MAGIC87 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Następne będzie już B8 również w turbobenzynie. naughty to zdrowo zarabiasz
Thom4s Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Następne będzie już B8 również w turbobenzynie. naughty to zdrowo zarabiasz Nie mówię, że już od razu, ale za 2-3lata. Na razie jeszcze muszę się nacieszyć nową mocą.
KmK Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Nie ważne, temat jest o 1.8T. W moim przypadku uznałem, że nie ma sensu zmieniać samochodu na B7, bo to tylko lift B6 i 90% 2.0TFSI quattro na allegro to powypadki z USA, więc wolałem dołożyć do swojego, bo przynajmniej wiem co mam. Następne będzie już B8 również w turbobenzynie. zdecydowanie zdrowe i racjonalne podejście zamiana b6 na b7 nie jest pozbawione sensu tylko w wybranych przypadkach myślę, że więcej niż 10% aut z us jest bez przejść, np moje :> + ~100hp napewno znacznie poprawiło dynamikę na 2-3 lata taki zabieg ma sens
Thom4s Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Korzystając z powrotu zimy wieczorne ślizganie: http://www.youtube.com/watch?v=XFkuPae47o0 Tylko trochę mało miejsca było.
Młody_drog Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 hehe nawet mocno nie trzeba piłować żeby pokręcić bączki Super dźwięk
mgtan Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 dzwięk fajny... szczególnie blow off... wstawiałeś jakiś specjalny? ładnie gra ... bruum brummm pffff
Thom4s Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Nic specjalnego, odpowiednik Forge 007.
mgtan Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 jest spoko.. ja pamietam jak koleś na vwgolf.pl założył sobie w 1.9 TDi blowa... i mimo że miał tam 110km to jak przygazował troszke na światłach to już nikt się nie chciał bawić na kresce z nim... ta nieświadomośc wroga jest powalająca hehe
Remik-A4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Korzystając z powrotu zimy wieczorne ślizganie: http://www.youtube.com/watch?v=XFkuPae47o0 Tylko trochę mało miejsca było. Quattro to Wydech masz dalej Magnaflow ? jak tak to rzeczywiscie glosno chodzi
Thom4s Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Tak wydech Magnaflow. Brzmi za***iście, rasowo, tyle, że za granicą mogę mieć przez niego problemy.[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 13:26_________________________________________________Coś dla oka ET35 robi robotę:
Flyer Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 bixenonow nie wkladasz? w sumie myslalem, ze bedzie gorzej na tych 17", ale fajnie byloby jakby byly grafitowe
Thom4s Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Nie, już letnie założyłem, bo nie mogłem się doczekać Naprawdę nie wyglądają źle te 17". Chciałem grafitowe, ale gość nie miał nic na stanie i za tą cenę. Bixy może włożę jak znajdzie się kupiec na moje amerykany.
Pucek Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 szkoda że nie zainwestowałeś w 18'' 17stki w B6 wyglądają...słabo no ale cóż, Twój wybór
Thom4s Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Chciałem 18", ale mam nówki opony z zeszłego sezonu i sprzedając je dużo bym na nich stracił. Jak je zedrę to pomyślę.
Młody_drog Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 No troszkę małe, ale ogólnie wzór fajny
variocustoms Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Też mam Magnaflow Cat Back, chodzi jak burza w V8, dużo głośniej niż twój, nie sądzę żebyś miał problemy, wydech jest z USA, auto sprowadzane z USA i mówisz, że to OEM był i już, nikt nie udowodni, że tak nie było kiedyś miałem AR 155 ostro wyrezaną, na autostradzie w niemczech mnie zatrzymano do rutynowej kontroli, policjant pyta o wszystko a ja tylko odpowiadałem, że to seryjne wyposażenie i sobie odpuścił a miałem wydech przelotowy z końcowym Remusem DTM więc nieźle gwizadło Sorry za OT
Thom4s Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Mam już w domu 2 większe tłumiki środkowe (przelot), które wejdą zamiast Magnaflow. Chodzi głównie o komfort w dłuższych trasach, więc będzie trochę ciszej. Jak zamontuję to wstawię jakiś film.
variocustoms Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Dziwne, że cierpisz na trasach, mój wydech praktycznie odzywa się przy dodaniu gazu (uwielbiam jak się wszyscy oglądają myślą, że to Viper albo jakiś Mustang leci) ew. mruczy w okolicy 2000 rpm a to prawie max używalne obroty na trasie, wątpię w to, że tłumiki środkowe coś zmienią, generalnie z nazwy są to tłumiki ogniowe i nie mają wpływu na dB całego wydechu Ciesz się, że nie masz wydechu MTMa, ten dopiero jest głośny tu masz jak mój chodzi http://www.youtube.com/watch?v=K04dPeKYaW8 http://www.youtube.com/watch?v=djCbwLTDajU http://www.youtube.com/watch?v=rIcMIgDw28o Najlepiej posłuchać na słuchawkach albo głośnikach z subem Sorry za OT
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Po dzisiejszej wizycie u Witka. Korekta programu. To wszystko co da się wycisnąć z tej turbiny. Koniec projektu moc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się