Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy Sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co to za rolka? (foto)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

zbieram sie do kompletnej wymiany rozrzadu, lacznie z wszystkimi paskami, zauwazylem,ze u mnie jedna rolka jest wygieta, chce ja wymienic na sprawna, jak sie nazywa ta rolka? oto foto:

R7170.jpgR7b5A.jpgR7v2J.jpg

oraz mam pytanie, czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ?

dziekuje i pozdrawiam!

Opublikowano

Napinacz pasa, jest fotostory jak to wymienić.

Opublikowano

Napinacz wygina się w procesie zużycia , niedawno z ciekawości zrobiłem sekcje swojego starego i tam właśnie pod ta grubą sprężyną ze względu na jednostronne obciążenie wyciera się systematycznie gniazdo ośki tego napinacza w jednym miejscu i to właśnie go wygina.

Opublikowano

ok, dziekuje Panowie . czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html ?

ponawiam pytanie o to czym roznia sie te paski ktore podalem w pierwszym poscie?

Opublikowano

ok, dziekuje Panowie . czy to jest ten napinacz: http://allegro.pl/item756065882_napinacz_paska_wielorowkowego_028903315m_a4_a6_pa.html ?

ponawiam pytanie o to czym roznia sie te paski ktore podalem w pierwszym poscie?

takich specjalow sie nie kupuje, tylko INA, Ruville, SKF,

Opublikowano

no ja wiem, tylko chodzilo mi konkretnie czy to ta czesc, ale teraz juz wiem ,ze tak.

a tak poza tematem, wszyscy piszecie,ze te tanie to nic nie warte a tak naprawde to sprawdzaliscie to,ze tak wiecie?przeciez to jest czesc, ktora nie psuje sie caly czas i w calej karierze auta wymieni sie ja ze 2-4 razy...to czy to jest tak jak z motulem,ze wszyscy tylko motul,a reszta to bee ?

pozdrawiam!

Opublikowano

co do tej części kolego nie oszczędzaj, wbrew swojemu nie pozornemu wyglądowi i wysokiej cenie za oryginał (380zł od pepików) to na prawdę ważna część. Ja osobiście na castrolu śmigam i jest ok :cool1: :cool1:

ale jeśli chodzi o moje skromne zdanie ORYGINAŁ :good: :good: :good:

Opublikowano

Wszystko zależy od ciebie co włożysz przecież nikt ci nie każe kupować oryginalnej części tylko jak za pół roku znowu wymienisz to samą część to się przekonasz że na takich rzeczach się nie oszczędza tak na marginesie ja się przekonałem że oszczędzać nie warto na termostacie wymieniłem dwa które kosztowały 35 zł szt i auto długo sie grzało 15 kilometrów założyłem oryginalny z serwisu za 130 zł i i autko nagrzewa się 6 kilometrów także twój cyrk twoje małpy :)

Opublikowano

a tak poza tematem, wszyscy piszecie,ze te tanie to nic nie warte a tak naprawde to sprawdzaliscie to,ze tak wiecie?przeciez to jest czesc, ktora nie psuje sie caly czas i w calej karierze auta wymieni sie ja ze 2-4 razy...to czy to jest tak jak z motulem,ze wszyscy tylko motul,a reszta to bee ?

mozesz poczytac, na forum.

skoro watpisz, sprobuj i przekonaj sie sam... przeciez to nie nasz samochod, ty w nim rzadzisz.

Opublikowano

spokojnie Panowie, nie unoście sie:) to bylo czysto teoretyczne pytanie:)

ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo.

Opublikowano

ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo.

Ilością zębów?

Nie mam pojecia ale tak mi się zdaje.

Opublikowano

szerokosc paska i ilosc zebow zgadza sie, dlugosc tez, wiec czym sie roznia? :decayed:

Opublikowano

spokojnie Panowie, nie unoście sie:) to bylo czysto teoretyczne pytanie:)

ponawiam jeszcze raz moje pytanie: czym rozni sie pasek rozrządu Contitech - CT867 od paska : Continental CT945 ? mimo tego,ze wygladaja tak samo.

Z tego co gdzieś czytałem to pasek CT945 przeznaczony jest do VW Sharan-a i Seata Alhambry i podobno miał być mocniejszy od CT867 z uwagi na większe obciążenia występujące w silnikach 1,9 w przypadku w/wym modeli. Na forum pasek CT945 też był polecany przez niektóre osoby. Planowałem go zastosować przy wymianie rozrządu ale kupiłem oryginał i problem mi się rozwiązał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...