpowiednie. Dzięki z góry za pomoc brada SebMis, a co do zmiany tematu, to nie łapię, bo myślałem, że logi znajdują się w dziale VAG?? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 05-05-2007, 09:44 ] regulamin zdaje się musiałeś przeczytać ? -> 2 punkt zobacz jeszcze raz...
adamq Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 01366 - Opened Due to Crash Signal35-00 - - Crash Signal! Autko chyba poszło na czołowe
pre_pl Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Crash Signal! Autko chyba poszło na czołowe ale tylko chyba, nie zawsze oznacza to "trzask prask".... Zobacz, że jest też 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) Ktoś mógł grzebać w centralnym (próba naprawy), pojawia się wtedy chyba właśnie crash sygnał (odłączenie sterownika) 00575 - Intake Manifold Pressure17-10 - Control Difference - Intermittent no to świadczy praktycznie tylko o jednym - o modnym temacie ostatnio (kierownice )
Kaktus Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Opublikowano 5 Maja 2007 Przeczytałem jeszcze raz 2 punkt regulaminu... będę pamiętał [ Dodano: 05-05-2007, 22:39 ] Aha. Czołówka raczej odpada. Auto jest w idealnym stanie i brak śladów większego dzwona... ale faktycznie nie wiem czemu jest komunikat o wycieku (or something) z centralnego. Działa idealnie...
SebMis Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 ale faktycznie nie wiem czemu jest komunikat o wycieku (or something) z centralnego. Działa idealnie... tak Ci się wydaje czas działania pompki jest zbyt długi, więc na pewno jest nieszczelność w układzie, na razie jest mała więc wszystko dział jeśli masz możliwość to sprawdź układ, jeśli Ci się nie chce to jeździj i czekaj aż się całkiem zepsuje, u mnie też mam ten błąd, na razie jeżdżę z tym.
spanky Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 do pełnej diagnozy potrzeba : logi statyczne : 000 (basic settings);001;003;004;013. dynamiczne: 003;004;008;010;011. bład 00575 moze byc spowodowany wieloma rzeczami ... wspomniales o braku moczu wiec prawdopodobnie problem tkwi w sterowaniu turbulum tzn:N75,kierownice turbulum,wezyki ciśnieniowe, a jak autko zaczeło mocniej poddymiac to nieszczelnosc w dolocie ...
Kaktus Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Opublikowano 14 Maja 2007 Dzięki Spanky. Dzisiaj zrobię logi. Co do kopcenia, to tego objawu brak. Pięknie pali, że chmurki najmniejszej nie widać... [ Dodano: 10-05-2007, 21:25 ] Kurcze pieczone, wyjąłem przepływomierz i chciałem go zastąpić kumpla sprawnym, ale okazało się, że ma inny...więc przedmuchałem go powietrzem (wszystko się przecież brudzi) i zamontowałem...hmm...problem z dziurami w mocy zniknął :eek: ale proszę o interpretację logów, bo może nie jest wszystko całkiem ok...nawet już nie wywala błędu 00575... [ Dodano: 11-05-2007, 21:11 ] [br]Dopisany: 09 Maj 2007, 14:56 _________________________________________________Hallo Spanky...Możesz mi przeanalizować logi. Bardzo będę wdzięczny...
Kaktus Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Opublikowano 15 Maja 2007 dzieki chłopaki. Wymienię i od razu dam znać o efektach. Pozdro dla Was...
Bastech Opublikowano 15 Maja 2007 Opublikowano 15 Maja 2007 przepływomierz masz bidny reszta OK .... O mistrzowie diesli wszelakich, moglibyście oświecić mnie maluczkiego z których grup można to wywnioskować ? Miałbym już na przyszłość :-)
pre_pl Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 żeby zbadać przepływomierz, należy mieć wszystko ok w 011 (turbina) Patrzysz w grupy 008 i 003 w 008 masz 4 kolumny : obroty|A|B|C zależność powinna być taka : A>C>B w 003 : obroty|A|B|C A i B powinny mieć zbliżone wartości (może być w B więcej), ale zobacz jak jest w tym przypadku - dużo mniej jest w B. Oczywiście próba dynamiczna i dla silnika 1.9 W 2.5 TDI w 003 wartości w B mogą być ciutkę niższe
Bastech Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Czyli, jeśli w 011 ciśnienie wymagane i otrzymane są różne, nie należy brać się za diagnozę przepływomierza ? Właśnie tak mam: log tutaj -> http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/011.png. Została mi już tylko wymiana N75. Zobaczę co to da. Dzięki za bezcenne wyjaśnienia
spanky Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Czyli, jeśli w 011 ciśnienie wymagane i otrzymane są różne, nie należy brać się za diagnozę przepływomierza ? dokladnie tak ....
wojtek26 Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 bastech po tych logach widac że coś sie dzieje z reg turbo mocno zbija cisnienie przy chyba 2400 i wolno wraca do zadanego zaworek N75 lub kierowniczki
Bastech Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 bastech po tych logach widac że coś sie dzieje z reg turbo mocno zbija cisnienie przy chyba 2400 i wolno wraca do zadanego zaworek N75 lub kierowniczki Sztanga od kierownic chodzi bez żadnych oporów, niestety nie mam w moim ECU grupy 011 Basic Settings i nie mogę sprawdzić tego "na żywo" Na pierwszy ogień pójdzie podmiana N75. czy my mówimy dalej o silniku AFN ? popraw swój profile : dane wpisz [pre_pl]
Kaktus Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Opublikowano 16 Maja 2007 A tak przy okazji co znaczy 00991 - Interior Lights (to wiem ) 28-00 - Short to B+
Bastech Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 bastech po tych logach widac że coś sie dzieje z reg turbo mocno zbija cisnienie przy chyba 2400 i wolno wraca do zadanego zaworek N75 lub kierowniczki Sztanga od kierownic chodzi bez żadnych oporów, niestety nie mam w moim ECU grupy 011 Basic Settings i nie mogę sprawdzić tego "na żywo" Na pierwszy ogień pójdzie podmiana N75. czy my mówimy dalej o silniku AFN ? popraw swój profile : dane wpisz [pre_pl] Tak, mówimy o silniku AFN. Dane w profilu były, ale znikły. Są już z powrotem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się