Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o pomoc w sprawie tarcz i klocków.


BROMKALUKASZ

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za podpowiedzi ale chyba zdecyduje sie na ATE komplet za 550zł

Popatrzyłem troche po stronach i sztuka tarczy ate kosztuje ok 200zł tak że nie przepłace w tym sklepie http://www.allegro.pl/item784688456_tarcze_ate_powerdisc_klocki_passat_audi_a6_a4.html

Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie masz tarcze z tyłu?

245 czy 255 mm?

mam Otto Zimmermanny 245mm a klocki.... jakie tylko chcesz[br]Dopisany: 25 Październik 2009, 13:39_________________________________________________

Dzieki za podpowiedzi ale chyba zdecyduje sie na ATE komplet za 550zł

Popatrzyłem troche po stronach i sztuka tarczy ate kosztuje ok 200zł tak że nie przepłace w tym sklepie http://www.allegro.pl/item784688456_tarcze_ate_powerdisc_klocki_passat_audi_a6_a4.html

Dzieki za pomoc

na Twoim miejscu jeszcze raz bym to wszystko dokładnie przemyslał :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem tarcze ATE /260zł kpl/ i klocki BOSCH 140zł z czujnikami zużycia.

jakie wrażenia ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem tarcze ATE /260zł kpl/ i klocki BOSCH 140zł z czujnikami zużycia.

jakie wrażenia ???????

Zrobiłem na tym komplecie dopiero ok.500km. Ładnie się dotarły, nie piszczą i jak mi się wydaje nie są zbytnio pylące. Poprzednio miałem cały zestaw ORI, a na tym różnicy w hamowaniu nie widać. Jako całość może być. Już po fakcie zauważyłem u sąsiada taki sam zestaw w A6, więc jest to chyba dosyć częsta kombinacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdze na Ate i jestem bardzo zadowolony. Mam wielu znajomych którzy montują takie tarcze i nigdy nie mieli z nimi kłopotów. Zresztą Ate robi tarcze dla Audi na pierwszy montaż a to chyba wystarczająca rekomendacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdze na Ate i jestem bardzo zadowolony. Mam wielu znajomych którzy montują takie tarcze i nigdy nie mieli z nimi kłopotów. Zresztą Ate robi tarcze dla Audi na pierwszy montaż a to chyba wystarczająca rekomendacja...

jasne że robi jako OE,

Otto Zimmermann, Ferodo, Textar, Brembo też robi......

tylko weż pod uwagę element oryginalny i aftermarket, róznica jest bardzo widoczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez napisalem Ci co masz kupic, na zestaw ktory podalem nigdy nie mialem zadnych reklamacji

a wrecz odwrotnie byl chwalony

PD-ki sobie od razu odpuść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze ATE Power disc: Średnica [mm]: 288

Grubość tarczy [mm]: 25,0

Minimalna grubość [mm]: 23

Typ tarczy: wentylowana

Obróbka materiału: wysoko nawęglany

Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą

Ilość otworów: 5

Ilość otworów 2: 9

Średnica otworu [mm]: 112

Wysokość [mm]: 46,5

Średnica otworu centrującego [mm]: 68

Średnica wewnętrzna [mm]: 135

otwór o śr [mm]: 15,4

Strona pasowania: oś przednia

dla numeru PR: 1LB;1LE

Klocki tez firmy ATE: Szerokość [mm]: 156,3

Wysokość [mm]: 74

Grubość [mm]: 20,3

Czujnik zużycia: z czujnikiem zużycia

Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 200

System hamulcowy: ATE

Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01084/169

Strona pasowania: oś przednia

dla numeru PR: 1LB;1LE;1LF;1LT

Co myslicie o takim zestawie, mam nadzieje ze dobrze bo właśnie to kupiłem.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze ATE Power disc: Średnica [mm]: 288

Grubość tarczy [mm]: 25,0

Minimalna grubość [mm]: 23

Typ tarczy: wentylowana

Obróbka materiału: wysoko nawęglany

Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą

Ilość otworów: 5

Ilość otworów 2: 9

Średnica otworu [mm]: 112

Wysokość [mm]: 46,5

Średnica otworu centrującego [mm]: 68

Średnica wewnętrzna [mm]: 135

otwór o śr [mm]: 15,4

Strona pasowania: oś przednia

dla numeru PR: 1LB;1LE

Klocki tez firmy ATE: Szerokość [mm]: 156,3

Wysokość [mm]: 74

Grubość [mm]: 20,3

Czujnik zużycia: z czujnikiem zużycia

Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 200

System hamulcowy: ATE

Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01084/169

Strona pasowania: oś przednia

dla numeru PR: 1LB;1LE;1LF;1LT

Co myslicie o takim zestawie, mam nadzieje ze dobrze bo właśnie to kupiłem.

Pozdro

pojezdzisz, bedziesz wiedział....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam w temacie pytanie, jakie największe tarcze wejdą na 15-tki? Czy można zakupic tarcze wwiercone, nacinane? czy polepszy to wlaściwości hamowania? Obecnie jestem niezadowolony z hamulców w moje niuni. Dzisiaj wieczorem kilka konkretnych hamowań na A4 i po hamulcach. Co proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy czy masz 15 stalowe czy alu. Jeśli alu to max będzie 288 czyli takie jak masz...

W tacze nawiercane i nacinane się nie baw. Nie warto..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tarcze nawiercane się nie baw. Nie warto..

tutaj akurat sie nie zgodze, osobiście jeżdze na wierconych juz kilka lat (Brembo Serie Oro)

i nigdy nie założe gładkich do tego dobre klocki i hamowanie aż miło

powszechnie wiadomo, że większe tarcze i zaciski powodują wzrost skuteczności hamowania

ale to dodatkowo zwiększa koszty ale również zwiększa masę nieresorowaną w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...