Pelex Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Witam Mój problem polega na tym że jak przyśpieszam nie koniecznie ostro ale jeżeli na przykład jadąc na trzecim biegu normalnie lekko naciskając na gaz i nagle docisnę pedał mocno to auto przyśpiesza normalnie ale słychać dość głośno cykanie z pod maski . Dzisiaj ściągnąłem obudowę silnika i zauważyłem że wtrysk sterujący jest cały okopcony suchą sadzą, zaznaczam że w okolicy głowicy a raczej uszczelki nie widać żadnych śladów okopcenia, cała sadza skupia się na wtrysku sterującym co to może być czy wtrysk jest już cięki czy może po prostu jest słabo przykręcony ?
pawelwor Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Może złota/brązowa podkłada się uszkodziła jakoś? trzebaby wykręcić wtrysk... Jeśli to takie metaliczne cykanie to sprawdź grupy statyczne 004 i 004BS, bo może to będzie zawór regulacji początku wtrysku.
Pelex Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Może złota/brązowa podkłada się uszkodziła jakoś? trzebaby wykręcić wtrysk... Jeśli to takie metaliczne cykanie to sprawdź grupy statyczne 004 i 004BS, bo może to będzie zawór regulacji początku wtrysku. Dzięki bardzo za podpowiedż tak zrobie jak radzisz ale najpierw wykręce ten wtrys sterujący i zobacze czy przypadkiem nie jest tak jak piszesz o tej podkładce [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 15:40_________________________________________________Juz się sprawa wyjaśniła :> Było tak jak pisałeś kolego pawelwor uszczeleczka pod wtryskiem puszczała, wyczyściłem ją papierem ściernym aż drobne ścieżki przez które spaliny musiały wylatywać zniknęły całość poskładałem przejechałem się i wszystko gra jak należy. Dzieki wielkie za podpowiedź Pozdrawiam
marewel Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Trzeba bylo zalozyc nowe podkladki,groszowe sprawy. Stare zawsze puszczaja.
Lishoo Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Ludzie pamiętajcie że zawsze po odkręceniu wtrysku trzeba wymienić podkładkę, gdyż jest ona jednorazowa i przy wkręcaniu wtrysku ona się spłaszcza (miażdży) i uszczelnia wtrysk
Pelex Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 Dzięki panowie Taki miałem zamiar czyli wymienić tą uszczelke a nawet wszystkie cztery tak dla zasady żeby mi się to już nie przytrafiło. A ta stara po polerce narazie trzyma ale wymienie to jak tylko zakupie nowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się