czaja77 Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 witam szanownych kolegów.ma ktoś jakiekolwiek pojęcie o elektromechanice,i podpowie mi jak podłączyć 2 pompkę do spryskiwaczy lamp?
ALBINEK Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 Opcja 1. musiał byś mieć drugie wejście do zbiorniczka płynu ,ponadto dodatkowe podłączenie elektryczne do osobnego włącznika tylko na reflektory.Opcja 2.są też podwójne pompki ale dalej zostaje problem z osobnym włącznikeim.Jest też 3. opcja najprostsza ,załóż trójnik od pompki do spryskiwaczy reflektorów i wtedy kiedy będziesz chciał spryskać szyby automatycznie spryska ci reflektory.
czaja77 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 hm o zbiorniczek się nie martwię mam 4,5 l podobna ma miejsce na 2 pompkę.podłączenie z spryskami szyby odpada bardzo dużo płynu idzie,a jak to podłączyć jak fabryka daje,a może ktoś zna łatwiejszy sposób?[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 23:25_________________________________________________a jak się podłączyć żeby to działało np z spryskiem tylnej szyby?
bin85 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Witam opisałem jak zrobić żeby było jak w orgyinale czyli po przytrzymaniu sprysków na szybę włączyły sie te na reflektorach. http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b5_uklad_sterujacy_pompka_spryskiwaczy_reflektorow-t92161.0.html;msg1048332#msg1048332
czaja77 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 Wszystko fajnie,ale sam nie dam sobie z tym rady.
mrogal Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Wszystko fajnie,ale sam nie dam sobie z tym rady. kup z paska B5 ten psztyczek do otwierania klapki, trzeba go troszke przerobic taka blaszke w nim podkleic bo bedzie ci palic bezpiecznik, i podlacz to na przekazniku, zamontuj w tym samym miejscu co w passku
czaja77 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 a jak bym dokupił na szrocie włącznik od asr? i podpiął się pod niego?
bin85 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Bez problemu, jedynie można to podłączć dodatkowo przez przekaźnik zeby styki w przełączniku się nie wypaliły no chyba że mają wystarczającą obciążalność ale nie wiem czy jest to podane na przełączniku. Aha tylko że chyba trzeba będzie dwa razy przycikać przycisk rez zeby włączyć spryski a drugi żeby wyłączyć a lepiej było by zeby trzymać przycisk i po puszczeniu go pompka się wyłączała.
czaja77 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 i myslę ze przycisk będzie najlepszym rozwiązaniem chyba.......
bin85 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Najlepszym z najprostrzych według mnie ewentualnie podłaczyć się razem z przednią lub tylnią szybą ale wtedy płyn szybko będzie ubywał.
czaja77 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Opublikowano 29 Września 2009 Najlepszym z najprostrzych według mnie ewentualnie podłaczyć się razem z przednią lub tylnią szybą ale wtedy płyn szybko będzie ubywał. a jak wygląda sprawa z tylną szybą?w sumie mało jej używam ?
mrogal Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Bez problemu, jedynie można to podłączć dodatkowo przez przekaźnik zeby styki w przełączniku się nie wypaliły no chyba że mają wystarczającą obciążalność ale nie wiem czy jest to podane na przełączniku. Aha tylko że chyba trzeba będzie dwa razy przycikać przycisk rez zeby włączyć spryski a drugi żeby wyłączyć a lepiej było by zeby trzymać przycisk i po puszczeniu go pompka się wyłączała. wiec lekko zmodyfikowany wlacznik z passata bedzie tu idealny, przytrzymujesz i leci puszczasz przycisk odbija sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się