Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Silnik 2,0 tdi 140 KM w pasacie B6


darulez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy silnik 2,0 TDI 140 KM montowany w passatach b6 ma taką samą konstrukcjie napędu pompy oleju co w Audi b7 2.0 tdi BLB ?

głownie chodzi mi o to czy nalezy obawiać się tego samego problemu z napedzaną łancuchem pompą co Audi.

Znacie kogos kto ma takiego passka z przebiegiem powidedzmy rzedu 150 - 200 tys i narzeka na jakies problemy?

Moj ojciec przmieza sie do zakupu takiego woza, a uparł sie staruszek na VW. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że VW miał akcje serwisową ,i wymieniali napęd pompy oleju z łańcuszka na koła zębate.Zadzwoń do serwisu VW Wojtanowicz Wrocław to ci wszystko wyjaśnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie cos mi sie kiedys obilo o uszy ze po 2006 roku chyba napęd łancuszkowy zastąpino zestawem zębatek, ale pewien nie jestem

Zgadza się. Były też problemy z mikropęknięciami głowicy. Napęd zabieraka pompy oleju realizowany jest niestety przez znienawidzony przez wszystkich "imbusik".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki cierpia na te sam dolegliwosci,

palstiki w srodku na poziomie Daewoo Lanos ...

natomiast zawieszenia podobno idealne na nasze drogi ... wytrzymale ..

taksiarze sobie chwala ....

to tak w skrocie troszke wiecej o pasku b6 :decayed:

p.s chyba bym wolal stare poczciwe B5 ... :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci się w zawieszeniu B5 FL nie podoba. Szwagier ma. Po polsce zrobił już z 80 tyś i nic na razie nie robił.

Komfort też niczego sobie. Nie to co w A4 ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wara od zawieszenia b5, tanie jak barszcz i wymienisz regularnie caly zestaw a nie tylko jakies sworznie

poza tym jest proste w budowie i po prostu zaj...iscie wyglada

pozdro mistrzowie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jak silnik, kupując go trzeba się liczyć z ewentualnymi naprawami

i ponadprzecietnym pieszczeniem go

uwaga! wlasciciele moga nabawic sie nadwrazliwosci m.in. na odgłosy dochodzace spod maski

lub jak koledzy stwierdzili Imbusodevlin, ktory niepostrzezenie wylacza smarowanie....

:travolta:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zimny Chirurg

A co Ci się w zawieszeniu B5 FL nie podoba. Szwagier ma. Po polsce zrobił już z 80 tyś i nic na razie nie robił.

Komfort też niczego sobie. Nie to co w A4 ale jednak.

To ze wahacze wylatuja po paru tyś km i kiedyś teraz juz wiadomo mniej- nowy zestaw kosztował majątek.

teraz ok 1k zł lemfordera o ile sie nie myle. A4 przeciez to samo. Za duza dziura i juz stukanie.

A z silnikiem to jak wszedzie. jedno TDi bedzie smigać a 2 bedzie sie sypać. Polecił bym B6. Tam nie popełnili błedu z wielowahaczmi i jest znaczna poprawa.

Pozdro

ZC

P.S. Omijaj szeroko 2.0 TDi z silnikiem BLB.

Największy złom chyba w histoei VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam znalezc b5 TDI 110 PS w niemczech model 2000 face lift z przebiegiem 130 - 140 tys. z książką

i cieszyć się z jazdy

koszt 5300 euro

ja szukałem 3 miesiące, znalazłem i mam auto jak nówkę z salonu tyle że w salonie AUDI już takiego nie dostaniecie!!! :dance2:

AVG forever :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja polecam znalezc b5 TDI 110 PS w niemczech model 2000 face lift z przebiegiem 130 - 140 tys. z książką

i cieszyć się z jazdy

koszt 5300 euro

ja szukałem 3 miesiące, znalazłem i mam auto jak nówkę z salonu tyle że w salonie AUDI już takiego nie dostaniecie!!! :dance2:

AVG forever :a4fan:

za 2-3 lata ludzie beda sie zabijac o takie samochody .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, Passaty mają wałki wyrównoważające i te same problemy.

Tak, ale w Passatach B5.5 , w B6 silnikni sa poprzecznie i o ile mi wiadomo walkow wyrownowazajacych w TDI - brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale w Passatach B5.5 , w B6 silnikni sa poprzecznie i o ile mi wiadomo walkow wyrownowazajacych w TDI - brak

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W pasacie B6 2.0 TDI są wałki wyrównoważające.

racja, moj blad sorka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...