inta Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 po podlaczeniu do auta byly bledy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1613 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: N/A Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0273411 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12896 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- auto generalnie muli, czasem tylko sie turbo naprawia ale bardzo zadko. ...chwile pozniej byly logi: statyczne 000 basic settings statyczne 003 basic settings statyczne 004 basic settings statyczne 011 basic settings statyczne 000 statyczne 001 statyczne 003 statyczne 004 statyczne 007 statyczne 013 statyczne 023 dynamiczne 000 dynamiczne 001 dynamiczne 003 dynamiczne 004 dynamiczne 008 dynamiczne 010 dynamiczne 011 i pozniej znowu po paru dniach i przejechaniu ok. 500km odczyt bledow i znow powtorzyly sie bledy z g2 i n75 powiedzcie co o tym sadzicie. patrzylem na wyniki troche i zastanawiaja mnie wyniki przeplywomierza. wartosci nie sa idealne ale rozumiem, ze pewien odchyl moze byc. pytanie czy ten co mam jest w normie i czy to wina n75 czy moze jednak czas przeplywki juz minal?
spanky Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ja bym podmienil N75 ... wielce prawdopodobne ze sie podwiesza ... zmien filtr powietrza ....
Xris Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 i ustaw statyczny kąt wtrysku na 49-54
inta Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 czyli te numery z powietrzem to nie jest wina zle dzialajacego maf? logi robilem tuz przez wymiana oleju i filtrow przy 11kkm, teraz juz mam powymieniane. moze powinienem zrobic je jeszcze raz? jesli tak to zasugerujcie grupy ktore zrobic bo za chwile jade na geometrie i chcialbym wiedziec czy maf mam sprawny zamin do nich zawitam. z n75 domyslam sie ze jest wadliwy(juz mechaniorom mowilem ale nie mieli ostatnio czasu sprawdzic, bo koles mowil, ze musialby szczelnosci posprawdzac), najpierw bym chcial wiedziec czy maf jest ok i czy to mulenie przez niego. mam im powiedziec jak bede na geometrii, zeby kat ustawili? tak?[br]Dopisany: Październik 24, 2009, 18:42:04_________________________________________________witam, mam juz zrobione logi po wymianie filtrow ale wygladaja generalnie one podobnie, wiec wrzucal nie bede. teraz pytanie co powiedziec ludkom - czy sprawa dotyczy n75 czy lmm tez jest problemem? dodaam tylko tyle, ze po wymianie filtra jakby czesciej mi sie turbo zalacza. o ile wczesniej bylo to 1 raz na 20 jazd. to teraz jest to 1 raz na 3 jazdy... z tym, ze pozniej w trakcie (robie 50km z reguly) i tak sie wylacza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się