cymek28 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Witam. Posiadam Audi A4 1.8 T AEB. Postanowiłem dzisiaj z samego rana wziąć się za montaż Wskaźników na słupku. Sprawa niby prosta ale wymagająca cierpliwości. Po zamontowaniu Wszystkiego i testach wydaje się mi że mam problem ze wskaźnikiem doładowania. Podłączyłem go do przewodu który idzie z zaworu DV do kolektora ( zdjęcie górne ). Podczas gdy silnik nie pracuje na zegarze pokazana jest wartość zero ( zdjęcie lewe dolne ) a gdy go uruchomię spada do minus ośmiu ( zdjęcie prawe dolne ). Pytanie do Was. Proszę powiedzieć mi czy to jest normalne. Wydaje mi się że nie bardzo ponieważ podczas jazdy dobija mi tylko do 0.5b.Gdzie jest problem czy coś źle zamontowałem. Proszę o pomoc i pozdrawiam Piotr.
Buba Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 To ze spada w dol to normalne. Powiem ci ze to wina tlokow K03 powinno w serii ladowac 0.5-0.6Bara
cymek28 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 Autko zapierdziela jak nie wiem.Wydaje mi się że dobrze idzie,ale nie jeździłem inną a4 o tym samym silniku.Takrze nie mam porównania.
Dev Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina wskazania są najdokładniejsze
Buba Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina wskazania są najdokładniejsze jaka moze byc roznica jesli sie wepniesz przy kolektorze a przy turbo?
Dev Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 gdzies po drodze może byc nieszczelnośc a i wskazówka szybciej "wstaje''
cymek28 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 Szczelność raczej jest ok wszystkie przewody nowe założyłem.Zawór Dv też mam nowy o audi TT.
domjenick Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina wskazania są najdokładniejsze Tomek-przeciez cisnienie spada za intercoolerem-nieznacznie,ale jednak,wiec najlepsze miejsce,zeby okreslic cisnienie panujace w kolektorze-jest kruciec na kolektorze ssacym...dlatego w B6 masz czujnik cisnienia za intercoolerem,a nie przed
Buba Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina wskazania są najdokładniejsze Tomek-przeciez cisnienie spada za intercoolerem-nieznacznie,ale jednak,wiec najlepsze miejsce,zeby okreslic cisnienie panujace w kolektorze-jest kruciec na kolektorze ssacym...dlatego w B6 masz czujnik cisnienia za intercoolerem,a nie przed Tomkowi chodzilo o to zeby na wezyku od DV->kolektor wpiac sie blizej DV bo jest blizej turbiny...
szogun0 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 gdzies po drodze może byc nieszczelnośc a i wskazówka szybciej "wstaje'' Sorry ale nieprawda. Bo po to ma on skalę ujemną aby pokazywał również podciśnienie. A to robi się dopiero za przepustnicą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się