ghost1717 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witam! W moim a4 czasami pojawia sie spalanie stukowe ... sygnalizuje to kontrolka check engine. Po dłuższej chwili gasnie. Cewki wszystkie nowe.. Najpierw wymieniłem na 3szt. zamienników FEBI (czarne??) po jakims czasie gdy padły kolejne 3 wymieniłem na oryginalne VW z koncówką 115 R. Wszystko działało przez jakis czas super ale komp dzis pokazuje ,ze 1 cewka z 3 FEBI pada... Czas na wymiane na ORGINALNA. Jakie cewki powinny byc do mojego silnika ??? Czym różnią sie cewki czerwone od czarnych? Zauważyłem ,że troche wysokoscia ale cewki z tego co wiem są zamienne...WIEC SKAD TA ROZBIEŻNOŚĆ?? Jakie mogą byc przyczyny spalania stukowego ? Paliwo to Benzyna 98 z sprawdzonej stacji... Auto ma moc i wszystko jest z nim ok... Tylko ta kontrolka CHECK ENGINE :/ pozdrawiam Łukasz EDIT: Swiece nowe, w dodatku jeden czujnik wałków rozrząu nawalał (WYMIENIONY)ale auto nadal wyswietla check przez spalanie stukowe.
poziek Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 zobacz jak będzie na innym paliwie[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 12:58_________________________________________________najlepiej dla testu zalać Vpowera 100
kkrawat Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Jakis numer błędu wyskakuje? Może to wina czujnika stuków?
poziek Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 podobno czujniki spalania stukowego się nie psują ale kto wie najpierw sugeruję paliwo a potem dalej
czaki22 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 i cewki dobierane przez VIN a nie kupione w ciemno, do silnika , do jednego typu moze byc nieraz 4 inne czesci, VIN- ASO i sie dowiedz, ale najpierw paliwo ,
pietrach1 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 witam...masakrowałem sie z tym samym problemem...milion mechaniorów,milion diagnoz i mądrosci...zadnej trafnej...az pewnego czasu....oki,w skrocie;sprawdz działanie skracania dolotu,odkrec mechanizm i sprawdz,czy wałek sterujacy nie oderwał sie od mechanizmu ktory nim porusza,u mnie był urwany,podobno to normalne w tym silniku.aha trafna diagnoze otrzymałem od audi serwice in deutschland,tutaj podłaczenie do komputera i diagnoza nic nie kosztuje...a o kulturze i podejsciu do klijenta nie wspomne;))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się