Radziu Audi A4 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Witajcie. przewaliłem chyba całe forum w poszukiwaniu interesującego mnie problemu, ale nic (niestety) nie znalazłem. Otóż: Audika przy kupnie, prowadziła się jak marzenie, poprostu pięknie. Później coś się spierniczło i jest jak Caliba doslownie(bez obrazy) wozi ją strasznie po koleinachpodczas energicznych zmian biegow sczególnie 1,2,3 wyrwa kierownicę z rąk. I teraz tak: Coś stukało w zawieszeniu, i nie przrebierając w środkach wymieniłem cał komplet wahaczy MS i myślałem zze będzie lepiej ale niestety, jest to samo co było. Końcówki też są zmienione i luzów na nich nie ma, ale drążki. Hmm. Opiszę coi jak: więc: gdy skręce mocno w prawo na postoju, czuć i słychać stuknięcie po lewej stronie jakby drążek kierowniczy? Czy moze już maglownica mówi good bye. audi ma przejechane 212 tys. Doddam jeeszcze i będzie to chyba najtrafniejsze określenie prowadzenia -->TAPCZAN Kierownica cały czas pływa jakby była jakoś dziwnie nasmarowana. NAprawde proszę o pomoc ;( bo nie wiem za co mam się zabrać. P.S. Jeśli gdzieś jest taki temat a go nei znalazłem, to bardzo przepraszam, ale naprawdę szukałem namiętnie. pozdrówka dla Was.
Daimos Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 sprawdź luzy na drążkach kierowniczych oraz podstawa - stan amortyzatorów
Radziu Audi A4 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 amorki mają po około 70% nie pamiętam dokładnie, ale robiłem pomiary. Podskoczęj eszcze na jedną stacje diagnostyczną zobaczę. są zmieniane przez poprzedniego właściciela i mają około 40 tys przejechane. Są to kayaby. Drążki wymienie, nie wiem czy prawy, ale lewy od kierowcy napewno.
Daimos Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ewentualnie tak jak podejrzewasz - maglownica ma luz
Radziu Audi A4 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Opublikowano 25 Października 2009 kurde, oby nie. wymienie te drążki najpierw żeby to ewentualnie wykluczyć lub potwierdzić. A najgorsze jest to, że jest takie wrażenie jakby przód miałby się rozlecieć. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły, co jeszcze trzebaby było sprawdzić??
fireman tom Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Ja wyminiłbym drążki z końcówkami, a potem koniecznie na zbieżność. Ja miałem luz na drążkach, co prawda auto dobrze się prowadziło ale i tak czuć teraz różnicę.
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Drążki napewno sprawdzę na dniach, i ewentualnie wymienie. Pojadę też na zbierzność. Zobaczymy o z tego będzie wynikało. Kurde, ale coś mi jeszcze wali z lewej strony jak nade po dołkach. A wahacze wszystkie nowe MS ;(
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Jak dla mnie lemforder jest przereklamowany. A ceną też nie grzeszy. Pozdrawiam
fireman tom Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 A na jakiej podstawie twierdzisz że jest przereklamowany?
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 najbliższy mi przykład to chłopaki z forum. sami pisali ze troche pojeździli i zaczęło napierdzielać. a ja na MS mam dopiero może z 1000 km. i najgorsze jest to że to ten sam dźwięk co przed wymianą
fireman tom Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 :polew: :polew: czyli lipa.
Radziu Audi A4 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 tak troche [br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 13:41_________________________________________________Troche odświerzę temat. Więc tak: wczoraj sprawdziłem cały przód... powtarzam, CAŁY. Luzów nie mam nigdzie, ani na końówkach, ani na drązkach. rozpiąłem też górne wahacze, i luzu brak. wszystko jest sztywne i w super stanie (bo wszystko nowe) ale neistety, ciagle się prowadzi jak tapczan na kółkach. podjechałem na diagnostykę na sprawdzenie i upewnienie się w swoich prBo trochę kasy wsadziłem w zawias, a ciągle jest to samo. Pozdrawiam
M3I Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 a czy w ADR jest amortyzator na przekłądni kierowniczej? moze ktoś z ETKĄ by sprawdził . Może to on padł. A czy przypadkiem magiel nie zaczął przeciekać ?
Radziu Audi A4 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 magiel jest suchy. wczoraj pozdejmowałem osłony. Luz zobaczyłem na ślimaku w środku maglownicy gdzie hodzi on po listwie prowadzącej. ma taki głośny metaliczny stukot przy ruszaniu kierą prawo,lewo. No cóż. wiec trzeba będzie szykować pieniązki na maglownicę...ech.
M3I Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 To dziwne troche . Ile ma przelatane? słyszałem że magiel (poza uszczelnieniami ) wytrzymuje naprawdę dużo. ja mam 176 tys i nic luzu.
Radziu Audi A4 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 ja mam przelatane prawie 214 tys.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się