Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy Sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wysokie obroty,a czujnki G72.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od kilku dni mam mały problem.Mianowicie rano gdy odpalam auto(temperatura na dworzu ok.-4 stopnie)obroty wchodzą na około 1200 obr/m i falując spadają do 861 obr/m.Po kilku minutach jest OK czyli stała wartość 861 obr/m.Słychać też jakieś dziwne stuki w silniku.

Po podłączeniu VAG-a wyskoczył mi błąd:527-"Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY".

Czy ten błąd może być przyczyną takich zachowań?Dodam,że mam trochę niski statyczny kąt wtrysku 27-41(w weekend będe ustawiał).

Panowie i panie jakieś sugestie?

Opublikowano

Witam!

Od kilku dni mam mały problem.Mianowicie rano gdy odpalam auto(temperatura na dworzu ok.-4 stopnie)obroty wchodzą na około 1200 obr/m i falując spadają do 861 obr/m.Po kilku minutach jest OK czyli stała wartość 861 obr/m.Słychać też jakieś dziwne stuki w silniku.

Po podłączeniu VAG-a wyskoczył mi błąd:527-"Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY".

Czy ten błąd może być przyczyną takich zachowań?Dodam,że mam trochę niski statyczny kąt wtrysku 27-41(w weekend będe ustawiał).

Panowie i panie jakieś sugestie?

Też taki miałem błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1 Fault Found:

00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)

30-00 - Open or Short to B+

Rano przez około minutę silnik pracował na większych obrotach...

Dziś postanowiłem sprawdzić ten czujnik (G72). Po wymontowaniu okazało się że jest dosyć mocno zabrudzony olejem. Wyczyściłem go, i jutro rano zobaczę czy to coś pomogło.

Opublikowano

Ok kolego jak będziesz coś wiedział daj znać.

Opublikowano

Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku, jak miałem TDI to przy odpietym czujniku nie było żadnej róznicy w obrotach zimnego silnika. Falowanie obrotów moze byc spowodowane złym kontem wtrysku, zabrudzonym nastawnikiem ( wtedy byłyby i inne objawy) oraz spaloną np. 1 swieca żarową.

Opublikowano

Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku, jak miałem TDI to przy odpietym czujniku nie było żadnej róznicy w obrotach zimnego silnika. Falowanie obrotów moze byc spowodowane złym kontem wtrysku, zabrudzonym nastawnikiem ( wtedy byłyby i inne objawy) oraz spaloną np. 1 swieca żarową.

Ok tylko na VAG-u nie ma żadnych innych błędów oprucz błędu 527.Auto nie ma innych niepokojących objawów.W sobotę będe ustawiał kąt wtrysku zobaczę czy ma to jakieś znaczeni na mój przypadek.

Opublikowano

Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku

Tak jak już wcześniej wspominałem, wyczyściłem ten czujnik bo był brudny z oleju, i o dziwo dziś rano nie było falowania :notworthy:

Nie mam pojęcia czy to falowanie było powodowane przez nieprawidłową pracę tego czujnika???

Opublikowano

Ten czujnik nie ma wpływu na obroty na zimnym silniku

Tak jak już wcześniej wspominałem, wyczyściłem ten czujnik bo był brudny z oleju, i o dziwo dziś rano nie było falowania :notworthy:

Nie mam pojęcia czy to falowanie było powodowane przez nieprawidłową pracę tego czujnika???

A sprawdzałes na VAG-u czy jest ten błąd 527?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...