mlodyrolnik Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Witam W mojej A4 1.6 przeciekał wąż od wspomagania na tym metalowym łączniku na (prawie) środku węża. Odkręciłem wąż i zaniosłem do sklepu, gdzie zakuwają węże hydrauliczne, rozebrali wąż i zakuli mi nowy z tą starą oryginalną końcówką (kawałek rurki zakończonej oczkiem, zwiniętej w kółko). Drugą końcówkę dali nową oczko fi16. założyłem ten wąż i na wolnych obrotach nie działa wspomaganie, trzeba dwoma rękami kierownicę kręcić. Jak przygazuję to lżej się kręci. Płyn w zbiorniku się trochę pieni. Co jest nie tak, przecież poprzednio było wszystko OK, poza przeciekającym wężem i częstymi wydatkami na nowy płyn.
Dev Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 ewidentnie przelot masz za mały
mlodyrolnik Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 Oryginał miał w środku średnicę 5mm, a ten ma wąż fi 10mm, może za duża?
Szymoonk Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 może za duża. Pompa wtedy nie wyrabia na wolnych
mlodyrolnik Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 Wszystko oryginalne i działało przed wymianą węża. Zastanawia mnie że oryginalny miał taki małą średnicę (5mm) , a ten ma 10mm średnicy. Może musi bały przekrój, by pompa mogła wytworzyć odpowiednie ciśnienie, a jak ma duży przelot na wężu to wtedy przepływ jest duży, a małe ciśnienie. Co sądzicie o tej tezie?
darekaudi4 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 wymien przewod na orginalny i bedzie ok mialem dokladnie to samo u siebie tez zarabialem w agromie i po zalozeniu byly takie objawy jak u ciebie po wymianie wszystko ok
mstan Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam "Płyn w zbiorniku się trochę pieni." a może jednak spróbuj poprawnie odpowietrzyć układ.Bo sam przewód nie powinien mieć nic do tego ze pompa wytwarza za małe ciśnienie.(Pompuje płyn o niewłaściwej konsystencji) To tak jak z hamulcem zapowietrzonym,trzeba go przycisnąć dwa lub trzy razy żeby zahamować,a utaj trzeba zwiększyć obroty pompy. Pozdrawiam
darekaudi4 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 na 100% przewod jak byl kombinowany ja tez myslalem ze przewod niema nic do tego nawet oddalem pompe do regeneracji i wymienilem zbiorniczek i to samo po wymianie przewodu na ori jak reka odioł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się