tommylee Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 witajcie mam takie pytanie, jeżeli silniki V6 biorą olej, to zakładamy, że najpierw siadają uszczelniacze zaworowe, potem pewnie pierścienie olejowe i panewki na wale. Jak sprawdzić przez co ten olej jest spalany? Czy trzeba ściągać dwie głowice, czy można to jakoś czymś zmierzyć aby nie robić kosztów? pzdr Tom
karlos44 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Jeżeli podczas odpalania po nocy samochód "Puszcza dymka" (mówimy o silniku benzynowym) to na 100%będą uszczelniacze. Jeśli chcesz sprawdzić stan pierścieni to sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach i zrób próbę olejową.
tommylee Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 Jeżeli podczas odpalania po nocy samochód "Puszcza dymka" (mówimy o silniku benzynowym) to na 100%będą uszczelniacze. Jeśli chcesz sprawdzić stan pierścieni to sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach i zrób próbę olejową. a co to dokładnie ta próba olejowa?
GRYFI Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Trzeba sprawdzić kompresję, potem wlać trochę oleju przez otwór po świecy, zakręcić rozrusznikiem żeby olej został rozprowadzony przez tłok i powtórzyć badanie kompresji. I tak dla każdego cylindra.
tommylee Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 Trzeba sprawdzić kompresję, potem wlać trochę oleju przez otwór po świecy, zakręcić rozrusznikiem żeby olej został rozprowadzony przez tłok i powtórzyć badanie kompresji. I tak dla każdego cylindra. jeżeli wleję olej poprzez otwór świecy to jakie wyniki pomiaru mają wyjść, tzn czy kompresja będzie inna czy coś się powinno zmienić i jak?
michal_g84 Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 tommylee a ile Ci spala że chcesz się za to brać? bo w V6 to normalka że trochę spala oleju
tommylee Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 spręzanie powinno wzrosnąć czyli jeżeli sprężanie wzrośnie po zalaniu cylindra olejem to oznacza, że są ok czy padnięte pierścienie?[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 20:02_________________________________________________ tommylee a ile Ci spala że chcesz się za to brać? bo w V6 to normalka że trochę spala oleju spala mi w normie jak na V6 i na LPG ale tak chciałem się upewnić czy to uszczelniacze czy pierścienie. Bo chyba innej drogi spalania oleju to już nie ma, chyba że się mylę
czaki22 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 jak spala w normie to przez jakie uszczelniacze ? :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się