ushi Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witam, zwracam się do Was jako do fachowców! Jaką instalacje polecacie do A4 2,6 automat 1996 rok 150000 przejechane? Zdąrzyłem się dowiedzieć że może się pojawić jakiś problem z zapłonem, ale nie wiem jeszcze jaki. Z góry dzięki za odpowiedzi. pzdr!
zegarmistrz Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Ja nie mam problemow z zaplonem. Mam sekwencje elpigazu.
ushi Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 a jaką dokładnie masz instalację elpigazu? III czy IV generacji? sorry za pytanie, ale jestem laikiem w sprawie gazu w samochodzie :/
gierzgorz Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 W mym pojeździe wąsaci panowie dwaj zamontowali Stag-300 dostaraczając mi powodów do zgryzoty wielkiej przez dwa długie tygodnie. Tak jak kolory walteków co przyozdobiły blok silnika symetrycznymi rzędami skrzyły się czerwinią me przepełnione złością oczy! Instalacja za którą 3000 mej pozyczonej krwawicy dałem, okazała się być kupą nawozu naturalnego leniwie zalegającego podbiałostockie pola w upalne letnie dni. Tak właśnie sądziłem kiedy pojazdem telepało jak rozrzutnikiem na polnej drodze, wstrząsnięte martini dla Bonda mogłem robić na światłach, szejkerem nawet nie ruszając, bo buda w tryb drinkowy się przełączyła. Instalacja gazowa była przyczynkiem, że po wyjściu z auta telepało mna jakbym miał parkinsona i kolejne próby, prośby i błagania skutkowały kolejnymi badaniami u znachorów, których ulubionym zajeciem jest bezradne rozkładanie rąk i inkasowanie forsy z co raz chudszego portfela. Ale znowu się rozpędziłem w swym gawędziarstwie. W mej Ukochanej paliwożernej kochanicy jedynym zastrzeżeniem była za mała dziura. Dziewiczy otwór okazał się za mały dla potwora co w silniku drzemał, okrutną mocą 150 koni wrzerając się w szparkę ledwie milimetrową na jednym z cylindrów. Zabiegowi musiała się poddać pannica, waltekowe nogi rozkładając, zaaplikowała sobie kurwiotwór na 3 milimetry, służac posłusznie swemu panu już przez pięć tysięcy kilometrów. W automacie. I pali bez problemu w chłodne dzionki, przy spokojnej jeździe jedynie 16 litrów w mieście pochłaniając a w trasie puszczajona truchtem 9 -10 literków życiodajnego lpg potrzebuje. Sekwencja to jest to ale szaman wąstaty musi być sprawdzony by Wasze pożycie układało się długo i szczęsliwie.
radi Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Tylko sekwencje zakładaj (IV generacja) z tanszych to STAG 300,KME Diego..,z drozszych to BRC lub PRINS,jak dlamnie to niema roznicy w jezdzie czy tansza czy drozsza instalacja LPG-osobiscie mam prinsa,gaz bezproblemowy tylko koszt ok 5000
ushi Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 a III generacji instalacja będzie zła dla tego silnika?
wojtek26 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Nie montuj III jest mało warsztatów znajacych sie na niej i cenowo jest podbna jak IV albo nawet troszke droższa w montażu. Zakłądaj IV generacje Stag 300-6 ewentualnie BRC 56 sequent. Przy Stagu lepiej załozyc listwe RAIL z dyszami 2,6mm, Reile moze sa mniej trwałe niz np. KEHINY ale zestaw naprawczy kosztuje około 17zł na wtryskiwacz a w Kehinach 1 listwa około 300zł.
cypek80 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Jak chcesz bezproblemowo jeździć na gazie tym silnikiem to tylko IV generacja się nadaje. przy III może ci strzelać...
ushi Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 no dobra, dzięki za info. powiedźcie czy 2800 za taką instalację (STAG300) to dużo czy mało?
radi Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 2800 to chyba normalna cena na V6 za STAG 300,niech ci załoza tylko wydajne wtryskiwacze i bedzie ci sluzyla na lata...
ushi Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 dzięki wszystkim za odpowiedzi. jeszcze się chwilę zastanowię i prawdopodobnie tego STAG300 będę montował. pzdr!
SKIBA29 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Tylko sekwencje zakładaj (IV generacja) z tanszych to STAG 300,KME Diego..,z droższych to BRC lub PRINS,jak dlamnie to niema różnicy w jezdzie czy tansza czy droższa instalacja LPG-osobiscie mam prinsa,gaz bezproblemowy tylko koszt ok 5000 Miałem Audi z lpg STAG 300 - przez dwa lata żadnych problemów, tylko wymiana filtrów i kalibracja oraz przeglądy sezonowe. Mi się sprawdziła ta instalacja gazowa - mogę ją polecić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się