Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Dodatkowe wskaźniki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam Audi A4 1.8 T AEB. Postanowiłem dzisiaj z samego rana wziąć się za montaż

Wskaźników na słupku. Sprawa niby prosta ale wymagająca cierpliwości. Po zamontowaniu

Wszystkiego i testach wydaje się mi że mam problem ze wskaźnikiem doładowania.

Podłączyłem go do przewodu który idzie z zaworu DV do kolektora ( zdjęcie górne ). Podczas gdy silnik nie pracuje na zegarze pokazana

jest wartość zero ( zdjęcie lewe dolne ) a gdy go uruchomię spada

do minus ośmiu ( zdjęcie prawe dolne ). Pytanie do Was. Proszę powiedzieć mi czy to jest normalne. Wydaje mi się że nie bardzo

ponieważ podczas jazdy dobija mi tylko do 0.5b.Gdzie jest problem czy coś źle zamontowałem. Proszę o pomoc i pozdrawiam Piotr.

68ebbd42eceafbb6med.jpg

Opublikowano

To ze spada w dol to normalne. Powiem ci ze to wina tlokow :tongue4:

K03 powinno w serii ladowac 0.5-0.6Bara

Opublikowano

Autko zapierdziela jak nie wiem.Wydaje mi się że dobrze idzie,ale nie jeździłem inną a4 o tym samym silniku.Takrze nie mam porównania.

Opublikowano

wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina

wskazania są najdokładniejsze

Opublikowano

wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina

wskazania są najdokładniejsze

jaka moze byc roznica jesli sie wepniesz przy kolektorze a przy turbo?

Opublikowano

gdzies po drodze może byc nieszczelnośc

a i wskazówka szybciej "wstaje''

Opublikowano

Szczelność raczej jest ok wszystkie przewody nowe założyłem.Zawór Dv też mam nowy o audi TT.

Opublikowano

Dobrze jest nie kombinuj :wink4:

Opublikowano

wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina

wskazania są najdokładniejsze

Tomek-przeciez cisnienie spada za intercoolerem-nieznacznie,ale jednak,wiec najlepsze miejsce,zeby okreslic cisnienie panujace w kolektorze-jest kruciec na kolektorze ssacym...dlatego w B6 masz czujnik cisnienia za intercoolerem,a nie przed :wink4:
Opublikowano

wężyk od cisnienia najlepiej wpiąc zaraz za turbina

wskazania są najdokładniejsze

Tomek-przeciez cisnienie spada za intercoolerem-nieznacznie,ale jednak,wiec najlepsze miejsce,zeby okreslic cisnienie panujace w kolektorze-jest kruciec na kolektorze ssacym...dlatego w B6 masz czujnik cisnienia za intercoolerem,a nie przed :wink4:

Tomkowi chodzilo o to zeby na wezyku od DV->kolektor wpiac sie blizej DV bo jest blizej turbiny...

Opublikowano

gdzies po drodze może byc nieszczelnośc

a i wskazówka szybciej "wstaje''

Sorry ale nieprawda.

Bo po to ma on skalę ujemną aby pokazywał również podciśnienie. A to robi się dopiero za przepustnicą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...