Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 1.8 T 180KM (AJL) czy 2.6 v6 ? Co lepsze?


mamci

Rekomendowane odpowiedzi

No to się temat rozkręcił :decayed:

ja też coś dodam od siebie, 2.6 V6 to jest troszkę muł jak na swoją pojemność, kilka osób jak usłyszało że ma tylko 150KM to się trochę zdziwiło bo myśleli: "taka pojemność no to musi być ze 200KM" :decayed:

Ale i tak go kocham za elastyczność (ładnie ciągnie od dołu) i ten dźwięk ale często brakuje tych 30-50KM :angry:

Gdybym się najpierw zarejestrował na forum to pewnie bym kupił 2.8 30V Q wystarczająco "jedzie"

AJL jest za***isty jeśli zamierzasz później rezać silnik i mieć zbliżone osiągi do S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 2.8q jest ok ale bez rewelacji, wiadomo masa i Q osłabia osiagi, ale kultura pracy, nagrzewanie jest rewelacyjne, poza tym ciagnie od samedo dolu a spalanie w miescie okolo 12-13 litrow wiec jak na ta pojemnosc plua Q to rewelacja.

1.8t jest super do modzenia, mały naklad i jest okolo 250 i to juz dosc przyjemnie jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie bierz 1.8T.

też jestem za 1,8T tylko w Q. Z 1,8T polecam z oznaczeniami AEB są wytrzymalsze a co do modernizacji to bez kucia można 250-280 KM śmiało kręcić i to wytrzyma

a teraz mała podpowiedź

1. ECU w MTM można kupić za 250 - 400 zł plus hamownia z kompem aby dostroić ok 200zł razem max 600zł i mamy 180kucyków jest już czym jechać

2. wydech robiony pod zamówienie kat, środkowy i końcowy około 800zł i mamy 210 kucy

a kolejną obowiązkową rzeczą którą musisz od razu zrobić po tych modernizacjach to są hamulce

ja w tej chwili poprzestałem na MTM-ie, dlaczego ktoś zapyta???? bo niestety mam ośkę a ogumienie idzie jak szalone 225/17/45 wytrzyma może 1,5 sezonu. A wydech leży i czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaaaasne, 30 KM z wydechu. Może w Gallardo.

Mają ludzie fantazję :gwizdanie:

cóż, ktoś tam wyżej napisał że małym nakładem kasy można mieć 250 koni... ciekawe jaką kwotę ta osoba miała na myśli :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta mały nakład, jakieś 8 - 10 tysięcy

dołóż jeszcze 5 tyś :)

a i 250 koni to taki super max z K04, za te same pieniądze można założyć większe turbo i iść w 300KM :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6? :mysli:

mozna kompresor wsadzic i chyba sie zmiescisz w tej kwocie

Ta mały nakład, jakieś 8 - 10 tysięcy

dołóż jeszcze 5 tyś :)

a i 250 koni to taki super max z K04, za te same pieniądze można założyć większe turbo i iść w 300KM :wink4:

dokladnie, roznica 1-3tys zl ale ile wiecej frajdy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6? :mysli:

mozna kompresor wsadzic i chyba sie zmiescisz w tej kwocie

i wtedy teoretycznie ile może wyjść KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6? :mysli:

mozna kompresor wsadzic i chyba sie zmiescisz w tej kwocie

i wtedy teoretycznie ile może wyjść KM?

nawet nie wiem, nie ma chyba nikogo na forum kto by mial wsadzony kompresor do 2.6 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy :)

w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy :)

w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie :decayed:

jeszcze taniej wyjdzie nazwyczajniej w swiecie kupic S4, gdzie po samym programie masz 300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy :)

w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie :decayed:

Tylko droga w modzeniu 1.8T jest już przetarta :) a 2.6 z kompresorem niezbyt :> albo zrobic tak jak napisał eMeM => s4 :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy :)

w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie :decayed:

Tylko droga w modzeniu 1.8T jest już przetarta :) a 2.6 z kompresorem niezbyt :> albo zrobic tak jak napisał eMeM => s4 :cool1:

to była czysta teoria z mojej strony - w życiu nigdy bym nikogo do tego nie zachęcał ani sam bym się za to nie wziął :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...