Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Szarpanie silnika na 4 i 5 biegu przy 1500 - 2500 rpm


jarek3251

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam takie dwa pytania do was przeszukałem forum w tej sprawie i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi otóż moje auto od 1500 od 2100 obrotów na 4 i piątym biegu w tym zakresie obrotów telepie sie ale nie tak ze jakieś wibracje tylko tak jak bym po tzw. policjantach jechał tak skacze buda jeszcze raz mowie nie trzęsie nie drży tylko tak skacze co to moze być???????? i drugie pytanie na tych przewodach od powrotu ropy z wtrysków mam takie ciśnienie ze spadają mi wężyki albo cieknie z nich tak aż musiałem pozakładać plastikowe zaciski czemu tak sie dzieje ??? dodam ze dmuchałem ustami w ten wężyk powrotu w strone pompy i powrotu do baku i nie było żadnych oporów cholera wie czemu tak. proszę was o jakieś odpowiedzi :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłacz Vaga i sprawdź jak zmienia sie napiecie na nastawniku w pompie wtryskowej podczas jazdy w tym zakresie obrotów, zapewne masz zabrudzony i stad te skoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź króciec odpływowy wychodzacy z pompy, kiedys spotkałem sie z przypadkiem gdzie był on czyms zabrudzony ze paliwo nie mogło swobodnie wracac do zbiornika z pompy i panowało za duze cisnienie w srodku. To moze powodowac zakłócenia w pracy przy wiekszych obciazeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skoro wiesz lepiej to po co pytać :mysli:Tylko podałem przyczynę która może być przyczyną szarpania.I nie wszystkie wtryski tylko ten trzeci z kabelkiem (sterujący)Chyba że masz możliwość wziąć na podmiankę na chwile od jakiegoś znajomego może być też od AFN-a (oznaczenie silnika) :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam podobne trzęsienie w B6 jeśli wcisnę "gaz do dechy" na 4 i 5 biegu przy małej prędkości. Ktoś kiedyś mądry powiedział, że może to być wynikiem szerokiego i niskiego ogumienia (225x45). Ustaliłeś już coś w tej kwestii?

raczej wątpię żeby to miała być przyczyna u mnie sie to pojawiało po remoncie silnika i obstawiam albo mocowania silnika lub skrzyni albo tłumik drgań bo po remoncie sie bardziej rozleciał jesli nie to co mowie to nie mam juz żadnych propozycji logicznych moze jeszcze byc ze skrzynia biegów cos na tych biegach ma nie tak ale to by w sumie było w całym zakresie obrotów na poszczególnych biegach a nie tylko w określonych obrotach czyli tak jak u mnie od jakiegoś 1000 do 2200 sie kończą te dolegliwości i tylko na 4 i 5 biegu

dziwna rzecz[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 19:56_________________________________________________panowie naprawiliście ta wadę (usterkę) bo ja nie i juz nie mam do tego sily

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, masz nastawnik do czyszczenia. W silnikach 1Z to bardzo częsta usterka. Napisałeś ze był wyczyszczony, ale czy dobrze??? I czy napiecie RSW jest prawidłow?? Dawka paliwa. Najlepiej zloguj auto podczas szarpania

http://www.skierniewice.info/golf/instrukcja_czyszczenia_nastawnika.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by to był nastawnik to nie działo by sie to przy wciśnietym pedale gazu do oporu tylko jadac ze stała predkoscią i leciutko wciskajac gaz

u mnie najbardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu gaz w podloge obroty od 1000 d0 2000 pozniej jak reka odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij wtyczkę od impulsatora szybkościomierza , jeśli objawy szarpania znikną to raczej masz marny nastawnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...