wojtek26 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 1 pytanie dotyczy gdzie macie podłaczony przewód podcisnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa, przy przepustnicy od strony kolektora ssacego czy od strony przepływomierza. 2 pytanie dotyczy zachowania obrotów silnika, zauważyłem taka oto rzecz u siebie, jezeli jade na jakis tam obrotach i wyrzuce na luz to obroty ładnie schodza na 900 ale jezeli jade na biegu hamujac silnikiem i po chwili wyrzuce na luz to obroty spadaja na 900 podskakuja na 1100 i spowrotem schodza na 900. Ostatnio czyściłem przepustnice i ja adaptowałem ale podobne objawy były i przed czyszczeniem. Czy u kolegów tez tak sie zachowuje silnik?.
masterp84 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 umnie kolego tez sie tak robi z obrotami, jak hamuje silnikiem i wrzuce luz to obroty w tych granicach 900-1100, tez mam wyczyszczona przepustnice, podlaczylem auto do kompa i czasami wyskakuje mi blad czujnika Hala zle napiecie na czujniku, problem z napieciem czy cos takiego, nie pamietam dokladnie jak to lecialo, a Ty masz jakies bledy?
piotrpz87 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Z pytaniem pierwszym to nie wiem. A z drugim to też tak mam z obrotami to normalne.
wojtek26 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 U mnie 0 błedów widocznie tak ma byc z tymi obrotami. W jeżdzie to nie przeszkadza juz sie przyzwyczaiłem. Jezeli chodzi o pierwsze pytanie odnosnie weżyka to pytam sie dlatego ze chyba poprzedni właścicel cos tam robił i chyba pomylił podłaczenia, podłaczył od strony lmm przez co na wolnych obrotach miał troche wzbogacana mieszanke przez utrzymywanie sie wyższego cisnienia w listwie wtryskowej.
Silverse Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Odnosnie pyt 2) to mam kolego tak samo jak to ladnie opisales
endriuu Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 AD. 2 ja tak nie mam. schodzi ladnie do 900
Labiel Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Hmy, z tymi skaczącymi obrotami to też tak mam. Pojawia się to dopiero po nagrzaniu silnika i schodzeniu na luz z dużych obrotów lub właśnie z hamowania silnikiem zarówno na benzynie jak i LPG. Przepustnica czyszczona i adaptowana, odma sprawdzana, dolot szczelny, błędów brak. Ale widzę że nie jest sam. Czyżby ten typ tak miał?
endriuu Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ten typ tak nie ma. ladnie mi schodza obroty do 900 - bez znaczenia na warunki. dzisiaj specjalnie to badalem.
Labiel Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 endriuu sprawdzałeś to na nagrzanym silniku? Bo u mnie tylko wtedy to występuje. Po za tym chyba też nie zawsze. Wczoraj na przykład nie zauważyłem tego. Jeśli to objaw jakiegoś niedomagania to nie mam pojęcia co jest przyczyną bo wszystko wygląda ok.
endriuu Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 endriuu sprawdzałeś to na nagrzanym silniku? Bo u mnie tylko wtedy to występuje. Po za tym chyba też nie zawsze. Wczoraj na przykład nie zauważyłem tego. Jeśli to objaw jakiegoś niedomagania to nie mam pojęcia co jest przyczyną bo wszystko wygląda ok. sprawdzalem na nagrzanym. falowanie obrotów to nie jest zdrowy objaw
Labiel Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 endriuu sprawdzałeś to na nagrzanym silniku? Bo u mnie tylko wtedy to występuje. Po za tym chyba też nie zawsze. Wczoraj na przykład nie zauważyłem tego. Jeśli to objaw jakiegoś niedomagania to nie mam pojęcia co jest przyczyną bo wszystko wygląda ok. sprawdzalem na nagrzanym. falowanie obrotów to nie jest zdrowy objaw Tyle że to nie jest typowe falowanie. Ja nazwałbym to raczej falnięciem. Silnik trzyma bowiem prawidłowo 900 obr, i nie zawsze występuje ten skoczek obrotów. Jak widzę po wypowiedziach to wiele osób spotkało się z tym przypadkiem.
