Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Zużucie oleju w silnikach V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie mam takie pytanie, jeżeli silniki V6 biorą olej, to zakładamy, że najpierw siadają uszczelniacze zaworowe, potem pewnie pierścienie olejowe i panewki na wale. Jak sprawdzić przez co ten olej jest spalany? Czy trzeba ściągać dwie głowice, czy można to jakoś czymś zmierzyć aby nie robić kosztów?

pzdr Tom

Opublikowano

Jeżeli podczas odpalania po nocy samochód "Puszcza dymka" (mówimy o silniku benzynowym) to na 100%będą uszczelniacze. Jeśli chcesz sprawdzić stan pierścieni to sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach i zrób próbę olejową.

Opublikowano

Jeżeli podczas odpalania po nocy samochód "Puszcza dymka" (mówimy o silniku benzynowym) to na 100%będą uszczelniacze. Jeśli chcesz sprawdzić stan pierścieni to sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach i zrób próbę olejową.

a co to dokładnie ta próba olejowa?

Opublikowano

Trzeba sprawdzić kompresję, potem wlać trochę oleju przez otwór po świecy, zakręcić rozrusznikiem żeby olej został rozprowadzony przez tłok i powtórzyć badanie kompresji.

I tak dla każdego cylindra.

Opublikowano

Trzeba sprawdzić kompresję, potem wlać trochę oleju przez otwór po świecy, zakręcić rozrusznikiem żeby olej został rozprowadzony przez tłok i powtórzyć badanie kompresji.

I tak dla każdego cylindra.

jeżeli wleję olej poprzez otwór świecy to jakie wyniki pomiaru mają wyjść, tzn czy kompresja będzie inna czy coś się powinno zmienić i jak?

Opublikowano

spręzanie powinno wzrosnąć

Opublikowano

tommylee a ile Ci spala że chcesz się za to brać? bo w V6 to normalka że trochę spala oleju

Opublikowano

spręzanie powinno wzrosnąć

czyli jeżeli sprężanie wzrośnie po zalaniu cylindra olejem to oznacza, że są ok czy padnięte pierścienie?[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 20:02_________________________________________________

tommylee a ile Ci spala że chcesz się za to brać? bo w V6 to normalka że trochę spala oleju

spala mi w normie jak na V6 i na LPG ale tak chciałem się upewnić czy to uszczelniacze czy pierścienie. Bo chyba innej drogi spalania oleju to już nie ma, chyba że się mylę

Opublikowano

jak spala w normie to przez jakie uszczelniacze ? :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...