Paplok Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 wielkie dzieki za odpowiedz Takze bede musial wszystkie wezyki dokladnie sprawdzic bo co miesiac dolewam szklanke plynu do chlodnicy
prezesik18 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Wyciekiem w moim przypadku okazała się uszczelka pod chłodniczką oleju. Odma również wymieniona bo uszkodzona była, profilaktycznie zmieniłem czujnik ciśnienia oleju bo kontrolka włączała się czasem podczas jazdy (teraz już tego problemu nie mam). Jak ktoś ma czas i niezbędne narzędzia to bez większych problemów sobie z tym pora
adamooldzz Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 czyli w chłodniczce oleju wymieniamy tylko jeden oring tak ? przez chłodnicę oleju przepływa płyn chłodniczy dużo go ubywa podczas wymiany ?
Damiankatowice04 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam. CHciałbym odswiezyc temat. Czy wystarczy wymienic oring chłodniczki oleju czy jest tam jeszcze jakas uszczelka?? I czy przy odkreceniu filtra oleju to wypłynie cały olej?
DawidAWT Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Cześć. Ogrzewam jak widać Mam pytanie czy przy zdejmowaniu i zakładaniu klamotów używacie klucza dynamometrycznego? Bo czytałem trochę SAM NAPRAWIAM i co widzę to do większości śrub podane są momenty...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się