Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.6 ADP 95r]drogo czy nie drogo za wymiane elementow zawieszenia?


hutto

Rekomendowane odpowiedzi

pre_pl- HART sprzedaje elementy zawieszenia i układu kierowniczego produkowane przez TRW, więc to chyba nie najgorsza firma jest, co :wink: Tak jak np. hoop produkuje colę dla biedronki :grin:

Akurat to żadna rekomendacja, bo dlaczego ktoś produkując, nie sprzedaje tego jako własny wyrób, po wyższej cenie ? To już powinno dać do myślenia.

To jest taki mechanizm moim zdaniem :

Kolegi kuzynka pracuje w fabryce, która robi jakieś przełączniki do aut (wszelkie marki).

I do mercedesa sprawdzają każdy, do Fiata co 10, a do czegoś tam jeszcze, co 20.

choć muszę przyznać, że cena 700 zł za wahacze jest naprawdę rewelacyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Goodspit

Takie zabawy z cenami to już jest inna bajka, musi się to opłacać jednej i drugiej stronie skoro tak robią. Też nie wiem jak TRW może opłacać ale tam siedzą wielkie łby od marketingu i pewnie jakiś cwancyk w tym wszystkim jest :wink:

Bo jak chodzi o cenę to gdybym potrzebował wymieniać zawiechę to nie wiem czy bym się nad czymś takim nie zastanawiał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się też wydawało że zbieżność należy ustawić po ingerencji w zawieszenie...[br]Dopisany: 15 Maj 2007, 14:54 _________________________________________________ wiki rozmawiałem z gościem który założył u siebie takie wahacze jak w linku który podałeś i jest bardzo zadowolony. Za taką cenę to można zmieniać i nie patrzeć na nic, na naszych drogach i tak żadne za długo nie dadzą rady.

dokładnie, tym bardziej że są to produkcji Germany, wyglądają solidnie i identycznie pakowane są tak jak Febi wiec cośmi mówi że o te same fabryki się te wyroby ocierają, a jeśli chodzi o wytrzymałość to niech mi nikt nie mówi o oryginalnych np. TRW bo niech sobie poczyta wątek o pękaniu wachaczy i to własnie te super oryginały chlastały :afro:

i dlatego uważam że za marketing nie ma co przepłacać choć zwolennikiem rzemiosła to ja nie jestem a te wahacze napewno nim nie są :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja czekaj jak ktoś kupi taki zestaw i przetestuje na sobie :grin:

Bo jeżeli miałyby nie pękać, i wysypać sie wcześniej to powinno to być opłacalne. Więc ktoś kupuje żeby przetrzeć szlaki ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie wahaczy nie trzeba ustawiać zbieżności. Zbieżnośc sprawdza się i koryguje po wymianie końcówek drążka kierowniczego. Tak więc nie wprowadzajcie kolegi w błąd.

Co do tych wahaczy z allegro cena bardzo dobra jak ktos kupi i pojeździ to niech koniecznie da znać. Jak kupiłem oryginalne oooo na allegro 100 zł/szt. za górne (znaczki audi są na nich, ale czy to na pewno oryginały to nie wiem za taką cenę?) pojeździmy zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrog, dzieki za konkretną odpowiedz dot. ustawiania zbieżności. Mam tylko nadzieje, ze masz racje, bo widze, że co post to inne zdanie. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze Ci tak, jak chcesz to sprawdz po wymianie wahaczy ale nie ma takiej potrzeby, chyba że wymieniał Ci to kowal bez używania kluczy :wink:

Końcówki drążków jak wymieniasz rozważnie to tylko sprawdzasz zbieżność i jest wysokie prawdopodobieństwo, że będzie dobrze ale trzeba sprawdzić.

