.Szczepan. Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 A stoi wysoko tak jak moja kiedyś :polew: Fajny kolorek auta tylko te szyby nie dokończone ciemnienie P.S. Wiesz jak się odpina twój hak?? Mam taki sam i nie dam rady go odpiąć. hak bym wyrzucił gdybym umiał go odpiąć, poza tym żoneczka też tym jezdzi a cofać to ona za bardzo nie umie więc raz już mi uratował zderzaczek Jesli to ori westfalia to potrzebny jest niej specjalny kluczyk, powinien byc zamek po prawej stronie haka, wglab autka. Przekrecamy zamek i wyjmujemy hak, jesli chcemy zalozyc, przekrecamy w druga strone, wkladamy i blokujemy kluczykiem. Sam sie nad tym zastanawialem przez dluzsza chwile Co do kluczyka... bo tak patrze przy kluczach i nie widze zadnego dodatkowego... nie pamietam ale moze tam wchodzi ori kluczyk. Sprawdze w wolnej chwili. Kluczyk jest malutki. Wygląda jak by wystawało kawałem metalu z kapsla po wódce u mnie jest włożony w styropianie przy zapasie. Początkowo to miałem taki problem że miałem zapchany zamek w haku i nie dałem rady wsadzić tego kluczyka. Po kilkakrotnym przesmarowaniu zamka jakoś mi się udało go włożyć lecz jest problem ż przekręceniem go i nie byłem pewien czy się on w ogóle przekręcać powinien. Teraz już mniej więcej wiem co i jak więc tylko działać.
KANAL Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Napewno ma sie przekrecac o 90 stopni.
lukasera Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ja bym Ci jeszcze proponował kolego polerkę wydechu, wtedy fajnie by wyglądał z tym chromem na klapie
SoMeS Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 dobra znajoma furka ze słuszną skrzynią Biszkopt pochytaj garaż to ją dopieścimy
bish - kopt Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 w gotowości są już wypolerowane relingi bez środkowej stopki, zobaczymy jak to będzie wyglądać ...i sprężynki H&R -35, tylko czekam aż sie troche ociepli
SoMeS Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 relingi, hak out i sprężynki... roboty na kilka godzin i będzie
Kriss-82 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Całkiem fajny avancik Działaj jak sie tylko ociepli bo jak dla mnie zmierzasz w dobrym kierunku Widze, że będziesz zakładał chyba takie springi jak są już u mnie Powodzonka bo już jest naprawdę dobrze
semirulez Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 masz przepiekny samochod... zapozycze kilka rozwiazan w swojej a4 b5 avant... zdjecia za jakis czas pozdrawiam
bish - kopt Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 masz przepiekny samochod... zapozycze kilka rozwiazan w swojej a4 b5 avant... zdjecia za jakis czas pozdrawiam poczekaj jak wrzuce foty na alu S6 i zawiasie HR + polerowane relingi ...tylko autko porządnie umyje
rafalekx Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 poczekaj jak wrzuce foty na alu S6 i zawiasie HR + polerowane relingi To delikatnie powinien Ci się temat tego wątku zmienić Felga to Avus? Czy coś innego?
bish - kopt Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 zmienie temat ja wrzuce foty , a felgi to speedline
semirulez Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Musi wygladac szykownie gdzie mozna dostac takie relingi? tez mnie takie interesuja, ale wszedzie sa tylko czarne... Nie chcesz sprzedac alu ktore masz obecnie na zdjeciach?
bish - kopt Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Musi wygladac szykownie gdzie mozna dostac takie relingi? tez mnie takie interesuja, ale wszedzie sa tylko czarne... Nie chcesz sprzedac alu ktore masz obecnie na zdjeciach? te alu już poszły do żyda niestety a moje relingi kolego też kiedyś były czarne - zainwestowałem pare groszy w chemie i teraz można sie w nich przeglądać
bish - kopt Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 filmiki w 1 poście, foty bedą jak fure wypastuje :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ciekawie ciekawie... ciekawa kreska będzie
Mrozial Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 piszesz o chromowanych relingach, ale śladu po nich nie ma..., jestem ciekawy, jak to wygląda. Dla mnie powinieneś założyć ramki na zegary FK automotive i rygielki od superb (chrom) aukcja do rygielkow http://www.allegro.pl/item995526449_oryginalne_rygle_chromowane_vw_skoda_seat_2szt.html polecam, bo sam takie mam :] dzięki nim zawsze widzę różnicę czy auto jest zamknięte , nie muszę patrzeć po kierunkowskazach BTW. allroad mogłoby być, jakby była felga z dużym ET i Quattro :]
SoMeS Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 piszesz o chromowanych relingach, ale śladu po nich nie ma..., jestem ciekawy, jak to wygląda. Dla mnie powinieneś założyć... ...rygielki od superb (chrom) :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się