dudek_lu Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Zapieczenie klocka jeszt w 99% przypadkó spowodowane tym że właśnie jarzmo nie zostało posmarowane i samo oczyszczenie nie wystarcza. Standardem jest smarowanie jarzm i stosowanie odpowiednich smarowideł. Oczywiście ludzie stosuja różne specyiki i czasem eksperymentują. Ja wole trzymac sie standardów.
nike21 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 to ja Ci powiem ze serwisujac swoje auto od 1999 roku do 2008 wymienilem kilka kompletow klockow, prowadnice smarowalem raz, jarzmo-zacisk nigdy i nigdy nie mialem problemow z zapieczonym zaciskiem... pozatym w czasach w ktorych haslem przewodnim bylo "kto smaruje ten jedzie" byly ze 2 rodzaje smarow i wystarczalo. a jesli chodzi o konstrukcje zacisku i jarzma w cywilnym aucie to nie wydaje mi sie zeby nastapila taka nagla przepasc ze bez specjalnego smaru do kazdej srubki sie nie obejdzie
dudek_lu Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 to ja Ci powiem ze serwisujac swoje auto od 1999 roku do 2008 wymienilem kilka kompletow klockow, prowadnice smarowalem raz, jarzmo-zacisk nigdy i nigdy nie mialem problemow z zapieczonym zaciskiem... pozatym w czasach w ktorych haslem przewodnim bylo "kto smaruje ten jedzie" byly ze 2 rodzaje smarow i wystarczalo. a jesli chodzi o konstrukcje zacisku i jarzma w cywilnym aucie to nie wydaje mi sie zeby nastapila taka nagla przepasc ze bez specjalnego smaru do kazdej srubki sie nie obejdzie To masz swzczęście . Ja wszystkim proponuje jednak smarować czym trzeba tym gdzie trzeba .
fryt Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 koledzy a od kiedy sie cylinderki smaruje smarem? :confused4:nie wroze takim hamulcom dlugiego zywota
Cristoforo Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 cylinderek czy tłoczek zacisku jeśli tłoczek to jak nie nasmarujesz to nie wsadzisz
iwadrian Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 to ja Ci powiem ze serwisujac swoje auto od 1999 roku do 2008 wymienilem kilka kompletow klockow, prowadnice smarowalem raz, jarzmo-zacisk nigdy i nigdy nie mialem problemow z zapieczonym zaciskiem... pozatym w czasach w ktorych haslem przewodnim bylo "kto smaruje ten jedzie" byly ze 2 rodzaje smarow i wystarczalo. a jesli chodzi o konstrukcje zacisku i jarzma w cywilnym aucie to nie wydaje mi sie zeby nastapila taka nagla przepasc ze bez specjalnego smaru do kazdej srubki sie nie obejdzie ...i wszystko jasne.
ROBERT Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Jak kupiłem w IC za 23 PLN pastę ATE Plastilube i jest
fryt Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 ja tam. mam oryginalny smar do prowadnic i sie ciesze . a tloczki to sie smaruje tylko z wierzchu...
ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 ja tam. mam oryginalny smar do prowadnic i sie ciesze . a tloczki to sie smaruje tylko z wierzchu... Do tłoczków jest inny smar (który może mieć styczność z płynem hamulcowym), do prowadnic też inny(np. ATE plastilube). Tłoczki się smaruje jak ktoś je wyciągnął i chce potem je wsadzić z powrotem
augustA4 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 ja pamietam jeszcze z czasow praktyk w ASO Opla jak z magazynu dostawalem klocki na zmiane to dorzucali mi takie male tubki ze smarem wlasnie do nasmarowania jarzma w miejscu styku z zaciskiem. smar ten byl jak zwykly smar maszynowy, ciemnobrazowy i podobnej konsystencji. pozniej wszedzie gdziekolwiek mialem do czynienia z hamulcami, a wlasciwie z ich wymiana, do ewentualnego przesmarowania prowadnic uzywalem zwyklego smaru maszynowego (tego brazowego) a na jarzmo psikalem smarem miedzianym w sprayu WURTHa i nigdy nie mialem problemu zeby sie cos zapieklo... a kazdy i tak zrobi po swojemu Stara szkoła Opla Bońkowski i ZSS im T. Tańskiego w Poznaniu
SZYNKAR Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 http://www.motofakty.pl/artykul/zastosowanie_pasty_plastilube.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się