bish - kopt Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Szacuneczek i prośba o pomoc odnośnie doładowania, sytuacja wygląda tak, iż podczas normalnej jazdy i umiarkowanym ciśnięciu na gaz wszystko jest ok, podczas gwałtownego (ale krótkiego) przyspieszania auto idzie dobrze (choć nie równomiernie - w bardzo krótkim czasie potrafi przymulić by za chwile dać konkretnego kopa),większy problem pojawia się kiedy chcę pojechać zdecydowanie dynamicznie na dłuższą mete, po kilunastu sek takiej jazdy auto sie zamula i przyspiesza jadnostajnie w całym zakresie obr jakby miał 90 KM. Po odpuszczeniu pedału gazu na pare sek wszystko wraca do normy. Z tego co sie doczytałem to autko przeładowuje i wpada w tryb awaryjny, była robiona ocena pracy kierownic w próbie statycznej w grupie 011bs sztanga podobno działa prawidłowo. Auto chodzi równo i nie kopci, turbina nie wydaje żadnych dziwnych dżwięków proszę o sugestie, i ew. logi których grup mam zrobić?
polomarecki Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Witaj kolego, ja do wczoraj miałem ten sam problem. NIkt mi tu nie chciał zabardzo odpowiedzieć.Zdecydowałem się na czyszczenie turbiny , no i się udało. kierownice miały nagar który je blokował. cała operacja zajęła mi 4 godzinki. Autko śmiga jak nowe, żadnego przeładowania, sprawdzałem vag'iem. Zostało mi jedynie to że po podpięciu EGR'a kopci mi straszecznie i więcej pali.
antonio Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 ew. logi których grup mam zrobić? wystarczy chcieć poszukać http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
trzeciaq Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 ja mialem podobny problem prz y100km/h tez mi wchodzila w tryb awaryjny. najpierw to bylo raz na miesiac, pozneirj na tydzien a pozneij co dziennie. Przeczyszczony zostal elektrozawor od sterowania turbem i wszystko wrocilo do normy.
idtwo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 co to znaczy ze auto przeszło w tryb awaryjny ? jakie to sa objawy i kiedy ono z tego typu wychodzi? ja mam problem z moja A4 combi 1,9 tdi czesto przy wyprzedzaniu jakiegoś tira jadącego okolo 100km/h jak chce go wyprzedzic, dochodze do 120 km/h i np w polowie tira brak mocy, silnik zwalnia i powoli sie rozpedza, mowili mi ze to przepływomierz powietrza - no to go wymieniłem prawie 500 zl i jakis czas pojeździłem i znow to samo , czyzby znow ten przepływomierz? muszę powiedziec ze czasami normalnie mi idzie auto 130-150 km/h i nawet zadnej zadyszki a czasami żeby osiągnąć 120km/h to trzeba dłuższej chwili tak jakbym mial jakas przyczepe z tylu zaladowana i ciągnął ją - ktos mi podpowie co to za potwora siedzi?
trzeciaq Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 elektrozawor od sterowania turbem i wszystko wroci do normy
SoMeS Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 przejrzyj też wężyki podciśnieniowe
idtwo Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 elektrozawor od sterowania turbem i wszystko wroci do normy a czy to sam moge wymienic i gdzie to szukac czy jednak trzeba jechac do mechanika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się