tokam Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 witam. z góry przepraszam za ewentualne błędy, logi robiłem pierwszy, jak coś będzie źle, to poprawię proszę o analizę i wskazówki. problem: lekki "świst" i odczuwalny lekki brak mocy w zakresie 1600-2400 obr. auto bez katalizatora i trochę "potraktowane" przez Rogala:) statyczne: 000 - www.tokam.pl/091030%20logi/n000.jpg 001 - www.tokam.pl/091030%20logi/n001.jpg 004 - www.tokam.pl/091030%20logi/n004.jpg 007 - www.tokam.pl/091030%20logi/n007.jpg 013 - www.tokam.pl/091030%20logi/n013.jpg 023 - www.tokam.pl/091030%20logi/n023.jpg bs 000 - www.tokam.pl/091030%20logi/bs000.jpg 004 - www.tokam.pl/091030%20logi/bs004.jpg dynamiczne 001 - www.tokam.pl/091030%20logi/d001.jpg 004 - www.tokam.pl/091030%20logi/d004.jpg 008 - www.tokam.pl/091030%20logi/d008.jpg 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg 011 - www.tokam.pl/091030%20logi/d011.jpg pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 widac ze potraktowane przez Rogala jak robiles logi na cieplym silniku to termostat nie domoga korekcje ok turbo sie przycina (kierownice)mniej wiecej od 2400-2800 obrotow,bo wczesniej przeladowywuje. pozniej juz laduje ok
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 turbo dosyc mocno przeladowywuje ... cos przeplywomierz nisko mierzy z dolu stad odczuwalny brak moczu ...
przemik Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 turbo dosyc mocno przeladowywuje ... No na granicy notlaufu...
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 turbo dosyc mocno przeladowywuje ... No na granicy notlaufu... no wlasnie... to zobacz na lmm w 010 ... [tez nie oryginalny ]
przemik Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 wiem wiem... pozno jest i lekko sie zmeczylem...
tokam Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 dzięki Panowie za diagnozę, a można jeszcze o podpowiedź, od czego teraz zacząć w tej sytuacji? lmm??
przemik Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Od wyczyszczenia sprezarki... LMM nie jest Twoim zmartwieniem..
spanky Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Od wyczyszczenia sprezarki... LMM nie jest Twoim zmartwieniem.. a co z tym dolem ... ? turbo nie jest jeszcze takie straszne ... prawa noga powinna uratowac sytuacje ....
przemik Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 a co z tym dolem ... ? Nie panikowalbym - zobacz 010 Ciezko bedzie wywalic syf tylko przy pomocy dynamicznej jazdy.
tokam Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 no właśnie chciałbym tu dodać, że psj nie uprawiam, kilka razy też fura konkretnie przegoniona po obrotach. niestety bez większych efektów:(
spanky Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 a co z tym dolem ... ? Nie panikowalbym - zobacz 010 widze ze przeplyw mierzy .. ale gnoju malo ....
tokam Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 witam ponownie, chciałbym przedstawić do oceny nowe logi, bardzo proszę o porównanie i rady. z turbiną chyba się poprawiło, jednak nadal mam "świst" i lekką przywieszkę w zakresie 1600-2400 obr. statyczne: 000 - www.tokam.pl/091124%20logi/n000.jpg 001 - www.tokam.pl/091124%20logi/n001.jpg 003 - www.tokam.pl/091124%20logi/n003.jpg 004 - www.tokam.pl/091124%20logi/n004.jpg 007 - www.tokam.pl/091124%20logi/n007.jpg 013 - www.tokam.pl/091124%20logi/n013.jpg 018 - www.tokam.pl/091124%20logi/n018.jpg 023 - www.tokam.pl/091124%20logi/n023.jpg bs 000 - www.tokam.pl/091124%20logi/bs000.jpg 003 - www.tokam.pl/091124%20logi/bs003.jpg 004 - www.tokam.pl/091124%20logi/bs004.jpg dynamiczne 000 - www.tokam.pl/091124%20logi/d000.jpg 001 - www.tokam.pl/091124%20logi/d001.jpg 003 - www.tokam.pl/091124%20logi/d003.jpg 004 - www.tokam.pl/091124%20logi/d004.jpg 008 - www.tokam.pl/091124%20logi/d008.jpg 010 - www.tokam.pl/091124%20logi/d010.jpg 011 - www.tokam.pl/091124%20logi/d011.jpg pozdrawiam
spanky Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 jest znosnie ... regulacja skacze ale powinno sie rozjezdzic ... pompa wtryskowa cos kuleje na wysokich obrotach ...
tokam Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 a może Panowie jeszcze jakaś podpowiedź nt. świstu o którym znowu wspomniałem, bo nie mogę się z nim rozprawić węże wyglądają na całe.
Darev Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 u mnie był świst była moc i był delikatnie zabrudzony olejem wąż (łącznik elastyczny) i po wykręceniu i przegięciu w różne strony znalazłem małą... dziureczkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się