kamilo22 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 sorry:( też mi sie to nie podoba wiec na te 1 logi proszę nie patrzec na następne wrzuciłem pod linkiem screna z exela żeby jakoś to wyglądało bo mi tabele sie nie chcą cos formatować lub źle robie znalazłem 1 przyczyne zawór n75 jest walnięty w poniedziałek ma przyjść nowy zobacze co bedzie dalej:)
Przemek TDI Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Panowie od jakich obrotów powinna turbina ciagnąć być odczuwalna wydaje mi się ze od 1800 obotów u mnie raz ciągnoł raz nie raz tryb awaryjny czyściłem bak myślałem ze syf jest wkońcu spsikałem wd 40 wajche do kierownic teraz idzie ale od 2700 obrotów czuć tiurbine w 100% tak to od startu do 2700 tak w 70% Jakieś porady?? Kto w okolicy krakowa chrzanowa może mi zrobic logi??
maniek8080 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Przemek TDI zacznij od sprawdzenia układu podciśnienia.Sprawdz wszystkie te gruszki co do nich są podłączone wężyki(EGR,TURBO,),bo jerzeli gdzieś puszca to będziesz miał spadek mocy,niby działa ale nie w 100%.Do Roboty.Pozdrawiam.
Przemek TDI Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Sprawdziłem dzisiaj to wogule brak mocy mial raz ciągnoł od 3 tyś a raz wcale wężyki sprawdzone wziołem wygiołem prencika w haczyk i ruszałem sztangą i niby cieżko a niby lekko nieiwem jak ma chodzić Jakby ktoś mi ligi zrobił zaplace oczywiście ile trzeba
zubi1990 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 może rozrząd przeskoczył ja miałem ze przesunoł sie o pół ząbka i brak mocy powyżej 3tyś do tych 3 kopyto było
Przemek TDI Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 To umnie na odwrut i tymbardziej że raz idzie lepiej raz gorzej a raz tryb awaryjny i chciałbym żeby ktoś mi logi zrobił pracuje w krk mieszkam w trzebini i nikogo niemoge znaleść.. W piatek po pracy wyciagam turbo i czyszczenie kierownic Katalizator kompresorem przedmucham.. I zobaczymy ale co do N75 to tylko na vagu pokaże albo coś idnego.. Już sam nieiwem sztanga od kieronic chodzi cieżkawo..[br]Dopisany: 16 Grudzień 2009, 20:48_________________________________________________Sprawa rozwiązana kolega z klubu powiedział że brak podcisnienia zaczeliśmy szukac i wyszło w najmniej spodziewanym miejscu fura odrzyła:)
Przemek TDI Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Wężyki od podciśniena co sa przy śiacnie grodziowej za silnikiem przetarł sie o wężyki przymocowane na ścianie grodziowej.. Wsumie to troche moja wina bo niewiedzialłem jak mocne ma być to podciśnienie teraz wiem ze mocno zasysa:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się