wojtek26 Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 U siebie zauwazyłem ze to sie pojawia na ciepłym i rozgrzanym silniku objaw nie pojawia sie w momencie wyrzucenia na luz ponizej 1500obr wtedy schodzi ładnie na 900 obr lub jezeli jade wrzuce na luz to tez zejdzie na 900. Widocznie ten typ tak ma a jezeli u kogos to nie wystepuje to wg przysłowia wyjatek potwierdza regułę.
Labiel Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Zbyt wiele osób ma ten objaw który u wszystkich występuje prawie że w identyczny sposób. Gdyby to była jakaś usterka to ktoś prędzej czy później znalazłby jej przyczynę a jak widzę to nikt nic nie znalazł.
wojtek26 Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 Pozostaje jeżdzic dalej i sie nie przejmowac poprostu tak jest i tyle. Byc moze z czasem uzytkowania silnika nastawnika nie nadąza z uchyleniem przepustnicy i stad to wahniecie.
duluki Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 u mnie obroty nie falują ,moze jakieś lewe powietrze łapie
Labiel Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 u mnie obroty nie falują ,moze jakieś lewe powietrze łapie Kolego, nie rozumiesz problemu. To nie chodzi o falowanie obrotów. Przez falowanie to ja rozumiem jak obroty skaczą na jałowym. U mnie jak i podejrzewam u pozostałych kolegów nie ma falowania! To jednorazowy skok obrotów przy schodzeniu z wyższych obrotów. Na przykład - mam 4,5 tyś, wrzucę na luz, obroty zejdą do 900 po czym skoczą do 1100 i z powrotem do 900 i tak już pozostają. Nie ma mowy o żadnym falowaniu jak już trzymają 900. Po za tym pisałem już że sprawdziłem cały dolot, odmę, przepustnicę, po za tym zero błędów. Wszystko jest tak jak być powinno.
Radziu Audi A4 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 u mnie, kiedyś nie skakały obroty. zawsze i wszędzie trzymal 900. ale od jakiegoś czasu mam tak samo jak Wy. Nie wiem czemu...fakt że przepustke i przepływke mam do czyszczenia na dniach, więc zobacczę co z tym się będzie działo. pozdrawiam
Dom3l Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Też tak bywało u mnie ale może to dziwnie zabrzmi ale wlalem specyfik czyszczący do paliwa i problem na dłuższy czas ustał, teraz raz na jakiś czas też "falknie" ale zdecydowanie rzadziej niż przed wlaneim specyfika. Może chodzi tu u nas o dokładne przeczyszczenie układu? Możecie spróbować z oczyszczaczem, polecam Valvoline do beznynki. Pozdro
Labiel Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Też tak bywało u mnie ale może to dziwnie zabrzmi ale wlalem specyfik czyszczący do paliwa i problem na dłuższy czas ustał, teraz raz na jakiś czas też "falknie" ale zdecydowanie rzadziej niż przed wlaneim specyfika. Może chodzi tu u nas o dokładne przeczyszczenie układu? Możecie spróbować z oczyszczaczem, polecam Valvoline do beznynki. Pozdro To raczej nie to, ponieważ mam u siebie założony gaz sekwencyjny. I dzieje się to zarówno na LPG jak i na PB a są to dwa całkiem oddzielne układy zasilania, łączy je jedynie elektronika.[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 16:57_________________________________________________Ostatnio jechałem szwagrowom Vectrą z silnikiem 1,6 16v i zauważyłem to samo co u siebie jeśli chodzi o te obroty. Efekt występuje w tych samych sytuacjach i wygląda tak samo. Dziwne.
MÓwca Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 u mnie jak u endriuu żadnego falowania ("falnięcia"). (brak błędów na Vagu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się