Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Odma, uszczelka chłodnicy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wielkie dzieki za odpowiedz Takze bede musial wszystkie wezyki dokladnie sprawdzic bo co miesiac dolewam szklanke plynu do chlodnicy

Opublikowano

Wyciekiem w moim przypadku okazała się uszczelka pod chłodniczką oleju. Odma również wymieniona bo uszkodzona była, profilaktycznie zmieniłem czujnik ciśnienia oleju bo kontrolka włączała się czasem podczas jazdy (teraz już tego problemu nie mam). Jak ktoś ma czas i niezbędne narzędzia to bez większych problemów sobie z tym pora

Opublikowano

czyli w chłodniczce oleju wymieniamy tylko jeden oring tak ?;) przez chłodnicę oleju przepływa płyn chłodniczy dużo go ubywa podczas wymiany ?

Opublikowano

Witam. CHciałbym odswiezyc temat. Czy wystarczy wymienic oring chłodniczki oleju czy jest tam jeszcze jakas uszczelka?? I czy przy odkreceniu filtra oleju to wypłynie cały olej?

Opublikowano

Cześć. Ogrzewam jak widać :kox: Mam pytanie czy przy zdejmowaniu i zakładaniu klamotów używacie klucza dynamometrycznego? Bo czytałem trochę SAM NAPRAWIAM i co widzę to do większości śrub podane są momenty... :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...