studnia1 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 jakie są zawory w 1,6 ADP i czy można je ustawiać .Dlatego pytam bo im sie robi zimniej to auto rano gorzej odpala ,wymieniłem świece ,filtry ,kable a i tak mu nic niepomogło.
Wihajster Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 jakie są zawory w 1,6 ADP i czy można je ustawiać .Dlatego pytam bo im sie robi zimniej to auto rano gorzej odpala ,wymieniłem świece ,filtry ,kable a i tak mu nic niepomogło. hydrauliczne..
Dev Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 jakie są zawory w 1,6 ADP i czy można je ustawiać .Dlatego pytam bo im sie robi zimniej to auto rano gorzej odpala ,wymieniłem świece ,filtry ,kable a i tak mu nic niepomogło. dlaczego uwazasz ze wine ponosza tutaj zawory? na upartego można sprawdzic ciśnienie sprężania podłącz Vag-a może coś "klęknęło" częsta winę ponosi tutaj czujnik od wody
wojtek79 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 W tym temacie również obstawiam czujnik temperatury silnika. Weź jakiś omomierz i sprawdź rezystancję czujnika. Uszkodzony czujnik może wysyłać zły sygnał do sterownika silnika, np. silnik masz zimny a czujnik stwierdza że masz ciepły.
tw182 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 a jaka powinna byc rezystancja tego czujnika?
wojtek79 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Rezystancja maleje wraz ze wzrostem temperatury ale mierząc w temperaturze ok 18 st. celcjusza to powinieneś mieć na jednej parze styków około 2,4 kOhm a na drugiej około 1,24 kOhm.
tw182 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 dzieki [br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 00:27_________________________________________________zmierzyłem dzisiaj rezystancję na zimnym silniku, wyszło 4.69 i 2.06 kOhm, jest ok?
wojtek79 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Moim zdaniem czujnik jest ok. A czy przypadkiem nie ubywa Ci cieczy chłodzącej? Mój kolega miał właśnie duże problemy z rozruchem zimnego silnika. Winna okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą. Okazało się że płyn chłodzący dostawał się do komory spalania. Wymienił uszczelkę i problem zniknął. Oczywiście nie twierdzę że masz to samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się