Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po podlaczeniu do auta byly bledy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 R

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1613

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02

Coding: 00140

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0273411

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 K

Component: ZV-Pumpe, Funk D05

Coding: 12896

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End -------------------------------------------------------

auto generalnie muli, czasem tylko sie turbo naprawia ale bardzo zadko.

...chwile pozniej byly logi:

statyczne 000 basic settings

stat000bs.jpg

statyczne 003 basic settings

stat003bs.jpg

statyczne 004 basic settings

stat004bs.jpg

statyczne 011 basic settings

stat011bs.jpg

statyczne 000

stat000.jpg

statyczne 001

stat001.jpg

statyczne 003

stat003.jpg

statyczne 004

stat004.jpg

statyczne 007

stat007.jpg

statyczne 013

stat013.jpg

statyczne 023

stat023.jpg

dynamiczne 000

dyn000.jpg

dynamiczne 001

dyn001.jpg

dynamiczne 003

dyn003.jpg

dynamiczne 004

dyn004.jpg

dynamiczne 008

dyn008.jpg

dynamiczne 010

dyn010.jpg

dynamiczne 011

dyn011w.jpg

i pozniej znowu po paru dniach i przejechaniu ok. 500km odczyt bledow i znow powtorzyly sie bledy z g2 i n75

powiedzcie co o tym sadzicie. patrzylem na wyniki troche i zastanawiaja mnie wyniki przeplywomierza. wartosci nie sa idealne ale rozumiem, ze pewien odchyl moze byc. pytanie czy ten co mam jest w normie i czy to wina n75 czy moze jednak czas przeplywki juz minal?

Opublikowano

ja bym podmienil N75 ... wielce prawdopodobne ze sie podwiesza ...

zmien filtr powietrza ....

Opublikowano

czyli te numery z powietrzem to nie jest wina zle dzialajacego maf?

logi robilem tuz przez wymiana oleju i filtrow przy 11kkm, teraz juz mam powymieniane. moze powinienem zrobic je jeszcze raz? jesli tak to zasugerujcie grupy ktore zrobic bo za chwile jade na geometrie i chcialbym wiedziec czy maf mam sprawny zamin do nich zawitam. z n75 domyslam sie ze jest wadliwy(juz mechaniorom mowilem ale nie mieli ostatnio czasu sprawdzic, bo koles mowil, ze musialby szczelnosci posprawdzac), najpierw bym chcial wiedziec czy maf jest ok i czy to mulenie przez niego.

mam im powiedziec jak bede na geometrii, zeby kat ustawili? tak?[br]Dopisany: Październik 24, 2009, 18:42:04_________________________________________________witam,

mam juz zrobione logi po wymianie filtrow ale wygladaja generalnie one podobnie, wiec wrzucal nie bede. teraz pytanie co powiedziec ludkom - czy sprawa dotyczy n75 czy lmm tez jest problemem? dodaam tylko tyle, ze po wymianie filtra jakby czesciej mi sie turbo zalacza. o ile wczesniej bylo to 1 raz na 20 jazd. to teraz jest to 1 raz na 3 jazdy... z tym, ze pozniej w trakcie (robie 50km z reguly) i tak sie wylacza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...