Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wykrzyknik i rozwiązanie ? POMOCY


MlodyBocek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak pisałem wczesniej mam ten problem z wykrzyknikiem po odpaleniu mniej wiecej 30 s. 3 sygnały dziekowe i na fisie pojawia sie ((!)) i miga sprawdziłem wszystko od czujnika płynu hamulcoweho po jego wymiane przypomne ze po podłączeniu do kompa nic nie wykrywa "nie ma błedu" i doszłem do wniosku ze moze sie go da oszukac wiec moze uciąc ten kabel za to odpowiedzialny ale kolega mówi ze musze go zmostkowac a nie ucinac ale moim zdaniem własnie jak sie zamyka obieg to sie włancza sygnał a nie jak jest otwarty co o tym myslicie jak go zmostkowac to z czym ?

Mam tą rozpiske :

Jak myslicie to bedzie ten kabelek 24 w niebieskej kostce czy 7, moim zdaniem 7 bo jak przetłumacze to pisze awaria hamulca czy moze cos innego ?

Licznik przed 1997 r.

connector, blue, 26-pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15

5 -not used

6 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction

8 -ABS direct

9 -Airbag direct

10 -CAT

11 -ABS inverted

12 -Airbag inverted

13 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact

15 -Buzzer actuation

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar

19 -Terminal 58d

20 -Coolant level

21 -Right turn signal

22 -Main beam

23 -Speedometer input

24 -Brake fluid

25 -Brake pad

26 -Left parking light

connector, yellow, 26-pin

1 -Terminal 58

2 -Terminal 58

3 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor

5 -Time - output

6 -Vehicle speed signal 1

7 -Vehicle speed signal 2

8 -Door contact, driver's side

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning

13 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch

17 -not used

18 -Terminal 31

19 -Terminal 31

20 -Diagnosis wiring

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp

24 -Immobiliser

25 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender

connector, black, 20-pin

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Gear indicator

7 -not used

8 -not used

9 -Coolant level

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer - Reset

12 -Radio/telephone - Clock

13 -Radio/telephone - Data

14 -On-board computer, left

15 -Radio/telephone - Enable

16 -Tail lights/dipped beams

17 -Glow plug relay

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

connector, black, 4-pin

1 -Oil temperature sender

2 -not used

3 -not used

4 -not used

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde czy to tak trudno pojąć ze zmieniałem !!!!!!!!!!!!!Wszystko juz robilem juz 2 miesiące sie z tym męcze !!!!!!! forum obczytane w góre i w bok !!!! Na zlocie tez byłem, nic nie wiedzą komputer czysty od aku jest inna kontrolka na fisie, fisa mam pełnego od klocków tez jest podobny ale pomarańczowy bez wykrzyknika (O)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sterownik ABS-u siada, albo jest na nim za słabe napięcie, bo zwykle to on generuje ten wykrzynik w momencie gdy aku jest słabe-zazwyczaj przy rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na próbe odłacz wtyczke od czujnika poziomu płynu hamulcowego. Jezeli odpieci wtyczki nic nie zmieni to wina tkwi w liczniku lub we wiązce elektrycznej, gdzies musi byc zwarcie do masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłanczałem ale było to samo, dzis wyjołem licznik miałem zaizolowane 2 kable jeden od temp. płunu chłodniczego a drugi od ( jak go odłaczyłem to nie swiecą zegary ani komp sie nie załancza) do czego prowadze jak je jeszcze raz zaizolowałem to przestało swiecic przejechałem ok 2 km i znowu sie zapaliło. moze sie dostaje wilgoc do tego kabla? i ma złą opornosc albo cos. moze je zlutuje i załoze opaske termo kurczliwą czy moze to przez całą wiązke ? poruczyłem cos i sie na chwile naprawiło [br]Dopisany: 28 Październik 2009, 19:02_________________________________________________A powiedcie mi gdzie te kable dalej idą ? z za licznika co musze rozebrac zeby sie do nich dostac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś płyn w układzie wspomagania?

U mnie włąśnie to powodowało takie mruganie kontrolki.

Sprawdziłem płyn wspomagania i był ale coś mnie tkneło i zacząłem dolewać- weszło 0,5 litra a stan się nie zmienił( kontrolka przestała mrugać po zapaleniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin odpowiedzialny za ten wykrzyknik ((!)) to pin nr. 24 w niebieskiej 26-pinowej wtyczce. Pin nr. 7 to hamulec awaryjny (ręczny).

Jam mam licznik z fisem z 97 roku z anglika 1.8T. Jeszcze nie podłączony do mojego auta, tylko uruchomiony na stole. I w tym liczniku są 32-pinowe gniazda (bo po 97 roku) i aby pojawił się komunikat (!) musi być zwarty ten pin do masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...