Armi Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Proszę o analizę logów. Ogólnie na samochód nie narzekam tylko coś mi syczy (jakaś nieszczelność). Nie wiem co jest z grupa 014 (nie mierzyło mi żadnych wartości) Z góry dziękuję za pomoc BS: 000 003 004 011 Statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011
przemik Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Minimalnie przycinajace sie kierownice w sprezarce - ale tragedii nie ma - dynamiczna jazda powinna wystarczyc. Czy przeplywomierz w tym samochodzie jest oryginalny dedykowany do AFN ? Wydaje mi sie, ze najslabszym elementem tego auta jest pompa wtryskowa. Zacząłbym od poprawnego ustawienia zapłonu oraz ewentualnej weryfikacji poprawnosci ustawienia rozrządu. Niedomaga dynamiczna regulacja kąta wtrysku. Dlatego po ustawieniu zaplonu proponuje powtorzyc 004 dyn, 004 BS oraz 000 BS.
Armi Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 Przepływomierz jest oryginalny, niewymieniany od nowości. Ale sprawdzę jakie ma oznaczenia.
spanky Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Niedomaga dynamiczna regulacja kąta wtrysku. ja tu bym stawial na przestawiacz kata wtrysku albo zapowietrzony uklad ...
Armi Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 ja tu bym stawial na przestawiacz kata wtrysku albo zapowietrzony uklad ... A czy ten zapowietrzony układ może mieć jakiś związek z sykiem uciekającego powietrza dobiegającego spod maski w czasie dodawania gazu? Gdzieś jest dziurka ale nie mogę jej znaleść
przemik Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Wiązałbym to raczej z ukladem dolotowym, a nie paliwowym.
Armi Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 Po zrobieniu logów i analizie, zacząłem jeździć dynamicznej - wkręcać na obroty (oczywiście na ciepłym silniku) żeby się kierownice w turbo nie zapiekały. Wywaliłem kata (wstawiona rurka) Wiem jak się ustawia kąt wtrysku, więc niedługo się tym zajmę Ale to nie wszystko, czy ktoś po przejrzeniu logów jest w stanie powiedzieć gdzie jest (mniej więcej) nieszczelność (dziura) przez którą mi samochód syczy. Właściwie tylko po to te logi robiłem.
przemik Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Sprawdz dokladnie krotki łacznik gumowy - miedzy gorną rurą dolotową a kolektorem ssacym...
Armi Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 Koledzy spójrzcie na 3 grupę logów statycznych. Co jest tam nie tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się