regis 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 j/w założyłem w lipcu BRC, w sumie to spisuje się bez zarzutów, tyle że od pewnego czasu nie wiem czemu ale odnosze wrażenie że szybciej zapala się kontrolka od paliwa. jest jakiś szybki i pewny sposób na to żeby sprawdzić czy po przejściu na gaz nie jest pobierane dodatkowo paliwko na lewo? obiło mi się o uszy że BRC się to zdarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 jak ci sie przelaczy na gaz to wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis 0 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 może i dobre ale co to da?? jeśli bierze gaz i Pb to po odłączeniu Pb będzie coś sie dziać,czy tylko dostanie więcej gazu ? osłabnie? obroty zaczną falować? zacznie go krztusić? jak odłącze pompe to nie wyrzuci błędów na vagu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 prz pełnym ciagu bedzie przerywać, jak sie przełancza na benzyne to niedostanie wiecej gazu bo przecież dlatego przełancza sie na benzyne z niewydolnosci ukladu zasilania LPG bądź świadomej konfiguracji - oczywiście przy założeniu że prawidlowo załozone jest LPG i skonfigurowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossawka 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Słyszałem że BRC potrafi podbierać benzynkę jak się ostro jeździ i jest za małe ciśnienie gazu. Może filterki gazowe masz zasyfione i dlatego bierze benzynę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Fajne, że ktoś wreszcie poruszył ten temat. Mi też się wydaje ze czasami pobiera mi lewą benzynę. Ale skąd, jak ii po co. Na kompie mam ustawione że TYLKO I WYŁĄCZNIE GAZ jak chodzi na gazie bez względu na obroty i obiciążenie... nie wiem co i jak z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Fajne, że ktoś wreszcie poruszył ten temat. Mi też się wydaje ze czasami pobiera mi lewą benzynę. Ale skąd, jak ii po co. Na kompie mam ustawione że TYLKO I WYŁĄCZNIE GAZ jak chodzi na gazie bez względu na obroty i obiciążenie... nie wiem co i jak z tym zrobić. na listwie wtryskowej masz zaworek który prawdopodobnie przepuszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Fajne, że ktoś wreszcie poruszył ten temat. Mi też się wydaje ze czasami pobiera mi lewą benzynę. Ale skąd, jak ii po co. Na kompie mam ustawione że TYLKO I WYŁĄCZNIE GAZ jak chodzi na gazie bez względu na obroty i obiciążenie... nie wiem co i jak z tym zrobić. Jaką masz instalkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 instalka to stagg 300 znaczy się komputer sterujący. a instalacja tomasetto czy jakoś tak. mówiie ze zaworek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 A nie jest to przyczyna ochłodzenia. Samochód dłuzej sie rzogrzewa do tych 30*C i dlatego szybciej benzynka ucieka. Ja teraz musze przejechać 1-2 km do przełaczenia a w lato jakieś 100-200m. Jak zaankuje za 100zł 22l Pb 98 to starcza mi na jakies 2 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ja wiem ze dłużej przełącza sie na benzynę jak jest zimno. Ale takie coś dzieje się np w trasie, gdzie silnik jest dogrzany, i czasami widzę jak ubywa benzyny na wskaźniku cały czas jadąc na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 ja wiem ze dłużej przełącza sie na benzynę jak jest zimno. Ale takie coś dzieje się np w trasie, gdzie silnik jest dogrzany, i czasami widzę jak ubywa benzyny na wskaźniku cały czas jadąc na gazie Dziury, przechyły itp. a pływak skacze. Później powinno wzrosnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja też mam podobny problem ze wskaźnikiem. Jadę na LPG i nagla zapala mi sie rezerwa na full fis i wali po oczach Komp pokazuje, że wachy starczy na jakieś 40km i wskazówka od paliwa spada systematycznie do zera mimo, że jadę na LPG po trasie i spada do zera. Jak przełacze na benzynę to jedzie na PB jak go odpalę nastęopnego dnia na Pb to odpala i rozgrzewa silnika do 30*C i przełacza na LPG. Jak zatankuje za 100zł Pb 98 to pokazuje połowę baku mimo, że za tą kwotę wlewam jakieś 21l a zbiornik ma 60l. Coś do d*py ten wskaźnik u mnie chyba jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 a u mnie najlepsze jest to, ze gdy jest okolo 0stopni na dworzu, to mi wskaźnik wogóle nic nie pokazuje, a za jakiś czas sie podrywa i pokazuje.. hm, trzeba go wyjąć i przeczyścić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikson 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 troszke dziwne :embarrassed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 zbiornik ma 60l. Masz mniejszy zbiornik, bo masz Q.A wskaźnik pokazuje poziom przeliczając mniej więcej, że zero to jakieś 5l w baku, przynajmniej u mnie. Więc wszystko się zgadza Ze wskaźnikiem wszystko ok, natomiast co do brania lewej benzynki, to trzeba fachmana od gazu (a ja go obchodzę z daleka ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_A4 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam Was koledzy.Widzę że nikt nie potrafi odp. na to pytanie dlaczego pobiera paliwo jak się jedzie na gazie. Dziś to zaobserwowałem w swoim aucie włączyłem na kompie w aucie ile km. mogę przejechać na benzynie i miałem 50km. gdy auto się rozgrzało i jechałem na gazie nagle na wyś. pokazało 40km., wiec to znaczy ze auto pobiera gaz i benzynę jednocześnie, ale dlaczego? Instalacje mam Zenita i do tej pory tego nie miałem, albo nie zwracałem na to uwagi. Może trzeba jechać na regulacje , bo od 1,5 roku nie byłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 50km. gdy auto się rozgrzało i jechałem na gazie nagle na wyś. pokazało 40km., A może komputer bierze pod uwagę nie tylko poziom paliwa w zbiorniku?? nie lepiej zatankowac benzyny pod korek przed wieksza trasą przejechac powiedzmy 100 czy 200km i sprawdzić na stacji ile wejdzie benzyny do zbiornika to najbardziej wiarygodny test. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 U mnie wskazania kompa to se można w buty wsadzić. Spalanie chwilowe nawet na postoju to czasem pokazuje 7l Dystans jaki mozemy przejechac na paliwie w baku oblicza na podstawie naszego stylu jazdy. Jak kręcimy wysoko to wiadomo dystans do przejechania bedzie mneijszy a jak bedziesz kręcił do 3 tyś obr/min to dystans moze wzrosnąć nawet o połowę w zależnosci ile masz paliwa w baku. Nie znam centralki zenita ale w stagu 4 jak przełacza sie na benzynę to piszczy kontolka ostrzegawcza. Ale są równiez opcję, które pozwalają na przełaczanie poszczegolnych cylindrów na PB wiec jak gazownik źle skomponował instalkę a jest lepszym informatykiem niż gazownikiem to może w cwany sposób zamaskowac swoją fuszerkę. Sama instalka jakby pobierała dodatkowo Pb to by miała za bogata mieszankę i silnik by przerywał, trząsł sie itp. Może masz instalkę za słaba i podpiera sie benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się