Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem prawdopodobnie z turbiną :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc tak ... Miałem samochód podłączony pod VAGa...

niestety nie mam screenów ani nic ... ale jest błąd ciśnienia - ( nie wiem czy dobrze napisze ale jak coś mnie poprawcie ;) ) Turbina potrzebuje ciśnienia na poziomie 2 barów .. U mnie jest 1,1 - 1,3 bara ;(

Samochód też kopci na czarno - to może być przyczyna dziury w dolocie ? - czy tez od dziury w dolocie może zależeć spadek mocy ?

dodatkowo mam termostat do wymiany bo temperaturki chyba nie trzyma - zamiast 90 stopni ma 80 ....

Czy po takim czymś, jesteście mi w stanie koledzy coś podpowiedzieć żebym nie ładował pieniędzy w błoto ... ??

Opublikowano

Na pewno nie ma być 2 bary dla AFN'a - Twoja turbawka ładuje dobrze, problemów szukaj gdzie indziej.

Opublikowano

Na pewno nie ma być 2 bary dla AFN'a - Twoja turbawka ładuje dobrze, problemów szukaj gdzie indziej.

No może nie ma mieć 2 bary ... Ale pod kompem Ona w ogóle nie załącza ... Jade na 3 biegu na 1500 obr ... Gaz w podłoge i zero przyspieszenia ( w VAGu ciśnienie w turbinie nawet nie drgnęło!!! ) :wallbash:

Opublikowano

A n75 w teście na vagu cyka? Jak logujesz 011BS, to sztanga się rusza?

Opublikowano

A n75 w teście na vagu cyka? Jak logujesz 011BS, to sztanga się rusza?

To jest właśnie problem , że nie wiem ... To nie ja robiłem logi .. a koleś nie miał za dużo czasu bo chory jest i stąd te braki w info na temat tego co może być nie tak ;( :wallbash:[br]Dopisany: 01 Październik 2009, 23:02_________________________________________________Mam taką odpowiedź od kolegi, który robił logi :

" CRC przepływka coś nie domaga chyba że to wynik problemów z turbiną która kompletnie nie pompuje i narazie bym tego nie ruszał - zatem koniecznie zacznij od przeglądu dolotu pod kątem nieszczelnośći. Najwygodniej sprawdzać od kolektora ssącego i jechać do IC (go również sprawdź) potem ten dolny - trzeba zwalić osłonę i wjechać na kanał /podnośnik/. Polecam odkręcenie łącznika przy EGR i sprawdzenie do w stanie zdemontowanym - podobnie można zrobić z górnymi wężami bo to nie jest problem zdjąc opaski, z dołem jak w zasadzie też da sie zdemontować o oblukać w łapkach. Jak w dolocie nic nie znajdziesz to szukaj nieszczelnych, urwanych itp wężyków podciśnienia (te małe). N75 przesterowuje /na maxa/ ale turbina "nie rusza" także narazie bym go zostawił. Przydało by się jeszcze zobaczyć jak gruszka na turbo pracuje.

Narazie to tyle bo tylko 3 grupy logowane ale daj znać jak obadasz rzeczy co opisałem

Swoją drogę by turbina kompletnie nie dawała ciśnienia to nie wiem czy się spotkałem

Termostat to pikuś da się od ręki zrobić (co nie Patryk ) - zwróć uwage na prawidłową temp. otwarcia tzn. 87st.C "

czy coś możecie mi po tym podpowiedzieć ??[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 09:24_________________________________________________Już wszystko ok ;-)

Niuńka śmiga jak powinna :P Czyszczenie turbinki załatwiło sprawę :cool1::naughty:

Opublikowano

Co tu dużo prorokować, podpinaj kompa i będzie wszystko widać jakie masz doładowanie, dawkę z przepływki, porządny soft posiada do tych dwóch wskazań wartości wymagane i zmierzone więc wtedy nic trudnego w diagnozie, zobaczysz na własne oczy ile masy powietrza powinno i jakie doładowanie być, a jakie jest u Ciebie w maszynie.

I tak jak ktoś Ci dobrze poradził zacznij od czyszczenia dopiero później wymiana i regeneracja.

Peace.

Opublikowano

witam ,panowie mam standardowy problem z turbina odcina po 3000tys obr.posiadam audi 1.9tdi 130km 2001 rok zrobiłem reg. turbiny,wymieniłem n75 na nowy,przepływka nowa,czujnik przepływu ilosci powietrza nowy,autko jezdziło dobrze dwa tygodnie wczoraj na trasce odcieło znowu,pomierzyłem co sie dało miernikiem i mam na wtyku do n75 9v a na odpalonym silniku 10.3v opornosc cewki 16,4 dalej pytanie czy cięgno od gruszki powinno sie poruszać na postoju gdy robie przegazówki.

zaznaczam ze vaga nie posiadam ..prosze o jakąś podpowiedz co mozna zrobic w moim przypadku..

Opublikowano

witam ,panowie mam standardowy problem z turbina odcina po 3000tys obr.posiadam audi 1.9tdi 130km 2001 rok zrobiłem reg. turbiny,wymieniłem n75 na nowy,przepływka nowa,czujnik przepływu ilosci powietrza nowy,autko jezdziło dobrze dwa tygodnie wczoraj na trasce odcieło znowu,pomierzyłem co sie dało miernikiem i mam na wtyku do n75 9v a na odpalonym silniku 10.3v opornosc cewki 16,4 dalej pytanie czy cięgno od gruszki powinno sie poruszać na postoju gdy robie przegazówki.

zaznaczam ze vaga nie posiadam ..prosze o jakąś podpowiedz co mozna zrobic w moim przypadku..

Kolego załóż " wątek " z Twoim problemem od nowa. Bo tu już trochę minęło i będzie łatwiej Ci pomoć na nowym wątku.

Pozdrawiam :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...