Ja tak zrobiłem i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde tak sie zastanawiam czy nie przetrzec szlaków z tym zawieszeniem napisze jeszcze na tej aukcji czy dokladaja komplet srub i chyba bedzie trzeba kupic jeszcze po necie poszperam moze jakies opinie znajde na ten temat

pozdro z naszych sciezek lesnych i drozek polnych :afro:

ps

a moze juz ktos przetarl szlaki co do tej firmy i zawiechy jaka produkuje ale nie chce sie przyznac zeby wiecej osob wtopilo na zalozeniu takiego wynalazku wtedy to tylko :bicz: :bicz: :bicz: :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Goodspit

Ja jak będę wymieniał to coś takiego sprawdzę, tylko teraz moja zawiecha się całkiem zdrowo trzyma ale odkąd kupiłem auto to dopiero 10 tys. na naszych drogach przeleciało, tak więc myślę że jeszcze jakiś czas uda się pojeździć na tym co jest, a są wahacze Febi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóz ja byłem dziś u brata mechanika z wymianą rozrządu i wszystkich pasków , odrazu robiliśmy zawieszenie .

wymiana była 2 wahacze górne lewa str. i pawa górna tył . ale jeszcze jeszcze cos popukuje , za tydzien wymieniamy dolne jest owiele szybciej . dodam że do wymiany górnych z prawej strony użyty został palnik i młot udarowy do wyjęcia śruby . :shocked:[br]Dopisany: 19 Maj 2007, 20:16 _________________________________________________Regeneracja wahaczy - na czym polega . Jak ktoś wymienia niech sobie wcześniej kupi oczywiście po diagnozie . a regeneracja polega na oklepaniu główki młotkiem można to wyczuć ręką . a trwałość jest jakieś 4 do 5 tyś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma HART ma sporo swoich przedstawicielstw w Polsce

Centrala Opole,Białystok, Bytom, Cieszyn, Częstochowa, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Wieliczka, Wrocław, Zielona Góra

http://www.hartphp.com.pl/index.php?go=313

Dostawcy części

http://www.hartphp.com.pl/index.php?go=4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tematu ;)

ostatnio robilem obydwa dolne- banan i prosty, za wymiane zaplacilem 60 pln, plus 450 za obydwa wahacze firmy MOOG, to jest niby jeden koncern z TRW, fanty z pewnego zrodla. zobaczymy jak sie beda spisywac. co myslicie o cene za robote? ;)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co myslicie o cene za robote?

ostatnio pytałem u siebie (noo... w Wejherowie), za całość 150 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kupilem teraz szukam gdzie to zamontowac.

Zakup to oba wahacze gorne prawa i lewa strona oraz koncowki drazkow kierowniczych obie za wszystko zaplacilem 310 zł firma nie Hart ale GPD nie wiem jak to sie sprawuje ale koles powiedzial mi w sklepie ze w ciagu roku mial 2 reklamacje i ze na pewno rok na nich pojezdze choc powiedzial ze zawieszenie audi to straszliwa pomylka jesli chodzi o konfrontacje z naszymi "drogami".

Niech ktos sie wypowie na temat tej firmy czy montowal do swojej :audi: cos takiego? Jak to sie sprawuje???

A i teraz znalazlem warsztat do montazu i powiedzieli mi 200 zł za montaz lacznie ze zbieznoscia sadze ze nie jest to jakas niebotyczna kwota?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 zł z ustawieniem zbieżności to chyba tak średnio biorą, ale wahacze górne i końcwki drążków możesz wymienić sam bez większych problemów, szczegółowy opis jest na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką dostałem odpowiedz z firmy "ŁUKASZ"

Na pytanie, czy wahacze firmy FEBI są lepsze od firmy HART

"Febi jest oczywiście lepsza firma bez dwóch zdań, jest to inna półka jakościowa. Trzeba natomiast pamiętać, że jest to produkt adresowany do innej grupy klientów. Posiadamy również zestawy Febi,RTS"

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=199203372

Czyli jednym słowem wahacze firmy HART to lipa !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...