Niki0028 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Witam Od jakiegoś czasu mam kłopoty z samozapłonem. Tzn. po wyjęciu kluczyka auto jeszcze jakies 4-6 sekund pracuje, potem trzeba go troche pokrecic zeby zapalił. Typowe objawy zbyt szybkiego zapłonu wyraznie wyczuwalne tez przy rozruch. Wiem ze to auto nie ma aparatu zapłonowego na Vagu nic nie pokazuje, gdzie szukac przyczyny??? Bede wdzieczny za porady. Pozdrawiam.
mstan Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Witam Samozapłon jest objawem zbyt ubogiej mieszanki.Skoro VAG nic nie pokazuje to możesz sprawdzić ciśnienie paliwa.Chodzi o regulator ciśnienia. Pozdrawiam
neni Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 może wina paliwa, na jakiej stacji tankujesz
Niki0028 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Opublikowano 20 Września 2009 Raczej na dobrych BP albo Shell i to przewaznie 98 [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2009, 22:54_________________________________________________Wiem gdzie ten regulator sie znajduje ale nie mam pojecia jak go sprawdzic?? jakies wskazowki?
mstan Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Witam Sprawdź wężyk od podciśnienia (czy jest cały i szczelny).Podciśnienie z kolektora obniża ciśnienie o 0,5 bara. Po zdjęciu go w kolektorze paliwowym powinno być 4,0 bary. No i pozostaje Ci manometr.Ale mechanicy są do tego lepiej przygotowani-przynajmniej powinni. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się