ej_for Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Witam wszystkich. Zdaje sobie sprawę iż wątek z pewnością był niejednokrotnie poruszany. Mam okazję kupić zadbane Audi A4 B6 z 2003 roku 2.0 20V 130 KM. Zanim kupię chciałbym się dowiedzieć od Was jak silnik 2.0 20V radzi sobie z LPG? Jaka instalacja wskazana (wiadomo sekwencyjna) w jakiej kwocie ? Czy silnik ten dobrze znosi LPG ? Jak często się wymienia wówczas świece, kable WN (czy kable są zespolone z cewką ? Jaki koszt kabli) itp ? Proszę o odpowiedź gdyż kilka dni decyduje o zakupie
Dev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 instalka BRC SQ24 :good: koszt ok 3t. zł silnik jest wytrzymały i trwały, jedyna jego wada to zwiekszony apetyt na olej silnikowy ale zastrzegam nie kazdy (ja sie nie spotkałem :polew:) świece wymiana co 50tkm, kabli nie ma każda świeca ma odrebna cewke osobiście bym wolał 1.8T
agoonzo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 mam taki silnik zagazowany i śmiało mogę polecić,bardzo dobrze sprawuje się z gazem.ja akurat mam stag 300. w mieście pali mi około 12l gazu,a na autostradzie przy komplecie pasażerów i prędkości średniej 180km/h spalił mi tylko 10 litrów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się