wiciux6 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 Witam. Proszę o analizę moich logó statycznych i ewentualne uwagi i rady: http://img15.imageshack.us/img15/7985/log01000001003.jpg http://img190.imageshack.us/img190/5853/log01018023014.jpg http://img30.imageshack.us/img30/3286/log01004007013.jpg http://img14.imageshack.us/img14/7447/log01011xxxxxx.jpg http://img18.imageshack.us/img18/717/log01000xxxxxx.jpg http://img41.imageshack.us/img41/5493/log01003xxxxxx.jpg
PAWEL69 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 WITAJ ze statycznych : do korekty kąt synchronizacji....lub rozrząd do wymiany[ kiedy była wymiana] Prosimy o dynamiczne...i odczytanie nagłówka w tymże dziale ten wielki na czerwono Pozdrawiam
wiciux6 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 Rozrząd wymieniany był 16 sierpnia 2009 (kompletny), również wymieniony były wszystkie filtry. Z logami ststyczne zamieszczę dopiero po niedzieli bo do tega drzeba "dwojga". Wiem że to nie ten dział w którym chcę dodać mój problem ale zamieszczenie lagów i analiza przez fachofców z forum pomoże rozwiązać go, a mianowicie po odpalenia auta (zimny silnik) skaczą strasznie obroty, tzn tylko w dół co 2 sekundy tak że autko prawie chce zgasnąć. Rzecz się dzieje na zimnym silniku przy odłączonej klimatyzacji. Kolejno jak już autko złapie temperaturę i włączę klimę sytuacja się powtarza ale kiedy wyłączę klimę jest róznie raz dibrze a raz nie. Auto sprawdziłem VAGiem i wszystko ok w silniku i w klimie. Aby się upewnić pojechałem do "speca" który sprawdził go jeszcze raz komputerowo "GUTMANN-em" i nie znalazł żadnych błędów. Zrobił dodatkowo synchronizację obrotów silnika z kompresorem klimy. Na 30 minut pomogło. "Spec" stwierdził, że zaciera się kompresor klimy i należy do wymienić bo przytrzymuje silnik. Byłoby to zrozumiałe i oczywiste gdyby nie skakały obroty na zimnym silniku kiedy wyłączę klimę na OFF. Zauważyłem jeszcze iż oczywiście na zimnym silniku wzmaga jego bolączkę fakt podkręcenia obrotów nawiwu na klimatroniku (bardzo go to obcziąża).Proszę o pomoc i sugestie.
przemik Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Zacznij od korekty kąta synchronizacji...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się