dymmek Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Co prawda to nie audi a VW transp. 2.5 Tdi r5 to ktoś napewno się zna. logi robiłem pierwszy raz więc wybaczcie obiawy sa takie ze zmula sie jak go podkręce koło 3tyś. potem musze wyłączyć i włączyć silnik zeby było ok. logi tylko statyczne bo to automat i nie moge sobie poradzić z dynamicznymi.Czytałem coś o N75 ale chce mieć pewność mam taki Blad http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13d8676fc728e11e.html logi normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/073433cc2de102ab.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5129c75d56437640.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcc735a35ac2c6e4.html logi BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ae569dbb51ef82c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5b4d85dca3fae36.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37f59c2afb21d337.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eef68324dfe54b89.html
Bart_poznan Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 musiałbyś zrobić logi dynamiczne dla 11 grupy , błąd dotyczy odchyłki w regulacji ciśnienia doładowania , pytanie w którą stronę ale logi powinny to wyjaśnić
dymmek Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 problem w tym ze to jest automat i jak załapie tryb awaryjny to "nie jedzie" miesza biegami. wyścig z maluchami.
spanky Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 bez dynamicznych ciezko bedzie wrozyc ... jak z paleniem w zime ... ? bo kat wtrysku przydaloby sie skorygowac
tx-didi Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 blad wskazuje ze cisnienie jest za wysokie, nie wiem jakie sterowanie maja kierownice w turbinie, lecz jezeli jest analogia do 1.9, 2.5 v6 to wyglada na n75 do weryfikacji (podmiana na probe) , wnioskuje po fakcie ze sterowania kierownicami nie ma (011 bs) lecz podcisnienie jakies tam jest (bs 003), raczej nie slabe (chociaz po 003 bs tak wyglada) poniewaz turbo by nie osiagalo cisnienia a nie przeladowywalo.
przemik Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Jaki masz kod silnika ?... z tego co wiem te silniki nie mają mechanizmu VTG...
tx-didi Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Jaki masz kod silnika ?... z tego co wiem te silniki nie mają mechanizmu VTG... r5 2.5 byly dwie generacje , jedna z turbo bez kierownic (starsza) oraz mlodsza z turbina vtg. Zalozylem ze jest ta mlodsza ... chociaz w tej starszej byl zawor 'upuszczajacy' cisnienie i tez sterowany podcisnieniem zdaje sie...
spanky Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 to jest stary dobry r5 na WG .... VTG o juz R5 PD ...
dymmek Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 silnik to AUF zdaje się. Sprawa wygląda tak. sprawdzałem dzisiaj przewody "węże" które idą między innymi do turbo od tych zaworów: ten to chyba N75 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/339236138e8d9c16.html a ten to ??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9986c7003ce8ebb5.html i stwierdziłem ze ich oploty są w niektórych miejscach poprzecierane. przypadkowo urwał mi się przewód prowadzący od zaworu z linku nr2 do tej gruszki czy jak to sie tam nazywa jednak udało mi się go naciągnąć i zamocować. efekt jes taki ze butowałem busa dzisiaj przez dobre 20 min. i żadnych obiawów. czyli co? wszystkie wężyki do wymiany. ok. czy to mogło być przyczyną?? bo jak sprawdzałem ręką to nie było czuć ssania ani dmuchania z którego kolwiek.
przemik Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Pewnie bylo... wymien profilaktycznie wezyki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się