Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Poproszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj byłem podpiąć vaga w serwisie audi vw w Eindhoven w holandii i mam nastepujący raport... może ktoś by mi coś poradził.

Objawy są takie ze trzesie na nagrzanym silniku i szarpie przy przyspieszaniu od 1700 d0 2400 obr póżniej jest ok rwie do przodu (nie szarpie na biegu 1 i 2 ) . Dwukrotnie mi zgasł w czasie jazdy i nie mogłem go zapalic przez kilka minut musiałdm bardzo długo kręcić.

Na zimnym znów bardzo ciężko zapala i po odpaleniu chwile chodzi na 3 cylindry po przegazowaniu jest ok az do osiągniecia temp ok 90 stopni. W serwisie powiedzieli ze nie mogą powiedzieć co jest napewno do wymiamy wiec propomują wymiane PD za około 1200E a najlepiej jeszce koło dwumasowe zeby pozbyć sie bujania na jałowym za ponad 2000E oni chyba ochu....li . Tu nie ma zadnych speców jak u nas w PL

http://images40.fotosik.pl/212/99acb3efe061a0admed.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01db318a80d1faa3.html

http://images50.fotosik.pl/217/8da56b66856dd516med.jpg

http://images49.fotosik.pl/216/9f567d3a9b7c3ea2med.jpg

http://images49.fotosik.pl/216/1aea8b297696456dmed.jpg[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 22:21_________________________________________________no i jak to moze być ze w papierach i w briefie oraz na silniku mam BLB 2.o tdi 103kw a na wydruku z serwisu jest BVF 2.0 tdi 93kw

Opublikowano

W tym pierwszym linku to widac jakby stan PD(odczyt z VAS 5052) - i musze Ci powiedziec ze nie wyglada to ciekawie wrecz zle...

ASO mierzyło cisnienie jakie wytwarza pompa podcisnienia paliwa ?

Opublikowano

013/018/023 - nie wyglada to zbyt optymistycznie ?

i to moze byc przyczyna rzeczy o ktorych piszesz ... [przerywanie,rozruch itp]

zamiast zaczynac prace od wymiany pompek sprawdzilbym instalacje/wtyczki/podkladki pod pompki ...

Opublikowano

słuchaj spanky sam mogie sprawdzic wtyczki i to wszystko .. A tutaj wszystkie warsztaty w których byłem to zaraz chcą wymieniac na nowe . Moje pytanie to czy mogie przejechac około 1600 km na tej pompce i zrobić to w polsce . Dodam ,że jak spokojnie operuje gazem to jedzie sie w miare normalnie.. Z góry dzieki za odp.

Opublikowano

słuchaj spanky sam mogie sprawdzic wtyczki i to wszystko .. A tutaj wszystkie warsztaty w których byłem to zaraz chcą wymieniac na nowe . Moje pytanie to czy mogie przejechac około 1600 km na tej pompce i zrobić to w polsce . Dodam ,że jak spokojnie operuje gazem to jedzie sie w miare normalnie.. Z góry dzieki za odp.

z takimi pytaniami to do wrozki ... :wink4:

a tak powaznie to chyba powinienes dac rade ... [ludzie jezdza z takim objawami/usterkami tys km wiec i moze Tobie sie uda :wink4:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...