Tomi216 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Witam kupiłem A4 z niemiec lekko uderzony z przodu poszły chłodnice pas przedni maska lampy reszta ok auto oprócz NAPINACZA OD KLIMATYZACJI został jego mały fragment i nie wiadomo jak on wygląda bo KLIMATYZACJA była dokładana w niemczech (manualna) i oryginał który wychodzi w standardzie jest inny Chłodnica była węrzsza od standardowej ale jakoś założyłem od standardowej i pasi ale napinacz standardowy nie bo ma inne mocowanie niż w standardzie .Czy jest jakiś katalog części dokładanych do A4? Bo chciałbym taki napinacz zamówic ale nie wiem gdzie i nie znam symboli mam tylko symbole podstawy sprężarki klimy tam gdzie ten fragment napnacza był przykręcony:2017-016....I symbol sprężarki klimy :488-45121 SAE J639 TAMA MFG made in japan.... Pomocy.... [ Komentarz dodany przez: wojtas-audi: 07-05-2007, 17:25 ] Zapraszam do przeczytania REGULAMINU
Gość Iceman Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 napinacz musisz stworzyc sobie sam :biggrin: do dokładek trudno coś dobrac tak naprwde bo wiekszosc klim robią Włosi. :biggrin:
Tomi216 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Opublikowano 7 Maja 2007 Witam Iceman i tu jest problem jeden napinacz dorobiłem pasek się kręcił na kołach było ok ,już miałem jechać napełnić klimę i przed garażem stuk puk i silnik zgasł :eek: patrze pod maską a pasek od klimy wszedł za koło pasowe wału korbowego i wkręcił się w kółko rozrządu efekt był taki 8zaworów do wymiany,plantowanie głowicy,uszczelka pod głowicę + moja robota :frown: Zmieniło się napięcie paska(wyciągnoł) się trochę i finał,ajeździłem na napinaczu własnej roboty tak około 2miesięcy zimą i nie chciało mi się napełniać tej klimy jak i tak było zimno.Żeby ktoś miał nawet fotkę takiego napinacza do odtworzenia go to byłoby super,bo już nie chcem ryzykować :biggrin:
Gość Iceman Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 jutro popatrze u siebie w firmie moze mam taki :biggrin:
Tomi216 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Opublikowano 7 Maja 2007 Jeszcze jedno po tym jak w szlifierni wymienili mi te 8zaworów,uszczelniacze zaworów,zplantowali głowicę,założyłem nową uszczelkę pod głowicę dokręciłem głowicę tak jak trzeba i resztę czynności jak powinno być. Przejechałem po tym remoncie głowicy niecałe 1000km i spalił prawie 1litr oleju????dolałem i dalej tak samo po tysiącu :eek: Zaznaczam że przed demontażem głowicy nie paliłani grama po przejechaniu 15tysięcy do wymiany oleju Orlen Platinum 10w40(pół syntetic) nie wiem co się dzieje z nim???
Gość Iceman Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 takie pytania w innym dziale kolego :eek:
Tomi216 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Opublikowano 7 Maja 2007 Ok Iceman przeniosę to do innego działu. Czekam Iceman na twoją pomoc jakbyś miał u siebie w firmie takowy napinacz to z chęcią bym przyjechał do twojej firmy po kupno tego napinacza i napełnienie klimy :biggrin:
Gość kiler Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Witam ja przerabiam taki sam problem z napinaczem. U mnie został tyko uchwyt rolki, a zamontowany był na dole sprężarki. Musisz ustalić jakiej firmy masz urządzenie zamontowane. Ja mam firmy DIAVIA i właśnie czekam na odpowiedź przedstawiciela tej firmy czy będzie wstanie zamówić taki napinacz.
Tomi216 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 Moja sprężrka klimy jest produkcji Japońskiej o nazwie"TAMA MFG." Posiada również numer:488-45121 SAE-J639 i nic więcej....Jeszcze mocowanie sprężarki (łapa)ma numer:2017-016 i żadnego znaku więcej....... [ Dodano: 11-05-2007, 14:03 ] Iceman, i jak z napinaczem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się