TheUdex Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Witam mam taki problem a4 b5 1.9tdi afn 99rok obecnie mam kąt ustawiony na 54-61 gdy cofam pompe parametry sie nie zmieniaja ,a silnik im mocniej przestawiona gorzej odpala.
Pieterb Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 bo Nie ustawiasz w BS pewnie, co nie?
sitar Opublikowano 22 Listopada 2020 Opublikowano 22 Listopada 2020 Witam ponownie- znalazłem info że w adg ustawiamy pompę tak jak w Aaz czyli 0.9mm na czujniki zegarowym. Teraz mam jeszcze małe pytanko-( rozrzad nowy ustawiony idealnie) na kole zamachowym mam 2 kreski, kręcąc silnikiem w prawo pojawia się najpierw mała a za ok 2cm pokazuje się duża i jest to gmp. teraz ustawiając pompę ustawiam gmp, wkręcam, czujnik, krece silnikiem w lewo az wskazowka przestanie sie cofac, ustawiam 0 na zegarze i krece w prawo az do znaku gmp czy tej drugiej malej kreski?jesli ustawie pompe na znak gmp na 0.9 to jest prawie po srodku na fasolce, a jak ustawie na ta druga to pompa jest wychylona prawie maksymalnie na fasolce. Czy w aaz ustawiacie pompę na znak gmp na kole zamachowym czy następny znak zaraz za nim?
Mikolaj178 Opublikowano 23 Listopada 2020 Opublikowano 23 Listopada 2020 Witam mam problem z ustawieniem kata wtrysku skacze mi pomiędzy wartością 39 a 255 i wtedy na wykresie jest linia prosta rozrząd dobrze ustawiony zero luzów i nie wiem co robić pomoże ktoś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się