migdalek1985 0 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Witam wszystkich i liczę na dobre rady. Rano próbowałem odpalić silnik i przez 5 min kręciłem nim i nic ( zawsze zaskakiwał za 1 razem) dopiero jak go popchnąłem to po kolei włączały sie tłoki i jakoś odpalił. Pomimo tego zdarzenia postanowiłem pojechać do Karpacza. Samochód stał 7 godzin na parking i odpalił mi za 1 razem bez problemu. Jechałem jakieś 60 km/h na 3 biegu i postanowiłem wyprzedzić samochód jadący przedemną. Wcisnąłem gazdo dechy, wyprzedziłem go i w momencie kiedy wcisnąłem sprzęgło usłyszałem metaliczny dźwięk. Co to może być? Problemem kolejnym jest to ze jutro mam ostatni dzień urlopu i musze samochodem wrócić do domu. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a były jakieś odczuwalne skutki tego metalicznego dźwięku, co się dalej działo bo chyba nie wzywałeś od razu lawety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdalek1985 0 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Szarpanie silnika na każdym biegu. Jechać sie da ale nie szybciej jak 40 km/h. Samochód jest u mechanika i pierwsza wersja to przestawienie sie rozrządu. Dziwne bo 30 tys km na nim dopiero zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Szarpanie silnika na każdym biegu. Jechać sie da ale nie szybciej jak 40 km/h. Samochód jest u mechanika i pierwsza wersja to przestawienie sie rozrządu. Dziwne bo 30 tys km na nim dopiero zrobiłem. tak ale piszesz że go pchnołeś ( czyli zapaliłeś na pych a tak się w Dieslu nie robi ) i mógł ci pasek o ząbek przeskoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 czy to rozrzad latwo zdiagnozowac logujac grupe 004 i sprawdzajac kat synchronizacji. prawidlowe wartosci to -3 do + 3 a stukot nadal wystepuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdalek1985 0 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 zrobione trochę strachu i dużo szczęścia. Urwane dwie śruby przy rozrządzie, oczywiście przestawiony rozrząd i wybity jeden wtrysk ( przestawienie rozrządu sprawiło odkręcenie wtrysku) dziwna sprawa. 300 zł i po strachu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się