jarek3251 1 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 witam wszystkich mam takie dwa pytania do was przeszukałem forum w tej sprawie i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi otóż moje auto od 1500 od 2100 obrotów na 4 i piątym biegu w tym zakresie obrotów telepie sie ale nie tak ze jakieś wibracje tylko tak jak bym po tzw. policjantach jechał tak skacze buda jeszcze raz mowie nie trzęsie nie drży tylko tak skacze co to moze być???????? i drugie pytanie na tych przewodach od powrotu ropy z wtrysków mam takie ciśnienie ze spadają mi wężyki albo cieknie z nich tak aż musiałem pozakładać plastikowe zaciski czemu tak sie dzieje ??? dodam ze dmuchałem ustami w ten wężyk powrotu w strone pompy i powrotu do baku i nie było żadnych oporów cholera wie czemu tak. proszę was o jakieś odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Podłacz Vaga i sprawdź jak zmienia sie napiecie na nastawniku w pompie wtryskowej podczas jazdy w tym zakresie obrotów, zapewne masz zabrudzony i stad te skoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 nastawnik był czyszczony tydzień temu żadnych efektów[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 19:49_________________________________________________zresztą to tylko dzieje sie na 4 i 5 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Sprawdź króciec odpływowy wychodzacy z pompy, kiedys spotkałem sie z przypadkiem gdzie był on czyms zabrudzony ze paliwo nie mogło swobodnie wracac do zbiornika z pompy i panowało za duze cisnienie w srodku. To moze powodowac zakłócenia w pracy przy wiekszych obciazeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego oraz cisnienie przed i za pompa czy miesci sie w zakresach tolerancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Wymień wtrysk sterujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 troche te wasze podpowiedzi to takie drastyczne wtrysk sterujacy co ma z tym wspólnego skoro dzieje sie to na każdy z wtrysków?? co do ciśnień to nie mam jak zmierzyć a odpłuw z pomy do filtra jest drożny bo sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 To skoro wiesz lepiej to po co pytać :mysli:Tylko podałem przyczynę która może być przyczyną szarpania.I nie wszystkie wtryski tylko ten trzeci z kabelkiem (sterujący)Chyba że masz możliwość wziąć na podmiankę na chwile od jakiegoś znajomego może być też od AFN-a (oznaczenie silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dissectional 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A ja mam podobne trzęsienie w B6 jeśli wcisnę "gaz do dechy" na 4 i 5 biegu przy małej prędkości. Ktoś kiedyś mądry powiedział, że może to być wynikiem szerokiego i niskiego ogumienia (225x45). Ustaliłeś już coś w tej kwestii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 A ja mam podobne trzęsienie w B6 jeśli wcisnę "gaz do dechy" na 4 i 5 biegu przy małej prędkości. Ktoś kiedyś mądry powiedział, że może to być wynikiem szerokiego i niskiego ogumienia (225x45). Ustaliłeś już coś w tej kwestii? raczej wątpię żeby to miała być przyczyna u mnie sie to pojawiało po remoncie silnika i obstawiam albo mocowania silnika lub skrzyni albo tłumik drgań bo po remoncie sie bardziej rozleciał jesli nie to co mowie to nie mam juz żadnych propozycji logicznych moze jeszcze byc ze skrzynia biegów cos na tych biegach ma nie tak ale to by w sumie było w całym zakresie obrotów na poszczególnych biegach a nie tylko w określonych obrotach czyli tak jak u mnie od jakiegoś 1000 do 2200 sie kończą te dolegliwości i tylko na 4 i 5 biegu dziwna rzecz[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 19:56_________________________________________________panowie naprawiliście ta wadę (usterkę) bo ja nie i juz nie mam do tego sily Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianjg 0 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Kolego, masz nastawnik do czyszczenia. W silnikach 1Z to bardzo częsta usterka. Napisałeś ze był wyczyszczony, ale czy dobrze??? I czy napiecie RSW jest prawidłow?? Dawka paliwa. Najlepiej zloguj auto podczas szarpania http://www.skierniewice.info/golf/instrukcja_czyszczenia_nastawnika.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 jak by to był nastawnik to nie działo by sie to przy wciśnietym pedale gazu do oporu tylko jadac ze stała predkoscią i leciutko wciskajac gaz u mnie najbardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu gaz w podloge obroty od 1000 d0 2000 pozniej jak reka odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Odepnij wtyczkę od impulsatora szybkościomierza , jeśli objawy szarpania znikną to raczej masz marny nastawnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się