Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[VW Transporter 2.5 R5] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co prawda to nie audi a VW transp. 2.5 Tdi r5 to ktoś napewno się zna. logi robiłem pierwszy raz więc wybaczcie obiawy sa takie ze zmula sie jak go podkręce koło 3tyś. potem musze wyłączyć i włączyć silnik zeby było ok. logi tylko statyczne bo to automat i nie moge sobie poradzić z dynamicznymi.Czytałem coś o N75 ale chce mieć pewność

mam taki Blad

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13d8676fc728e11e.html

logi normalne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/073433cc2de102ab.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5129c75d56437640.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcc735a35ac2c6e4.html

logi BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ae569dbb51ef82c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5b4d85dca3fae36.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37f59c2afb21d337.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eef68324dfe54b89.html

Opublikowano

musiałbyś zrobić logi dynamiczne dla 11 grupy , błąd dotyczy odchyłki w regulacji ciśnienia doładowania , pytanie w którą stronę ale logi powinny to wyjaśnić

Opublikowano

bez dynamicznych ciezko bedzie wrozyc ...

jak z paleniem w zime ... ? bo kat wtrysku przydaloby sie skorygowac

Opublikowano

blad wskazuje ze cisnienie jest za wysokie,

nie wiem jakie sterowanie maja kierownice w turbinie, lecz jezeli jest analogia do 1.9, 2.5 v6 to wyglada na n75 do weryfikacji (podmiana na probe) , wnioskuje po fakcie ze sterowania kierownicami nie ma (011 bs) lecz podcisnienie jakies tam jest (bs 003), raczej nie slabe (chociaz po 003 bs tak wyglada) poniewaz turbo by nie osiagalo cisnienia a nie przeladowywalo.

Opublikowano

Jaki masz kod silnika ?... z tego co wiem te silniki nie mają mechanizmu VTG...

Opublikowano

Jaki masz kod silnika ?... z tego co wiem te silniki nie mają mechanizmu VTG...

r5 2.5 byly dwie generacje , jedna z turbo bez kierownic (starsza) oraz mlodsza z turbina vtg. Zalozylem ze jest ta mlodsza ...

chociaz w tej starszej byl zawor 'upuszczajacy' cisnienie i tez sterowany podcisnieniem zdaje sie...

Opublikowano

to jest stary dobry r5 na WG ....

VTG o juz R5 PD ... :wink4:

Opublikowano

silnik to AUF zdaje się. Sprawa wygląda tak. sprawdzałem dzisiaj przewody "węże" które idą między innymi do turbo od tych zaworów:

ten to chyba N75

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/339236138e8d9c16.html

a ten to ???

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9986c7003ce8ebb5.html

i stwierdziłem ze ich oploty są w niektórych miejscach poprzecierane. przypadkowo urwał mi się przewód

prowadzący od zaworu z linku nr2 do tej gruszki czy jak to sie tam nazywa :) jednak udało mi się go naciągnąć i zamocować.

efekt jes taki ze butowałem busa dzisiaj przez dobre 20 min. i żadnych obiawów. czyli co? wszystkie wężyki do wymiany. ok.

czy to mogło być przyczyną?? bo jak sprawdzałem ręką to nie było czuć ssania ani dmuchania z którego kolwiek.

Opublikowano

Pewnie bylo... wymien profilaktycznie wezyki... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...