czester 3 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 No to chodzi na pierwszym biegu, ale to w sumie bez znaczenia, bo nie powinien chodzic tak czy siak. Zawsze mozesz zastosowac polsrodek i wyciagnac wtyczke na zime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 No to chodzi na pierwszym biegu, ale to w sumie bez znaczenia, bo nie powinien chodzic tak czy siak. Zawsze mozesz zastosowac polsrodek i wyciagnac wtyczke na zime może jeszcze wbić śrubokręt w chłodnice ??? ok - koniec tematu bo kropka dostaniemy - pogadamy na spocie - myślę, że auto będzie śmigać Dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Czester, a ten 2 problem z wentylatorem... wiesz gdzie ten "wyłącznik termiczny" się znajduje - Musashi o tym wspominał ...? w w dolnej czesci chlodnicy od strony silnika, wejdz pod samochod, zobaczysz kabelki idace do czujnika wkreconego w chlodnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Tak jak mowilem, krociec strzelony, ale to tak, ze porobily sie na nim stalaktyty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się